Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
10821/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojat oikeasti olisivat samalla lomalla, niin eiköhän sieltä tulisi ihan oikea yhteiskuva eikä photoshopattu 😊

Vierailija
10822/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Kärppy nyt sitte trollaa, jos oot vaan lomalla Kyproksella ilman aikomustakaan tavata Bojania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10823/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Ljubljanasta joudu melkein kaikkialle matkustamaan vaihtolennolla?  Muistelisin, että Espanjaankin B matkusti Venetsian kautta. Ei taida suoria lentoja mennä kuin vain joihinkin Euroopan kaupunkeihin kuten Lontooseen, Frankfurtiin, Müncheniin ja Belgradiin. Ja tietysti sinne Istanbuliin, jossa vaihtoivat Thaimaan lennonkin. 

Vierailija
10824/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Bojanin käsi joka siitä ikkunasta heikastuu

Vierailija
10825/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kypros ei tule enää koskaan olemaan entisensä jos nuo kaksi menee sinne yhdessä. 😄

Miksi ihmeessä ne menis sinne? Siis uskon vahvimmin, että ois Kypros, mutta en käsitä vähääkään, miksi just sinne? 🥹😆

Loogisempaa olis tosiaan kohde, johon molemmista maista pääsee suoralla lennolla.

Jos tuo on muuten ollut heistä sopiva kohde, niin ehkä vaihtolento ei niin Boitsua haittaa.

Mutta miksi se ois ollut?? Raapii päätään. Halpa? Ei liikaa silmiä niskassa? 

Vierailija
10826/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis mikä jatkolento meni noin 14 aikaan Larnacaan vai mikä Ayia Napa se on?

Aamulento on mennyt täältä 7 aikaan Larnacaan. Jos sen fanin ystävä on siellä duunissa ja nähnyt Kärpyn puolilta päivin siellä.

Vierailija
10827/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Ljubljanasta joudu melkein kaikkialle matkustamaan vaihtolennolla?  Muistelisin, että Espanjaankin B matkusti Venetsian kautta. Ei taida suoria lentoja mennä kuin vain joihinkin Euroopan kaupunkeihin kuten Lontooseen, Frankfurtiin, Müncheniin ja Belgradiin. Ja tietysti sinne Istanbuliin, jossa vaihtoivat Thaimaan lennonkin. 

Kyllä sieltä pääsee mm. joillekin Kreikan saarille. En tosin tiedä voivatko ne olla kaikki jotain matkatoimistojen chartereita, jotka myydään puoli vuotta ennen loppuun tms.

Vierailija
10828/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kypros ei tule enää koskaan olemaan entisensä jos nuo kaksi menee sinne yhdessä. 😄

Miksi ihmeessä ne menis sinne? Siis uskon vahvimmin, että ois Kypros, mutta en käsitä vähääkään, miksi just sinne? 🥹😆

Loogisempaa olis tosiaan kohde, johon molemmista maista pääsee suoralla lennolla.

Jos tuo on muuten ollut heistä sopiva kohde, niin ehkä vaihtolento ei niin Boitsua haittaa.

Siellä on vielä lämmintä tähän aikaan vuodesta eikä Kreikka tai Espanja kiinnostanut kumpaakaan?

Vierailija
10829/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiks toi K:n autostoori olla otettu etukameralla? Niin et se ois kuvannut itse? Onko se lähtenyt YKSIN REISSUUN? 😵💫 TAPAAMAAN BOJANIA?? 😵

Mä kyllä luulen että siinä on joku sen vieressä, koska tämä teoria olisi ihan liian hyvä ollakseen totta :D

Veikkaan Jessee tai TM:ää, on "korkealta" kuvattu eli pitkä kuvaaja.

Miksi se ei voi olla Bojan?

Vierailija
10830/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, mutta. Jos Bluza tulee perjantaina, niin eikös niitä haastatteluja sitten ole juuri perjantaina. Taitaa olla melko lyhyt  loma pojilla. 

Vierailija
10831/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyproksella kyllä käy kohtuullisen paljon suomalaisia. Slovenialaisia varmaan vähän, kun sinne ei lennetä juuri lähiseudulta.

Vierailija
10832/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pojat oikeasti olisivat samalla lomalla, niin eiköhän sieltä tulisi ihan oikea yhteiskuva eikä photoshopattu 😊

No tietty jossain vaiheessa. K on niin innoissaan lomasta Boitsulin kaa, ettei malta odottaa mihinkään yhteiskuvaan asti sen kertomista 😊

Vierailija
10833/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis mikä jatkolento meni noin 14 aikaan Larnacaan vai mikä Ayia Napa se on?

Aamulento on mennyt täältä 7 aikaan Larnacaan. Jos sen fanin ystävä on siellä duunissa ja nähnyt Kärpyn puolilta päivin siellä.

Wien? 

Vierailija
10834/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiks toi K:n autostoori olla otettu etukameralla? Niin et se ois kuvannut itse? Onko se lähtenyt YKSIN REISSUUN? 😵💫 TAPAAMAAN BOJANIA?? 😵

Mä kyllä luulen että siinä on joku sen vieressä, koska tämä teoria olisi ihan liian hyvä ollakseen totta :D

Ei ne varmaan samalla lennolla sinne olisi tulleet

Vierailija
10835/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsua minä toivon.

Vierailija
10836/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ei ois noin vakava 😅

Vierailija
10837/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, mutta. Jos Bluza tulee perjantaina, niin eikös niitä haastatteluja sitten ole juuri perjantaina. Taitaa olla melko lyhyt  loma pojilla. 

Ei niihin varmaan tartte koko bändin osallistua?

Vierailija
10838/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Überhomot Kyproksella 😅

Vierailija
10839/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin olla eka joka heitin tuon Kyproksen (ja Maltan) kun siinä vaiheessa oltiin jumiuduttu vasemmanpuoleiseen liikenteeseen ja Britteihin. Mutta en kyllä silti pitkään aikaan uskonut, että oikeasti olisi siellä. Nyt on tullut niin monta yhteensopivaa juttua, että kohta alan itsekin uskoa.

Vierailija
10840/31974 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin varmaan tartte koko bändin osallistua?

"Mistä Bluza kertoo?"

"Ei me valitettavasti voida vastata tähän, kun biisin kirjoittaja ei ole paikalla."

Harmi juttu. :D

Ketju on lukittu.