Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos pitäisit päivän vapaata palstailusta ja menisit vaikka palvelutaloon tekemään vapaaehtoistyötä??

Vierailija
10.09.2023 |

Ulkoilu ja muiden tapaaminen virkistää kehoa ja mieltä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä sinä itse?

Ja mitä minuun tulee niin roikun täällä varsin vähän, esim.arkisin käyn ehkä illalla kurkkaamassa palstamenoa, työpäiviini ja työnkuvaani ei kuulu palstalla pyöriminen.

Vierailija
2/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole jo mennyt??😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakoot omaiset vanhuksensa ja ne joilla ei ole omaisia niin olisiko kannattanut lisääntyä.

Vierailija
4/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vapaaehtoistyötä sinä luulet olevan palvelutaloissa? Ehkä voisit lukea ääneen jollekin, joka ei ymmärrä mitään siitä, jota luet.

Vierailija
5/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Mutta mitään vapaaehtoistyötä en kyllä halua mennä tekemään, riippuu ehkä siitä mitä hommaa se on?

Vihaan tätä yhteiskuntaa enkä todellakaan halua tekemään mitään vapaaehtoistyötä joka ei ole arvojeni alueella.

Vierailija
6/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parempi ehdotus: lähdetään poimimaan puolukoita tai sieniä, jos ei ole metsästyslupaa.

Vierailija
7/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri lähdössä sienimetsään, en ehdi.

Vierailija
8/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en emenisi palvelutaloon, jos valitsisin vapaaehtoistyökohteen. Toisekseen en viihdy tippaakaan vanhusten parissa, johtuen viime vuosien vanhusten seuraani tuputtamisesta.

Mikset sinä ap ole tällä hetkellä palvelutalossa tekemässä vapaaehtoistyötä?

9/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen on ulkoiltu ja tavattu ihmisiä han tarpeeksi 😂

Vierailija
10/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne noin vaan saa mennä kuka tahansa, osa haudan partaalla, osalla vammoja tai sairauksia mikä vaativat hoidollista ymmärtämystä. 

Vierailija
11/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tarvitset turvallisuus sevityksen tms, sekä, tunnistuksen tai vaatetuksen työnantajalta jne. Eli, ellet tunne vanhusta, et voi vain kävellä jonkun luo, ja sanoa, no niin tulin viettämään päivää. Voi olla että sinut pitää myös liittää työnantajan vakuutukseen vaikka olisit siellä vain kerran kk "auttamassa".  Näin laki sen näkee.

Vierailija
12/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tekisit niin? Mä oon palstaillut viimeki joulukuussa. Olin eilen liikenneonnettomuudessa ja odotan nyt leikkaukseen pääsyä. Mulla on kyllä suunnitelmissa alkaa käydä vanhainkodissa tapaamassa vanhuksia, kun lapset ovat isompia.

Vierailija
13/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ilmaista työtä.

Vierailija
14/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimipa sinä, ap, ohjeesi mukaan!

Vierailija
15/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse! Juon kahvini ja menen puutarhahommiin ja kauppaan.

Vierailija
16/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin ettei palvelutaloihin pääse sisälle koska niiden ovet ovat lukossa ja tuntemattomien on aika turha mennä ovelle koputtelemaan 😁😁

Vierailija
17/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tarvitset turvallisuus sevityksen tms, sekä, tunnistuksen tai vaatetuksen työnantajalta jne. Eli, ellet tunne vanhusta, et voi vain kävellä jonkun luo, ja sanoa, no niin tulin viettämään päivää. Voi olla että sinut pitää myös liittää työnantajan vakuutukseen vaikka olisit siellä vain kerran kk "auttamassa".  Näin laki sen näkee.

Ap ei tiennyt asiasta hevon helvettiä, mutta vaatii toisia auttamaan vanhuksia, kun itse levittää perätuhtoaan makaillen ja mässyttäen herkkuja. 

Vierailija
18/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hullut tekevät ilmaistyötä jota vapaaehtoistyökin on.

Vierailija
19/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt jouda mihinkään palvelutaloihin kun pitää töihin mennä, yhden kokonaisen vapaapäivän jälkeen. Se menee joka ehdottaa itse.

Vierailija
20/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa teen jo noin!  Teen vapaaehtoistyötä eräässä laitoksessa n. parina päivänä viikossa opiskelujen ohessa.