Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon K. on saanut faneilta palautetta siitä, ettei painellut Serbiasta suoraan Sloveniaan? Eli jos tämä onkin jokin K:n trollausjuttu ja nyt sitten iskee takaisin? Eihän ole???
No eihän sillä ollut mitään velvollisuutta olla Serbiasta menossa Sloveniaan. Joten miksi ois tollasesta suuttunut?
One room, one bed, one cup of tea.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon K. on saanut faneilta palautetta siitä, ettei painellut Serbiasta suoraan Sloveniaan? Eli jos tämä onkin jokin K:n trollausjuttu ja nyt sitten iskee takaisin? Eihän ole???
Trollaustahan tää on varmaan just sen takia et ihmiset laittanut viestiä "höh mikset mennyt Bojanin luokse". Todella typerää jos näin olis ja valitettavasti hyvin mahdollista tässä fandomissa.
Vierailija kirjoitti:
Kommunikointi kuukausi sitten 23. elokuuta:
the best thing that ever happened to me BUT ARE YOU
*uno reverse card* I cant wait to see you soon brother
Ilman tota kusista soonia kukaan ei osaisi oikeasti toivoa mitään konkreettista ennen ensi talvea 😆
Vierailija kirjoitti:
And then we put some oil to Bojan's body.
Nyt olis loistava mahdollisuus vähän erilaiseen mr lonely stooriin 😁
Voi eii.. alkuinnostuksen jälkeen musta tuntuu, että tää on vaan joku vitsi. Anteeksi tunnelman latistus. Toivon olevani väärässä.
Jessen perkelekin SOONinsa kanssa.
Uuuh, mun kaikki kuumimmat K&B-kuvitelmat kokivat juuri kuolleista nousun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, mutta. Jos Bluza tulee perjantaina, niin eikös niitä haastatteluja sitten ole juuri perjantaina. Taitaa olla melko lyhyt loma pojilla.
Ei niihin varmaan tartte koko bändin osallistua?
Eiköhän B kuitenkin ole. Ei ollut kuitenkaan SBJ promoissa mukana, joten luulen että Bluzan promoissa on, mikäli sellaisia tulee
Mä myös ihmettelisin, jos B ei taaskaan olis uuden sinkun promoissa mukana. Ei tarvi tietenkään kaikissa haastatteluissa olla, mutta JO tuntuu taas olevan aika innoissaan Bluzasta ja uskovan sen menestykseen, joten olis ihme, jos B ei ollenkaan osallistuisi promoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oli Kärtsä sitten missä tahansa niin kotonaan ei kyllä todellakaan viihdy, kun on vapaalla. Ensin Espanja, sitten Serbia, sitten muutto ja nyt taas ulkomailla. Ja Euroopan kiertue alkaa parin viikon päästä.
Ehtikö K edes olla Suomessa enempää kuin pari päivää ennen kuin taas on menossa? Kukin tyylillään mutta K:n aikataulut vaikuttaa sellaisilta että itse musertuisin niiden alle. Aina menossa eikä edes uudessa kodissa jaksa viettää paria yötä enempää.
Poistiko joku sen then we put some oil to Bojan's body -kommentin???? Mitä vittua??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, mutta. Jos Bluza tulee perjantaina, niin eikös niitä haastatteluja sitten ole juuri perjantaina. Taitaa olla melko lyhyt loma pojilla.
Ei niihin varmaan tartte koko bändin osallistua?
Eiköhän B kuitenkin ole. Ei ollut kuitenkaan SBJ promoissa mukana, joten luulen että Bluzan promoissa on, mikäli sellaisia tulee
Mä myös ihmettelisin, jos B ei taaskaan olis uuden sinkun promoissa mukana. Ei tarvi tietenkään kaikissa haastatteluissa olla, mutta JO tuntuu taas olevan aika innoissaan Bluzasta ja uskovan sen menestykseen, joten olis ihme, jos B ei ollenkaan osallistuisi promoamiseen.
Nytkin Joksut kyselevät mielipidettä Bluzan snipetistä. Taitaa tuo biisi oikeesti olla heille tärkee, koska eivät SBJ:n kohdalla sitä kysyneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sillä ollut mitään velvollisuutta olla Serbiasta menossa Sloveniaan. Joten miksi ois tollasesta suuttunut?
Eikä se välttämättä ole menossa noille reissuille samojen ihmisten kanssa. Voihan Slovenia olla poikien reissu. Häärijä ja Jesse ainakin tuntee Joker Outin pojat hyvin ja ehkä daltonitkin.
Vierailija kirjoitti:
Oli Kärtsä sitten missä tahansa niin kotonaan ei kyllä todellakaan viihdy, kun on vapaalla. Ensin Espanja, sitten Serbia, sitten muutto ja nyt taas ulkomailla. Ja Euroopan kiertue alkaa parin viikon päästä.
Eihän toi mikään ihme oo. Ei Suomessa oo juuri mitään tekemistä tähän aikaan vuodesta. Eri asia kesällä ja talvella.
Vierailija kirjoitti:
Poistiko joku sen then we put some oil to Bojan's body -kommentin???? Mitä vittua??
On se tuolla kyllä.
Vitsihän tää tietysti on. Jotkut idiootit laittanut viestiä luultavasti K:lle.
Vierailija kirjoitti:
Uuuh, mun kaikki kuumimmat K&B-kuvitelmat kokivat juuri kuolleista nousun.
K&B kahdestaan Kyproksen lomalla on kieltämättä kutkuttava skenaario ... 🥵🥂🏖🛏💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
And then we put some oil to Bojan's body.
Veikkaus, mitä tekevät. Boitsulla on pienet simmarit ja Kärtsällä ne pinkit. Aurinkorasvaa laittavat toisilleen, mutta eihän ne ulos asti edes pääse sit loppujen lopuks.
Jätkä vaan pelleilee tämmösten hölmöjen uunojen kans. Nauraa partaansa.