Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vastaa rehellisesti: annatko miehellesi joskus seksiä, vaikka et itse haluaisi?

Vierailija
10.09.2023 |

Tämä tuli tuosta Hesarin viime viikon jutusta mieleen. Itse harrastan seksiä vain, kun itse aidosti haluan. Tämä on ollut minulle selvää aina.

Nainen, vastaa rehellisesti: annatko miehellesi joskus seksiä, vaikka et itse haluaisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun hyvin usein seksiin, vaikka en itse haluaisi. Jos halua aina jää kaiken kiireen keskellä odottamaan, ei kyllä hirmu usein tarvitse harrastaa.

Vierailija
2/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies harrastaa kun minä haluan, olen varma ettei aina ole niiiiiin halukas. Onnekas olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta tiedän halujeni heräävän, kun alkuun päästään vaikka ei sillä hetkellä vielä tekisi mieli tai olen väsynyt. Seksi on aina niin ihanaa mieheni kanssa.

Vierailija
4/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies harrastaa kun minä haluan, olen varma ettei aina ole niiiiiin halukas. Onnekas olen.

Mitenkäs mies pystyy harrastamaan, jos ei halua? Itsellä ei ainakaan seiso jos ei tee mieli.

Vierailija
5/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty harrastamaan seksiä jos ei itsellä tee mieli. Pimppa ei kostu, eikä klitoris saa erektiota, joten yhdynnästä tulisi todella epämukava. En näe myöskään syytä haluttomana antaa. Voihan sitä harrastaa seksiä kun molemmat haluaa.

Vierailija
6/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei anna, vaan ottaa.

Vierailija
7/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itseä haluta, kysyn haluaisiko mies käsi- tai suuhoitoa. Joskus innostun panemaan kun imeskellessä tai miestä runkkaillessa kiihotun itsekin miehen nautinnosta, joskus mennään imemällä/käsin loppuun asti.

Vastasin silti että en. Panemaan en pysty jos ei itsellä ole haluja koska se sattuu.

Vierailija
8/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni antaa minulle seksiä ja minä annan hänelle vastineeksi rahaa. Vaimoni on kallis huo.....mionkipeä nainen.

Vierailija
9/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn vain silloin kun olen sairas todella väsynyt eli en juuri koskaan. Se on aivan kuten jo kirjoittivat muutkin että halu pysyy parhaiten yllä harrastamalla seksiä usein, en jää odottamaan spontaania halua. Näin olen toiminut koko avioliiton ajan, 35 vuotta.

Vierailija
10/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni antaa minulle seksiä ja minä annan hänelle vastineeksi rahaa. Vaimoni on kallis huo.....mionkipeä nainen.

Itsepä olet vaimosi valinnut.

Vierailija
11/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tilannetta ei ole tullut vastaan koska mies ei koskaan tee aloitetta. Ei ikinä.

Aloitteen on aina tultava minun puoleltani.

Vierailija
12/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma nainen antaa. Tiedän sen, joten vastaan hänen puolestaan kyllä. Usein naista alkaa muhinoinnin aikana tekemään mieli, vaikka ei olisi alussa itse innostunut tekemään aloitetta. Joskus ei ala, mutta silloin voi silti tehdä minulle asioita joita rakastan eniten: ottaa suihin ja/tai mennä pikaisia varten nelinkontin perse pystyyn, jotta saisin helpotusta pumppamalla lastit hänen sisään. Kermapiiras tuntuu aina hyvältä silloinkin kun ei ole kiiman huipulla. Täydellinen nainen.

Vierailija
13/28 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen joskus 80-luvulla olin idänkaupan alalla ja siihen aikaan vieraanvaraisuus oli runsasta. Alkoholipitoiset juomat, lohikala ja lohen mätiä jne herkkuja meni runsaasti ja ajan myötä kehittyi sairaus nimeltä kihti.

Jälkihoidossa lääkäri sitten kirjoitti laihdutuslääkkeen, Mirapront, joka alkoi viedä näläntunteen. Taisi olla amfetamini- tai LSD-pohjainen. Parin kuukauden käytön jälkeen huomasin että panetti jatkuvasti. Vaimo oli mielissään kun ukko oli hyvässä vedossa. Sitten tuli se päivä kun vaimo sanoi ettei pysty yhdyntään, täytyy ruveta pitämään välipäiviä ja rauhoitusaikoja koska pilde ja haaraväli ovat kipeytyneet ja aristavat, kuten myös nännit.

No, oli sitten pakko elää tilanteen mukaan.

Sittemmin kuulin että lääke Mirapront vedettiin markkinoilta koostumuksensa takia.

Vierailija
14/28 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei tee alkuun mieli mutta koskaan ei jäljempänä ole huono fiilis, ts kyllä ja lämpenen itse myös...

Vierailija
15/28 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oma nainen antaa. Tiedän sen, joten vastaan hänen puolestaan kyllä. Usein naista alkaa muhinoinnin aikana tekemään mieli, vaikka ei olisi alussa itse innostunut tekemään aloitetta. Joskus ei ala, mutta silloin voi silti tehdä minulle asioita joita rakastan eniten: ottaa suihin ja/tai mennä pikaisia varten nelinkontin perse pystyyn, jotta saisin helpotusta pumppamalla lastit hänen sisään. Kermapiiras tuntuu aina hyvältä silloinkin kun ei ole kiiman huipulla. Täydellinen nainen.

No ei kukaan nyt suuseksiä anna jos ei itseä koko seksi hotsita. Vai teetkö sinäkin samoin vaimollesi, jos sinua ei haluta?.. Mä annan panna mutta itse saa mies silloin ottaa vastuun orkustaan. Toki jos saa mut syttymään ja nauttimaan ja haluamaan niin saattaa meininki muuttua. 

Vierailija
16/28 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta eikös se ole rai s kaus jos yhtyy haluttoman kanssa? Eikö "Ei" merkitsekään aina "Ei"? Ymmärtääkseni r- juttu on nykyään kriminalisoitu myös avioliitossa, oliko näin?

Vierailija
17/28 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen antanut. Ei ole mulle big deal ja kuitenkin nautin siitä silloinkin, kun oma olo ei ole kovinkaan himokas tai halukas. En ole koskaan katunut jälkeenpäin. Silloin kyse on kyllä sitten ihan perusseksistä, siis ihan vaan penetraatio.

Vierailija
18/28 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää joskus sama kysely homppeleille?

Vierailija
19/28 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kukaan nyt suuseksiä anna jos ei itseä koko seksi hotsita. Vai teetkö sinäkin samoin vaimollesi, jos sinua ei haluta?.. Mä annan panna mutta itse saa mies silloin ottaa vastuun orkustaan. Toki jos saa mut syttymään ja nauttimaan ja haluamaan niin saattaa meininki muuttua. 

Eipä ole ollut koskaan tilannetta, etten olisi halunnut ja ettei kaluni olisi seissyt vaimon halutessa. Lupasin jo nuorena olla aina valmis kun hän haluaa. Hän on tehnyt enimmmät aloitteet aina  joka viikko. Toki antanut ymmärtää, että haluttaa. Nuollut joka ikinen kerta ja olisin nuollut enemmänkin jos vaimo olisi halunnut. Olen antanut orgasmit aina kun vaimo on halunnut, eli aina kun ollut seksiä. Päätin jo nuorena, että vaimo saa aina kun haluaa, minusta ei ole kiinni. Jos ei olisi seissyt olisin nuollut kumminkin. Miehelle pieni vaiva iso hyöty.

Vierailija
20/28 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole oll

V. mikä urpo. Toivottavasti saat syfiliksen, kurkku- ja suusyövän sekä kaikenmaailman paskataudit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän