Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt oliko se K:n video osittain suunnattu B:lle, älä mieti minua kuin kaveritasoisesti enää?
Video, jolla puhuu suomea? Juu aivan varmasti 😂
Ja Tjäreborgin mainoksessa😂🤣🤣🤣
Ja vielä sen jälkeen kun ovat just olleet viikon kahdestaan :D
Hei Booojaaan, do not come on to me like that, or otherwise I have to announce you in Tsjääreporigs ad, that now you think too much.
Täällä on monta kertaa puhuttu miten tää tuntuu niin epätodelliselta ja kuumehoureunelta, ja oon lukenut niitä niin että joo joo niin tuntuu. Mutta eilen illalla nukkumaan mennessä jotenkin sisäistin sen että niin muuten tuntuukin. 😅 En tiedä miten sen selittäisi, mutta ihan kuin koko todellisuus olis jotenkin nyrjähtänyt, jotenkin oon imeytynyt tähän juttuun niin vahvasti mukaan ja tuntuu että nyt eletään jotain ihmeellistä murrosta. Oon ehkä päästäni seonnut, mutta näin on hyvä 🤪 Elelen Käärijäversumissa nyt eurotourin ajan, tehdään se reality check sitten sen jälkeen.
Jos B vasta heräilee, niin tuskin lähtenyt tänään aamulennolla. Ja ois noin hyväntuulinen jos joutunut käymään läpi matkalaukkukaaoksen.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt oliko se K:n video osittain suunnattu B:lle, älä mieti minua kuin kaveritasoisesti enää?
:D :D :D
Se video oli suunnattu Tjäreborgin potentiaalisille asiakkaille, mutta silti K ei voinut olla höpisemättä rakkaasta B:stä niin paljon, että Tjäreborg oli joutunut leikkaamaan liiat B-höpinät pois siitä versiosta, jonka julkaisivat omassa instassaan :D
Eiköhän noi kaksi juttele ihan keskenään tällaisista(kin) asioista ilman että täytyy mainosvideoiden kautta toisilleen kommunikoida.
Oliko?! 🤣
Stoorista, vai onks toi siellä kelana? *Kuolen nauruun*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se video oli suunnattu Tjäreborgin potentiaalisille asiakkaille, mutta silti K ei voinut olla höpisemättä rakkaasta B:stä niin paljon, että Tjäreborg oli joutunut leikkaamaan liiat B-höpinät pois siitä versiosta, jonka julkaisivat omassa instassaan :D
Eiköhän noi kaksi juttele ihan keskenään tällaisista(kin) asioista ilman että täytyy mainosvideoiden kautta toisilleen kommunikoida.
Valtaosa potentiaalisista asiakkaista ei tiedä kuka Bojan on + ellei hänelle ja niille muille videolla esillä olleille myös makseta, niin eihän yritys saa heidän avullaan mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monta kertaa puhuttu miten tää tuntuu niin epätodelliselta ja kuumehoureunelta, ja oon lukenut niitä niin että joo joo niin tuntuu. Mutta eilen illalla nukkumaan mennessä jotenkin sisäistin sen että niin muuten tuntuukin. 😅 En tiedä miten sen selittäisi, mutta ihan kuin koko todellisuus olis jotenkin nyrjähtänyt, jotenkin oon imeytynyt tähän juttuun niin vahvasti mukaan ja tuntuu että nyt eletään jotain ihmeellistä murrosta. Oon ehkä päästäni seonnut, mutta näin on hyvä 🤪 Elelen Käärijäversumissa nyt eurotourin ajan, tehdään se reality check sitten sen jälkeen.
Sama. Kun mä olin töissä (eri ympäristö taas) lomani jälkeen noi kaksi päivää (ma + ti), niin maailma oli erilainen, kuin ajalta ennen Bojereä Kyproksella.
Enkä vitsaile. Mun maailma oli eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä sen jälkeen kun ovat just olleet viikon kahdestaan :D
Hei Booojaaan, do not come on to me like that, or otherwise I have to announce you in Tsjääreporigs ad, that now you think too much.
Aikaa brutaalia tulla dumpatuksi tsejäähreporin mainoksessa viikon lemmenloman jälkeen. 😂
Kärtsä friendzonasi Bojanin Tjäreborgin suomenkielisessä mainoksessa. Seuraavaksi Bojan antaa takaisin FeelSlovenian mainosreelseissä ja sitten tarvitaankin varmaan jo Pirkkaa sovittelemaan hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos B vasta heräilee, niin tuskin lähtenyt tänään aamulennolla. Ja ois noin hyväntuulinen jos joutunut käymään läpi matkalaukkukaaoksen.🤔
Ei ole tainnut kyllä tuultaan esitellä noissa stooreissa. Mut joo, ei varmaan ole minnekään lähtenyt. Mihinkäs nyt se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa potentiaalisista asiakkaista ei tiedä kuka Boj
Se että ko. hotellissa on Bojanin näköisiä miehiä on ihan hyvää mainosta, vaikka olisi tuntematon suuruus.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Boitsu liikuttunut fanien Bluza versioista. 💙
Pötköttelee Kärtsyn kainalossa ja jakaa stooreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko?! 🤣
Stoorista, vai onks toi siellä kelana? *Kuolen nauruun*
Joo, olivat julkaisseet ne Kärtsyn stoorit myös omassa instassaan stooreina, mutta eivät olleet suoraan jakaneet niitä, vaan muokanneet ne ensin. Kaikki ne alkuhöpinät, miten saavuttiin rakkaan ukkelin kanssa lomailemaan oli jätetty pois :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kun mä olin töissä (eri ympäristö taas) lomani jälkeen noi kaksi päivää (ma + ti), niin maailma oli erilainen, kuin ajalta ennen Bojereä Kyproksella.
Enkä vitsaile. Mun maailma oli eri.
Hei, SAMA. Mun maailma on muuttunu siten, että oon saanu instassa hämmentävän paljon Bookingin mainoksia kaikenlaisista Gay Men Only -resorteista. Sattumaako vai ei, päätä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tainnut kyllä tuultaan esitellä noissa stooreissa. Mut joo, ei varmaan ole minnekään lähtenyt. Mihinkäs nyt se.
On voinut lähteä aivan hyvin, jos seuraava lento vasta lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei kun olihan siellä Bojanin tekstiä. Meni ohi, kun sen saman videon oli tainnut jo aikaisemmin jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miks lähteä tänään kun voi lähteä vasta lauantaina ;D
Bojankin jo jakaa ehdotusta Bluza-elokuvasta... Eli sehän ois käytännössä sit kokopitkä Bojere-elokuva.
Anyone? Mark?
B:n viime viikko oli tosissaan omistettu Kärpylle ja yhdessä lomailulle, kun noita Bluza promoja on alkanut tippua enemmän vasta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miks lähteä tänään kun voi lähteä vasta lauantaina ;D
Aika vahva syy pitäis olla, jos sitä eilen jo kyllästytti?
Toi on A:n kirjoitus, haloo.