Nainen, vastaa rehellisesti: annatko miehellesi joskus seksiä, vaikka et itse haluaisi?
Tämä tuli tuosta Hesarin viime viikon jutusta mieleen. Itse harrastan seksiä vain, kun itse aidosti haluan. Tämä on ollut minulle selvää aina.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty harrastamaan seksiä jos ei itsellä tee mieli. Pimppa ei kostu, eikä klitoris saa erektiota, joten yhdynnästä tulisi todella epämukava. En näe myöskään syytä haluttomana antaa. Voihan sitä harrastaa seksiä kun molemmat haluaa.
Liukuvoide on ihan parasta ja olemme käyttäneet sitä kauan. Tulette huomaamaan eron seksissä kun alatte käyttämään liukkaria. Yksi hyvä on mm prisman hyllyltä. Iso putkilo rfsu Caring massage glide.
Liukuvoide ei tuo klitorikseen erektiota eikä emätin turpoa, joten todellakin yhdyntä on epätyydyttävä myös keinotekoisesti liukastettuna jos ei tee mieli.
Annan aina kun hän haluaa, sillä haluan PALJON enemmän kuin hän.
Olen ns. heti valmis jos vain on sitä saatavilla.
N54
Minä annan aina. Jos ei tee mieli, mies saa painella omaan tahtiinsa minne haluaa. Lämmittää se läheisyys silti, vaikkei jostain syystä tekisikään mieli.
Esileikin aikana hyvinkin alkaa tekemään mieli vai panetteko ihan kylmiltään?
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Esileikin aikana hyvinkin alkaa tekemään mieli vai panetteko ihan kylmiltään?
Meillä tuo on ratkaistu sillä, että vaimo saa kovaa kulli aina kun haluaa. Mutta toki aina riittävän esileikin jälkeen.
Haluan aina, joten ei ongelmaa. Mies siis antaa minulle, vaikkei sitten itse aina innostu loppuun saakka. Tänään jo 2 kertaa.
Vaimo antaa panna aina mutta harvoin haluaa. Jos se ei halua niin makaa sängyssä paikallaan liikahtamatta. Pumppaan lastit sisään joka tapauksessa. Parempi sekin kuin ei mitään. Silloin harvoin kun vaimo haluaa kyyti on sen mukaista.
Liukuvoide on ihan parasta ja olemme käyttäneet sitä kauan. Tulette huomaamaan eron seksissä kun alatte käyttämään liukkaria. Yksi hyvä on mm prisman hyllyltä. Iso putkilo rfsu Caring massage glide.