Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
muistutus: Antaa trollien olla taas rauhassa, noihin provoihin ei tartte vastata mitään
Voi kuule. Ei ne muista.
Missä se Kärtsän uusi biisiklippi on muualla kuin TikTokissa? TikTok ei päästä minua enää sivustolle.
Ihana biisi!!! Saadaankohan tänään eka tiktok.. Tän biisin materiaalia mä todella odotan😅
Täytyy kyllä arvostaa Kärtsää, ettei julkaissut tätä samana päivänä kun poikkiksen herkkä rakkauslaulu 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne Viivi Huuskan kuvaukset muuten liittyi ihan varmaan tähän Sex = Moneyn.
Can't wait. 🤪
Sexmane on erittäin seksikäs ihminen verrattuna kärtsän käppänään. Kärtsässä ei ole sitä tippaakaan, ällöttävä hahmo suorastaan.
Rauhoitu Aito. Ei ole mitään hätää.
Miten tuokin sinun mielestä on Aito ?
Vierailija kirjoitti:
Missä se Kärtsän uusi biisiklippi on muualla kuin TikTokissa? TikTok ei päästä minua enää sivustolle.
Instasta löytyy myös
Apua, Kn uusi snippetti sex=moneysta on kyllä vastakohta best boyfriendin bluza biisille🙈 Miten ne onkin niin erilaisia tyyliltään höppänät.
Itselleni Sexmanessa ei ole tippaakaan seksikkyyttä. Ja siis ei mitään vikaa hänen ulkonäössään, en sitä tarkoita, tyyli ei vain vetoa minuun lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä arvostaa Kärtsää, ettei julkaissut tätä samana päivänä kun poikkiksen herkkä rakkauslaulu 😅
No niinpä🤣
Vierailija kirjoitti:
Öööö. No hiukanhan tuo kyllä on realistinen kuva seksityöstä. "Aloin myydä rahaa kun seksi myy enkä muutakaan keksinyt "
Eli onko tää nyt omakohtainen kuin tunnustus että kun muu ei myy niin pakko sitten seksillä.
Siis myydä seksii kun seksi myy
https://twitter.com/menestynytyks/status/1839521771730387305?t=4WE4gQe3…
Tosta löytyy klippi Sex = Money
Mä rakastan tota Kärtsän itseironiaa 🤩 noi biisin sanat kuulostaa lupaavilta! Mutta tottakai tosikot vetää tästä herneen nenään.
Vierailija kirjoitti:
Öööö. No hiukanhan tuo kyllä on realistinen kuva seksityöstä. "Aloin myydä rahaa kun seksi myy enkä muutakaan keksinyt "
Eli onko tää nyt omakohtainen kuin tunnustus että kun muu ei myy niin pakko sitten seksillä.
Toi biisi on selvästi myös kuittailua sun kaltaisillesi, jotka vain odottaa et Kn suosio romahtaa ja jotka jauhaa ettei siitä ole mihinkään.
Että miten erilaiset musikiillisesti tyylit näillä kahdella on, mutta minä kaksi on kuin parhaat ystävät ja something more toisilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi biisi on selvästi myös kuittailua sun kaltaisillesi, jotka vain odottaa et Kn suosio romahtaa ja jotka jauhaa ettei siitä ole mihinkään.
Niinkuin millä lailla. Enemmänhän tuo vahvistaa mielikuvaa siitä että rahasta ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää Bluza on hyvää taustamusaa. Ei häiritse mitenkään, kuten SBJ kauheella möykällään. Mut ei tääkään mikään Jokereita maailmantähdiksi nostava kappale ole, ikävä kyllä.
Joksut tuskin sillä periaatteella tekeekään biisejä, että maailmantähdiksi nousevat. He halusivat tässä kokeilla uusia juttuja, mikä on rohkeaa ja hyvä veto heiltä, sillä tämä on kaunis biisi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tota Kärtsän itseironiaa 🤩 noi biisin sanat kuulostaa lupaavilta! Mutta tottakai tosikot vetää tästä herneen nenään.
Jep, marketat kuulee vaan sanat sex ja money ja se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Bluza on hyvää taustamusaa. Ei häiritse mitenkään, kuten SBJ kauheella möykällään. Mut ei tääkään mikään Jokereita maailmantähdiksi nostava kappale ole, ikävä kyllä.
Joksut tuskin sillä periaatteella tekeekään biisejä, että maailmantähdiksi nousevat. He halusivat tässä kokeilla uusia juttuja, mikä on rohkeaa ja hyvä veto heiltä, sillä tämä on kaunis biisi 🥰
Tuntuu muuten jotenkin rasittavalta, kun joku täällä (tai jotkut) vastaavat jatkuvasti viesteihin "Joksut tekivät näin kun heidän mielestään se on hyvä juttu". Onko tämä itsestäänselvyys pakko kirjoittaa tänne satoja kertoja, ymmärrämme kyllä.
-eri
muistutus: Antaa trollien olla taas rauhassa, noihin provoihin ei tartte vastata mitään