Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Hyi vit tu että kuvottaisi olla joidenkin heikkolahjaisten perverssien fanfictionin kohteena. Nää ällötykset varmaan hiplaa itseään sairaita tarinoita kirjoittaessaan. 🤮
Menepä sanomaan se niille 7 miljoonalle ao3-kirjoittajalle. Itsehiplailu kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kirjolla ja erityisen tarkka ettei minuun kosketa enkä koske kehenkään ilman lupaa. Koen todella loukkaavaksi tuon autististen solvaamisen jota täällä eräs harrastaa kun jää ahtaalle joka hel ve tin kerta
Taitaa olla nimimerkillistä matkivasta trollista kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella nuo ihmiset edes on ficejä lukeneet jos syy kerran koskemiseen löytyy vain niistä? En minäkään ole lukenut yhtään pidempää ficiä ikinä. Oma mieli tekee niitä ihan tarpeeksi. 🤭🤣
Seli seli. Tunnuksestas näkee, että oot nuohonnu läpi 80% AO3:n anal sex smuteista.
Mistä ihmeen tunnuksesta? Harhat on näemmä vahvana 🤷
IPstä, ootkos kuullu sellaisesta.
Jaa että täällä jaettas ihmisten IP-osoitteita?
Pitäisköhän vaan jättää toi yks mesomaan itsekseen. Tai jopa kaksi.
Tää sama trolli käy täällä joka kerta jos on näitä Kärtsän koskemisjuttuja. Joten hänen sielunmaisemansa voi arvailla siitä kukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen häirintä netissä on siis ok, kunhan laittaa otsikoksi fanfiction?
Jep! Kuvottavaa, että häiriintyneet kirjolla olevat pervot saavat kirjoitella mitä tahansa paskaa otsikoimalla sen fanfiction. Nämä ihmiset voivat olla vaarallisia.
Mitäs sinä teet täällä meidän kirjolla olevien pervojen kanssa?
Tutkin sielunmaailmaanne, olen kiinnostunut paykologiasta.
Paylogia.🤣
Aivosi ei osannut korjata kirjotusvirhettä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanos kuitenkaan tota seksuaaliseksi ahdisteluksi. Mitä tapahtuu Kärtsän keikoilla yleisestikin ja artisti itse huutelee ime munaa ja puhuu ihmisten tisseistä ja muista värkeistä ihan surutta.
Fyysisen koskemattomuuden rikkominen intiimillä tavalla ilman lupaa on aina seksuaalista ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen häirintä netissä on siis ok, kunhan laittaa otsikoksi fanfiction?
Jep! Kuvottavaa, että häiriintyneet kirjolla olevat pervot saavat kirjoitella mitä tahansa paskaa otsikoimalla sen fanfiction. Nämä ihmiset voivat olla vaarallisia.
Mitäs sinä teet täällä meidän kirjolla olevien pervojen kanssa?
Tutkin sielunmaailmaanne, olen kiinnostunut paykologiasta.
Paylogia.🤣
Aivosi ei osannut korjata kirjotusvirhettä? 🤣
Sanoo ihminen jonka aivot ei riitä oikeinkirjoitukseen
Siinä teille seksuaalista häirintää:
https://www.tumblr.com/mrgintsu/760261617229365248?source=share
Surullista että joku viettää päivät pitkät harrastuksen parissa, jossa ei itse viihdy.
Aika siirtyä sisäpiiriin shippaajat?
Käärijä ja Bojanhan ovat ihan tietoisia noista ficeistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä siirryin jo trollivapaaseen salapaattiin. Kattellaan täällä menoa uudestaan kun tuon lääkitys alkaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei sellaisessa ole (ja jos meinaat netissä olevaa sivua, se ei toimi mulla). Ei joku yksi trolli täältä saa häädettyä. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanos kuitenkaan tota seksuaaliseksi ahdisteluksi. Mitä tapahtuu Kärtsän keikoilla yleisestikin ja artisti itse huutelee ime munaa ja puhuu ihmisten tisseistä ja muista värkeistä ihan surutta.
Fyysisen koskemattomuuden rikkominen intiimillä tavalla ilman lupaa on aina seksuaalista ahdistelua.
Eli Käärijä itsekin on ahdistellut lähmiessään eturiviläisten hiuksia lupaa kysymättä. Ne ovat hyvin monelle henkilökohtaista aluetta.
En minä ainakaan lähde mihinkään. Sitähän tuo itseään monin viestein tukeva yksinäinen piruparka haluaa
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan valmis.🙋 Vaikka pankkitunnuksilla tunnistautumiseen jo. 😄
https://x.com/Kaarijaseyes/status/1830159764736573735?t=FXI6zKsKUjqS8Vq…
En minäkään mihkään siirry, tuodaan vähän Kärtsää ilahduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että joku viettää päivät pitkät harrastuksen parissa, jossa ei itse viihdy.
Ei shippaaja ehkä?
Paylogia.🤣