Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisikö joku fani jollekin K:n keikalle seuraksi pk-seudulla? Oon pyörätuolis jos ei haittaa?
Itsekin odottelen, että tulis keikkaa ok-seudulle taas. Jälkimmäinen nyt tietenkään ei haittaisi mitään.
Mahtuukohan tuonne enää Klle keikkoja loppuvuodelle? Näyttäisi olevan kalenteri aika täynnä ainakin viikonloppujen suhteen. Ainoa sitkeästi vapaana oleva viikonloppu on 23-23.11.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka myöhään Balkan kiertue oikein julkaistaan?
Jos kiertue on vasta marraskuussa, niin varmaan tämän kuun loppupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa ilmeisesti alkaa keikat, joten varmaankin tässä kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Ekat keikat on todennäköisesti jo ensi kuussa eikä edelleenkään voi ostaa lippuja. Varmasti se julkaistaan nyt syyskuun aikana, mutta toivottavasti ei sentään loppukuuhun asti tarvi odotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisikö joku fani jollekin K:n keikalle seuraksi pk-seudulla? Oon pyörätuolis jos ei haittaa?
Itsekin odottelen, että tulis keikkaa ok-seudulle taas. Jälkimmäinen nyt tietenkään ei haittaisi mitään.
Mahtuukohan tuonne enää Klle keikkoja loppuvuodelle? Näyttäisi olevan kalenteri aika täynnä ainakin viikonloppujen suhteen. Ainoa sitkeästi vapaana oleva viikonloppu on 23-23.11.
Ei toikaan viikonloppu oo vapaa, Loimaan Seurahuoneella keikka pe 22.11. Lauantaille voi tietty joku keikka vielä tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Ekat keikat on todennäköisesti jo ensi kuussa eikä edelleenkään voi ostaa lippuja. Varmasti se julkaistaan nyt syyskuun aikana, mutta toivottavasti ei sentään loppukuuhun asti tarvi odotella.
Se oli vähän epämääräinen se loka tai marraskuu. Luulen, että marraskuussa kuitenkin on varmaan se virallinen kiertue ns. Lokakuussa saattaa Sloveniassa tai jossain olla ehkä yks keikka tai kaks ja nekin varmaan lokakuun loppupuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toikaan viikonloppu oo vapaa, Loimaan Seurahuoneella keikka pe 22.11. Lauantaille voi tietty joku keikka vielä tulla.
Ja tuo on kuuminta pikkujoulusesonkia, että hyvin mahdollisesti jos jotain tulee, niin isojen firmojen pikkujouluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Loimaa taitaa puuttua Tietotoimiston listalta.
En mä joka sanoin venaavani Kärtsän pk-seudun keikkaa ainakaan edes oleta, että sellainen tänävuonna tulisi. Kotkaan on onneksi lippu. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli vähän epämääräinen se loka tai marraskuu. Luulen, että marraskuussa kuitenkin on varmaan se virallinen kiertue ns. Lokakuussa saattaa Sloveniassa tai jossain olla ehkä yks keikka tai kaks ja nekin varmaan lokakuun loppupuolella
Näin mäkin siis uskon koska on sanottu, että albumi julkaistaan lokakuun lopulla, niin todennäköisesti lokakuun puolella on vain yksi tai kaksi keikkaa ja loput vasta marraskuussa. Mutta ei siihenkään oo kuin kaksi kuukautta, joten luulisi ettei enää montaa viikkoa odotella kiertueen julkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mäkin siis uskon koska on sanottu, että albumi julkaistaan lokakuun lopulla, niin todennäköisesti lokakuun puolella on vain yksi tai kaksi keikkaa ja loput vasta marraskuussa. Mutta ei siihenkään oo kuin kaksi kuu
Joo eiköhän ne tule tässä muistamien viikkojen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Missä runokursiivi?
UMK23 ketjuun kirjoitti paras gaykirjailija aina kursiivilla
No hupsis. Töitähän mun piti tehdä. Ihan oikeita sellaisia. No ei se mitään, kyllähän yöllä ehtii, nukkuminen on ihan yliarvostettua.
https://www.instagram.com/p/C_afGJuNWvZ/?igsh=ZGYxcmF5dzFxbTRy
T. Kökkis
https://shared.jodel.com/QSsR7QaZyMb?channel=copy
Häntä saamme kiittää Joksujen keikoista ja ruississa olosta
Vierailija kirjoitti:
Ja muistakin Suomen ja Euroopan keikoista
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 🥰
En ihmettelisi yhtään, jos olisi meikäläisiä 😉
Vierailija kirjoitti:
Jännä vielä, että tuossa tekstissä korostetaan niin paljon Joksuja - jos hän voittaisi tuon palkinnon (vai onko ne siis jaettu jo vai ei?) niin se olisi selkeä Joksu-palkinto. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä vielä, että tuossa tekstissä korostetaan niin paljon Joksuja - jos hän voittaisi tuon palkinnon (vai onko ne siis jaettu jo vai ei?) niin se olisi selkeä Joksu-palkinto. :)
Ei kai vielä jaettu. Ehdokas ainakin