Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain hyvätuloisella saa olla asunto ja ruokaa

Vierailija
10.09.2023 |

Tämä on suomi 2023. Eikös tämän pitänyt olla maailman onnellisin maa. Mitä tapahtui?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap höpöhöpö. Tulot riippuu omasta kunnianhimosta ja päättäväisyydestä.

Aina voi opetella taloustaitoja, kirjastosta saa ihan veloituksetta kirjoja lainaan,

Aika moni huonotuloinen on ihan pihalla oman talouden hoidosta ja siksi itkee täällä.

Jos eiole rahaa ruokaan ei kannata mennä kynsihuoltoon.

Vierailija
82/83 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka henkilö ei saisi kelan tukia voi joutua silti ahtaalle. Esimerkiksi mä joudun maksamaan pankille lainanlyhennystä joka kk ja sen lisäksi sähkön siirto, kulutus, jäte, vesi, yms. maksuja. Eikä ne ole pikkusummia vaikka kuinka yritän elää pienesti. Ja jos joku luulee että voin noin vaan myydä paikan se ei ole mahdollista. Koska suuri remonttitarve ja sähkölämmitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään tukia. Minulla ei ole velkoja, asumiskulut ovat alhaiset. Silti vuoden ajan olen joutunut laskemaan joka euron. Kaiken mahdollisen ylimääräisen olen lopettanut. Ei ole suoratoistopalveluja (ei ole telkkuakaan), kalliita harrastuksia, en käy ravintoloissa, en missään mikä maksaa.

Harkitsen vakavissani muuttamista pois Suomesta. Ennen sitä joudun myymään autoni. Siitä luopuminen kaventaa elämänpiiriä entisestään. En voi käsittää, miten aiemmin minun ei tarvinnut huolehtia huomisesta, saatoin käydä kahvilla kaupungilla. Nyt joka kuukausi lasken, riittävätkö rahat ruokaan loppukuuksi.