Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos pitäisit päivän vapaata palstailusta ja menisit vaikka palvelutaloon tekemään vapaaehtoistyötä??

Vierailija
10.09.2023 |

Ulkoilu ja muiden tapaaminen virkistää kehoa ja mieltä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin ei niin vain mennä.

Vierailija
22/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi joutua pahaan kiipeliin jos alkaa yksinään, että pitää ymmärtää mitä tekee ja osata varoa, parityöskentelynä ehkä kuten terveydenhuollossa, luotettavan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sielläkin sitten puhua rumia ja sanoa suodattamattomia mielipiteitä?

Vierailija
24/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelutaloon ei voi tukkeutua

Mutta domerna ja olen matkalla sieneen

Vierailija
25/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri ei hyväksy vapaaehtoistyötä.

Vierailija
26/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitajana palvelutalossa jossa asuu ihmisiä joilla pitkälle edenneitä muistisairauksia.

Meillä käy joka kuukausi vapaaehtoisia niin eri järjestöiltä kuin yksityisiä ihmisiä.

He järjestävät ulkoilua, musiikkihetkiä, runopiirejä, askartelua, jumppaa ja keskustelua. Asukkaat osallistuvat oman toimintakykynsä mukaan. Uskon että nämäkin asukkaat jotka eivät tässä maailmassa enää ole eivätkä ymmärrä puhetta tai tuota sitä itse ymmärtävät kyllä esim. Musiikkia.

Iso kiitos heille jotka käyttävät omaa aikaansa tuoden iloa vanhuksille, joilla osalla ei ole ketään omaisia.

Vierailija
27/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen sitten kun asun palvelutalossa ja olen vanha...ja pystyn vielä esim. syöttämään toisia. vaikka kerran viikossa se tekee varmasti hyvää olla hyödyksi ja saa nähdä muita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi