Olen ollut Tinderissä viikon enkä saanut ainuttakaan treffikutsua
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Et ole menettänyt mitään. Tinderissä pelkkiä lirkuttelevia naisten naurattajia. Mihinkään vakavampaan suhteeseen nämä lirkuttelija naurattajat eivät kykene. Haluavat vain päästä tössäyttämään ja leveilevät kavereilleen kuinka paljon on naisia nauratettu ja tössäytetty.
Omia kokemuksia asiasta vai miten perustelet?
Ap sun on oltava tosi ruma jos et saa treffikutsuja joten ootko minkä näkönen? Pluskokoinen kenties ja huonot geenit?
Vierailija kirjoitti:
Ap sun on oltava tosi ruma jos et saa treffikutsuja joten ootko minkä näkönen? Pluskokoinen kenties ja huonot geenit?
En ole pluskokoinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen. Tykkäävät ja aloittavat keskustelun eivätkä halua tavata tai enää edes viestitellä.
Ap
On mullekin käynyt usein niin, että olen itse ehdottanut treffejä, jolloin mies on poistanut matchin. Tulkitsen asian niin, että häntä ei vaan yksinkertaisesti kiinnostanut tarpeeksi lähteä treffeille. Ja kun usein vieläpä ne miehet, ketä olen kutsunut treffeille, ovat niin suosittuja, että heillä kyllä on varaa valita vain ne parhaimmat naiset treffeille.
Kyllä on kiire aikataulu kun viikon sisällä pitäisi olla jo treffeillä.
Naisille on mukava heittää tykkäyksiä ja testata omaa markkina-arvoa. Kannattaa kokeilla eri ikäisiä ja näköisiä. Treffejäkin voi sopia, vaikka ajan kuluksi.
No se on sitten eri juttu että viitsiikö niille treffeille mennä? Riippuu vähän fiiliksistä.
M
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan jaksa viikkokausia kirjoitella.
Olet mätsännyt tasoasi korkeampia miehiä jotka pitävät sinua pahan päivän varalta jonossa
Olen ollut sinkkuna yli 10 vuotta, eikä ole tullut treffikutsuja. Jotain kiinnostusta on ollut, mutta sekin on kuihtunut ghostaamiseen. Pitäisikö mennä Tinderiin?
Mä en ole saanut siellä viestiä siellä puoleen vuoteen.
N47
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkkuna yli 10 vuotta, eikä ole tullut treffikutsuja. Jotain kiinnostusta on ollut, mutta sekin on kuihtunut ghostaamiseen. Pitäisikö mennä Tinderiin?
Jos haluat turhautua niin kannattaa mennä.
Toinen viikko hurahtanut ja tilanne on ennallaan.
Ap
Voi ei! Oletko sä AP siis itse kertaakaan pyytänyt ketään treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan jaksa viikkokausia kirjoitella.
Sama, jos ei muutaman päivän viestittelyn jälkeen tule treffikutsua niin pyydän itse.
Ei todellakaan kiinnosta mikään viikkotolkulla viestittely, kun lopulta kuitenkin paljastuu että tyyppi on naimisissa tai jotain muuta vastaavaa.
Itselläni vain hyviä kokemuksia Tinderistä. Tapasin pelkkiä mukavia naisia, mutta lopulta puolivahingossa löytyikin kumppani sovelluksen ulkopuolelta.
Christiiina kirjoitti:
Voi ei! Oletko sä AP siis itse kertaakaan pyytänyt ketään treffeille?
Tällä kertaa en ole. Teen samalla tutkimusta miesten aloitteellisuudesta (tai sen puutteesta). Enkä halua treffeille sellaisen miehen kanssa, joka ei oikeasti halua niitä treffejä juuri mun kanssa (jos haluaisi, niin ehdottaisi).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toinen viikko hurahtanut ja tilanne on ennallaan.
Ap
Tsemppiä! En tiedä Tinderistä, kun en ole siellä ollut, mutta katsele ja laajenna rauhassa valikoimaa.
Koita tuolta. Enempi keski-ikäisiä ja perheellisiä. https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega