Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos joku on UMK-liput hommannut?
Mietin, että jos en hommaakaan, koska miksi K ois mukana koska EBU?
Itse pidän UMK:ta omana juttunaan. Tietty on karsinta Euroviisuihin, mutta ei Ebu UMK:ssa ole järjestäjä vaan Yle. K ei varmaan ole mukana ellei ole innostunut juontamaan.
Ukkeli on sanana kyllä niin alaluokkainen. Toki söpö Bojanille.
Täytynee luottaa siihen, että jos K ilmestyy juontajiin niin saan liput fansalesta. Ihan kenraalikin kelpaa. Ja jos yleisön kiinnostus laimenee, kun ei tiedä, millaiset ne itse viisut on tänä vuonna taas poliittisesti...
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole Bojaniin liitettynä alaluokkaista.
Vierailija kirjoitti:
Täytynee luottaa siihen, että jos K ilmestyy juontajiin niin saan liput fansalesta. Ihan kenraalikin kelpaa. Ja jos yleisön kiinnostus laimenee, kun ei tiedä, millaiset ne itse viisut on tänä vuonna taas poliittisesti...
Koska muuten ne kenraalin liput tulee myyntiin, vielä ei näkynyt?
Vierailija kirjoitti:
No nyt näyttäisi kyllä myyvän loppuun. Siellä on enää yksittäisiä paikkoja. Kenraalin lippuja odottelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liput! Meen tosin ihan UMK:n vuoksi, en mahdollisten K/B -juttujen. Mutta jos jotain kytköksiä heillä siihen olisikin, niin eipä ainakaan tarvitse märehtiä että miksen ostanut lippuja kun tilaisuus oli 😁
Ihanaa, että sun biisiä yläpeukutettiin. Mun sai oelkkää alapeukkua vaikka samoilla syillä olin liikenteessä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liput! Meen tosin ihan UMK:n vuoksi, en mahdollisten K/B -juttujen. Mutta jos jotain kytköksiä heillä siihen olisikin, niin eipä ainakaan tarvitse märehtiä että miksen ostanut lippuja kun tilaisuus oli 😁
Ihanaa, että sun biisiä yläpeukutettiin. Mun sai oelkkää alapeukkua vaikka samoilla syillä olin liikenteessä. 😀
Puhelin muutti viestin biisiksi 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei Bojaniin liitettynä olekaan. Mutta kyseistä sanaa en edelleenkään voi muuten tai yksistään sietää tai pitää neutraalina.
Balkanin prinssi tuli vierailemaan Vantaan residenssissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Matej on ollut Lontoossa. Miltä kentältä sen kuva on? Heathrow?
Kuka??
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut Miamissa Markin kanssa kuvaamassa jotain dokkaria Goran Dragicista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka??
Matej Avanzo, joksujen crewta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo vielä päättänyt kantaani viisujen suhteen, siis että katsonko edes koko viisuja tänä vuonna. Mutta suhtaudun UMK:hon ihan omana erillisenä asianaan. UMK on ihan itsessäänkin hieno spektaakkeli, liittyi se sitten mitenkään viisuihin tai ei. Mutta tuen kotimaista musiikki- ja viihdeteollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut Miamissa Markin kanssa kuvaamassa jotain dokkaria Goran Dragicista?
Joo, mutta eilen oli stooreissa Big beniä ja London bridgeä sun muuta.
Heartstopperista on tullut uusi kausi Netflixiin! 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei Bojaniin liitettynä olekaan. Mutta kyseistä sanaa en edelleenkään voi muuten tai yksistään sietää tai pitää neutraalina.
Höh. Sehän oli Kärtsältä selvä hellyttelynimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Jodelissa Böörijä kanavalla kertoi, että juttelivat Boitsun kanssa baarissa suomalaisesta opiskelijakulttuurista ja haalareista ja B oli vissiin kiinnostunut aiheesta :D
Sitten lopuksi sanoi lähtevänsä kaverin luo, kuka sattui nyt olemaan Kärppy
Ei vaan tietenkin oli K.
Oli kylläkin sanonut lähtevänsä TAPAAMAAN kaveria. Muuttelette aina miten sattuu
Mitä muuttelua siinä on? Miksi se "tapaisi" täällä K:n kun on hänen takiaan täällä ja lähes varmasti yöpyy hänellä? Miksi se kertoisi joillekin ei-tuttavilleen asioista tarkasti?
Helvetin ahdistavaa, kun ei ihminen voi jutustella ihan muuten vaan (small talk) ilman, että sanomiset ruoditaan kirjain kirjaimelta ja analysoidaan, että mitä tarkoitti ja miksi sanoi niin ja näin ja blaa blaa blaa. Miettikää nyt omalle kohdalle. Itselle tapahtui nuorempana näin, sanoin tiedotustilanteessa asian joka minusta oli selkeä ja perusteltu, mutta se räävittiin ja tulkittiin niin, että merkitys muuttui muiden tulkittuna ihan muuksi. Voin sanoa että ei ollut kivaa.
Saksan keikoilla uusi nappisilmäinen valokuvaaja, joka unohtaa ottaa kuvat.
Jää vaan tuijottamaan Kärtsää ja ehkä innostuu vähän "tanssimaan" tämän kanssa.