Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Bluza voi mitenkään tulla seuraavana kahtena perjantaina, mutta tuossa kuitenkin tiisataan niin vahvasti, että heittäisin ilmoille spekulaation 20.9., joka on toki hauska vuosipäivä. :)
Voi, tämä olis kyllä sopiva julkaisupäivä Bluzalle 🥰!
Minä tulkitsin tuon niin että kesä on kuin ihana kupla, mutta nyt ei syyskuun lopussakaan rarvitse herätä, kun uutta musiikkia tulee ja saadaan olla siinä ihanassa kuplassa edelleen. 😅 Mut joo, en tiedä, ihan hyviä kaikki tulkinnat. Aika selvää että Bluza on tulossa kuitenkin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Minä tulkitsin tuon niin että kesä on kuin ihana kupla, mutta nyt ei syyskuun lopussakaan rarvitse herätä, kun uutta musiikkia tulee ja saadaan olla siinä ihanassa kuplassa edelleen. 😅 Mut joo, en tiedä, ihan hyviä kaikki tulkinnat. Aika selvää että Bluza on tulossa kuitenkin 🥰
Ainakin sen promo nyt aloitettiin, kun se tuotiin isosti esille weekly updatessa 🥰
Mä opettelen kestää kaipuuta, äijä sä oot kaikkein kalleinta, ja haluun et sä tiedät joka päivä ootan et palaat..
Kyllä se Bluza on varmaan aika samanlainen kuin Kultsalla. . . Miten se Bojan nyt vois sitäkään muuttaa. . . 🥰😘
Jos joku nauta menis Ljubljanaan nyt niin kyllä mä ainakin olisin jonkun puskista seuraamasta Joksujen studiokulkemisten liveseurannasta ihan innoissani 😋
Baby Girl Kärtsyli 💕
Vierailija kirjoitti:
Mä opettelen kestää kaipuuta, äijä sä oot kaikkein kalleinta, ja haluun et sä tiedät joka päivä ootan et palaat..
Tämähän on suoraan kuin niiden viimeaikaisista jutteluista. Sama käännettynä Bojere-kielelle:
Mä opettelen kestää kaipuuta = I miss you brother
Äijä sä oot kaikkein kalleinta = the best thing ever happened to me
Haluun et sä tiedät = so you know it anyway
joka päivä ootan et palaat = I can't wait to see you soon
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nauta menis Ljubljanaan nyt niin kyllä mä ainakin olisin jonkun puskista seuraamasta Joksujen studiokulkemisten liveseurannasta ihan innoissani 😋
Toivottavasti kukaan ei olisi koskaan niin sekaisin, että menisi vakoilemaan heitä studiolle. Mutta valitettavasti noista sairaista faneista on monilla artisteilla kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei olisi koskaan niin sekaisin, että menisi vakoilemaan heitä studiolle. Mutta valitettavasti noista sairaista faneista on monilla artisteilla kokemusta.
Ei siinä ole mitään sairasta jos vain katselee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää muiden, normaalikäytöksisten fanien vihaaminen, jotka eivät siis todellakaan tuossa ilmiantaisi itseään, se on sairaus. Ja sulla tosi pahana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on suoraan kuin niiden viimeaikaisista jutteluista. Sama käännettynä Bojere-kielelle:
Hölynpölyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sairasta seurata ja vakoilla artisteja heidän vapaa-ajalla tai yksityiselämässä. Sekä kehoitetaan vielä kuvaamaan heitä salaa, miten joku voi pitää tuota normaalina.
Eri asia jos artisti itse haluaa jakaa elämäänsä, vaiklka pitämällä liveä studiolla tai vastaavaa.
Yksityisyys on myös julkisuuden ihmisillä. Miltä tuntuisi, jos itseäsi seurattaisiin samoin. Tietenkin julkisuus tuo haittapuolia, mutta se ei tarkoita että artistin pitäisi olla vapaata riistaa faneille vaan fanit voisivat kunnioittaa kaikkien yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaan musiikki ei uppoa minuun ollenkaan, mutta tämä viesti oli ihana. :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Bluza on varmaan aika samanlainen kuin Kultsalla. . . Miten se Bojan nyt vois sitäkään muuttaa. . . 🥰😘
Mä taas uskon, että se on muuttunut aika paljon kun soittimia on tullut paljon lisää. Mutta toivon silti ettei oo muutettu liikaa koska alkuperäinen versio oli niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sairasta seurata ja vakoilla artisteja heidän vapaa-ajalla tai yksityiselämässä. Sekä kehoitetaan vielä kuvaamaan heitä salaa, miten joku voi pitää tuota normaalina.
Eri asia jos artisti itse haluaa jakaa elämäänsä, vaiklka pitämällä liveä studiolla tai vastaavaa.
Yksityisyys on myös julkisuuden ihmisillä. Miltä tun
Tietenkin kunnioitetaan. Mihinkään artistin kotiin ei mennä kameran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas uskon, että se on muuttunut aika paljon kun soittimia on tullut paljon lisää. Mutta toivon silti ettei oo muutettu liikaa koska alkuperäinen versio oli niin hyvä.
Mitä soittimia on tullut lisää 😲?
Lainaus ei toimi
Baarissa tutut fanit, hytin ovella tuttu fani. Ei kai lisättävää.
Enkä usko et koko keikasta on videoa missään.
Youtubesta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä soittimia on tullut lisää 😲?
Ei vissiinkään tiedossa.
😂