Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
19601/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matej on ollut Lontoossa. Miltä kentältä sen kuva on? Heathrow?

Kuka??

Matej Avanzo, joksujen crewta.

Ennemminkin ehkä joksujen taustatuki tai taustavaikuttaja. Tekee (urheilu)johtamista, PR:ää, markkinointia, viestintää jne. erityisesti urheilun parissa, mutta tehnyt paljon töitä myös joksuille. Ja nyt on varmaan tulossa jenkeistä, jossa oli Marcin kanssa tekemässä dokkaria Goran Dragicista, kuten joku jo mainitsikin. Ja tämän kaiken tiedän, vaikka en nyt hänestä ole millään lailla kiinnostunut eikä kiinnosta edes täällä keskustella, kun ei juuri nyt parhaillaan ole joksujen kanssa työskentelemässä :D

Vierailija
19602/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoijaa vaikka ei olekaan tullut öitä kokonaan valvottua, niin silti univelkaa kertynyt viime ja tämän viikon aikana. 😴 Ja Eurotour on vasta tulossa. 😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19603/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkeli on sanana kyllä niin alaluokkainen. Toki söpö Bojanille. 

Mikään ei ole Bojaniin liitettynä alaluokkaista. 

Juu, ei Bojaniin liitettynä olekaan. Mutta kyseistä sanaa en edelleenkään voi muuten tai yksistään sietää tai pitää neutraalina. 

Höh. Sehän oli Kärtsältä selvä hellyttelynimi. 

No niin onkin, en mä muuta sanonutkaan.

Vierailija
19604/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella et nyt Bojan on ollut Suomessa keskikesällä, kaksi kertaa syksyllä ja kerran kevät(talvella). Enää puuttuu keskitalvi. Colder months voisikin olla lapin reissu😚 

Vierailija
19605/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella et nyt Bojan on ollut Suomessa keskikesällä, kaksi kertaa syksyllä ja kerran kevät(talvella). Enää puuttuu keskitalvi. Colder months voisikin olla lapin reissu😚 

https://www.instagram.com/p/C2PaYDEoFct/?igsh=MXQ3Zzl1MTNuMmNmZA== 

Suomi is in for a white eyelash trend🏻

Vierailija
19606/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka??

Ennemminkin ehkä joksujen taustatuki tai taustavaikuttaja. Tekee (urheilu)johtamista, PR:ää, markkinointia, viestintää jne. erityisesti urheilun parissa, mutta tehnyt paljon töitä myös joksuille. Ja nyt on varmaan tulossa jenkeistä, jossa oli Marcin kanssa tekemässä dokkaria Goran Dragicista, kuten joku jo mainitsikin. Ja tämän kaiken tiedän, vaikka en nyt hänestä ole millään lailla kiinnostunut eikä kiinnosta edes täällä keskustella, kun ei juuri nyt parhaillaan ole joksujen kanssa työskentelemässä :D

Minusta Matej oli tässä välissä kyllä Lontoossa, en jaksa muistaa oliko sitä ennen myös Miamissa, taisi kyllä olla. Onhan se mahdollista, että on lähtenyt sieltä aiemmin pois ja ollut pari yötä Lontoossa.

Vierailija
19607/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt oliko se K:n video osittain suunnattu B:lle, älä mieti minua kuin kaveritasoisesti enää?

Vierailija
19608/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/C2PaYDEoFct/?igsh=MXQ3Zzl1MTNuMmNmZA== 

Suomi is in for a white eyelash trend🏻

Hemmetti kun kaikki emojit ei toimi täällä (oikein)

Vierailija
19609/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt oliko se K:n video osittain suunnattu B:lle, älä mieti minua kuin kaveritasoisesti enää?

Video, jolla puhuu suomea? Juu aivan varmasti 😂

Vierailija
19610/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka??

Minusta Matej oli tässä välissä kyllä Lontooss

Mjaa, mutta selasin muutamien kenttien (Lontoosta ja Miami) lennonjohtotornit läpi, ja kyllä toi on se Miamin. Oliko ne sitten jossain ihme turistikohteessa, jossa oli lontoolaisia rakennuksia look-a-likeina? Koska vannon, että Matejlla oli kuvia noista :D

Vierailija
19611/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Tjäreborgin mainoksessa😂🤣🤣🤣

Vierailija
19612/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee entistä enemmän sellainen olo, että tää oli jo se plans for the colder months... koska tuli SUOMEEN jäätymään 🤣 🥶

Vierailija
19613/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä sen jälkeen kun ovat just olleet viikon kahdestaan :D

Vierailija
19614/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka moni luulee jotain muuta viittasikin Bojaniin. 🥺 /v

Vierailija
19615/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hei jo se colder months. Ja K:n Slovenian meno oli läppä. Sorry to break you the news 😔

Vierailija
19616/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hei jo se colder months. Ja K:n Slovenian meno oli läppä. Sorry to break you the news 😔

Shh, älä herätä nukkuvaa Aitoa.

Vierailija
19617/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka moni luulee jotain muuta viittasikin Bojaniin. 🥺 /v

🤣🤣🤣 Ei saa...! Nyt oli tyhmin läppä ikinä 🤣

Vierailija
19618/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shh, älä herätä nukkuvaa Aitoa.

Toi olin minä 🤭

Aito

Vierailija
19619/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D :D :D

Se video oli suunnattu Tjäreborgin potentiaalisille asiakkaille, mutta silti K ei voinut olla höpisemättä rakkaasta B:stä niin paljon, että Tjäreborg oli joutunut leikkaamaan liiat B-höpinät pois siitä versiosta, jonka julkaisivat omassa instassaan :D

Eiköhän noi kaksi juttele ihan keskenään tällaisista(kin) asioista ilman että täytyy mainosvideoiden kautta toisilleen kommunikoida.

Vierailija
19620/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Boitsu liikuttunut fanien Bluza versioista. 💙

Ketju on lukittu.