Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
1441/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin täällä kukaan mitään osoitetietoja jakaa, joita ei halutessaan 20 sekunnin googlauksella löydä.

Asioita ei silti tarvitse tehdä stalkkereille helpoksi. Yksi mätä omena ei pilaa koko satoa mutta ei sitä mätää kannata laittaa edustamaan koko puutarhaa. 

Oot vaan kade ja koitat gate keepata asioita itselläsi. Onneksi mukana on myös mukavia ihmisiä, joilla on ystävällinen ja yhteisöllinen ote asiaan ja sen minkä he tietää on ok kaikkien fanien tietää 🥰

😂

Vierailija
1442/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Bluza voi mitenkään tulla seuraavana kahtena perjantaina, mutta tuossa kuitenkin tiisataan niin vahvasti, että heittäisin ilmoille spekulaation 20.9., joka on toki hauska vuosipäivä. :)

Voi, tämä olis kyllä sopiva julkaisupäivä Bluzalle 🥰!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulkitsin tuon niin että kesä on kuin ihana kupla, mutta nyt ei syyskuun lopussakaan rarvitse herätä, kun uutta musiikkia tulee ja saadaan olla siinä ihanassa kuplassa edelleen. 😅 Mut joo, en tiedä, ihan hyviä kaikki tulkinnat. Aika selvää että Bluza on tulossa kuitenkin 🥰

Vierailija
1444/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulkitsin tuon niin että kesä on kuin ihana kupla, mutta nyt ei syyskuun lopussakaan rarvitse herätä, kun uutta musiikkia tulee ja saadaan olla siinä ihanassa kuplassa edelleen. 😅 Mut joo, en tiedä, ihan hyviä kaikki tulkinnat. Aika selvää että Bluza on tulossa kuitenkin 🥰

Ainakin sen promo nyt aloitettiin, kun se tuotiin isosti esille weekly updatessa 🥰

Vierailija
1445/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opettelen kestää kaipuuta, äijä sä oot kaikkein kalleinta, ja haluun et sä tiedät joka päivä ootan et palaat..

Vierailija
1446/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Bluza on varmaan aika samanlainen kuin Kultsalla. . . Miten se Bojan nyt vois sitäkään muuttaa. . . 🥰😘

Vierailija
1447/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nauta menis Ljubljanaan nyt niin kyllä mä ainakin olisin jonkun puskista seuraamasta Joksujen studiokulkemisten liveseurannasta ihan innoissani 😋

Vierailija
1448/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1449/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä opettelen kestää kaipuuta, äijä sä oot kaikkein kalleinta, ja haluun et sä tiedät joka päivä ootan et palaat..

Tämähän on suoraan kuin niiden viimeaikaisista jutteluista. Sama käännettynä Bojere-kielelle:

Mä opettelen kestää kaipuuta = I miss you brother

Äijä sä oot kaikkein kalleinta = the best thing ever happened to me

Haluun et sä tiedät = so you know it anyway

joka päivä ootan et palaat = I can't wait to see you soon

Vierailija
1450/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nauta menis Ljubljanaan nyt niin kyllä mä ainakin olisin jonkun puskista seuraamasta Joksujen studiokulkemisten liveseurannasta ihan innoissani 😋

Toivottavasti kukaan ei olisi koskaan niin sekaisin, että menisi vakoilemaan heitä studiolle. Mutta valitettavasti noista sairaista faneista on monilla artisteilla kokemusta. 

Vierailija
1451/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei olisi koskaan niin sekaisin, että menisi vakoilemaan heitä studiolle. Mutta valitettavasti noista sairaista faneista on monilla artisteilla kokemusta. 

Ei siinä ole mitään sairasta jos vain katselee. 

Vierailija
1452/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää muiden, normaalikäytöksisten fanien vihaaminen, jotka eivät siis todellakaan tuossa ilmiantaisi itseään, se on sairaus. Ja sulla tosi pahana.

Vierailija
1453/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on suoraan kuin niiden viimeaikaisista jutteluista. Sama käännettynä Bojere-kielelle:

Hölynpölyä

Vierailija
1454/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On  sairasta seurata ja vakoilla artisteja heidän vapaa-ajalla tai yksityiselämässä. Sekä kehoitetaan vielä kuvaamaan heitä salaa, miten joku voi pitää tuota normaalina.

Eri asia jos artisti itse haluaa jakaa elämäänsä, vaiklka pitämällä liveä studiolla tai vastaavaa.

Yksityisyys on myös julkisuuden ihmisillä. Miltä tuntuisi, jos itseäsi seurattaisiin samoin. Tietenkin julkisuus tuo haittapuolia, mutta se ei tarkoita että artistin pitäisi olla vapaata riistaa faneille vaan fanit voisivat kunnioittaa kaikkien yksityisyyttä.

Vierailija
1455/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumaan musiikki ei uppoa minuun ollenkaan, mutta tämä viesti oli ihana. :)

Vierailija
1456/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Bluza on varmaan aika samanlainen kuin Kultsalla. . . Miten se Bojan nyt vois sitäkään muuttaa. . . 🥰😘

Mä taas uskon, että se on muuttunut aika paljon kun soittimia on tullut paljon lisää. Mutta toivon silti ettei oo muutettu liikaa koska alkuperäinen versio oli niin hyvä.

Vierailija
1457/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On  sairasta seurata ja vakoilla artisteja heidän vapaa-ajalla tai yksityiselämässä. Sekä kehoitetaan vielä kuvaamaan heitä salaa, miten joku voi pitää tuota normaalina.

Eri asia jos artisti itse haluaa jakaa elämäänsä, vaiklka pitämällä liveä studiolla tai vastaavaa.

Yksityisyys on myös julkisuuden ihmisillä. Miltä tun

Tietenkin kunnioitetaan. Mihinkään artistin kotiin ei mennä kameran kanssa.

Vierailija
1458/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas uskon, että se on muuttunut aika paljon kun soittimia on tullut paljon lisää. Mutta toivon silti ettei oo muutettu liikaa koska alkuperäinen versio oli niin hyvä.

Mitä soittimia on tullut lisää 😲?

Vierailija
1459/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei toimi

Baarissa tutut fanit, hytin ovella tuttu fani. Ei kai lisättävää. 

Enkä usko et koko keikasta on videoa missään. 

Youtubesta löytyy. 

Vierailija
1460/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä soittimia on tullut lisää 😲?

Ei vissiinkään tiedossa. 

Ketju on lukittu.