Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Ketkä täällä vielä on mukana B ja K paatissa
Mä
T. Käärijän pakaravillatupsukka
Onneksi tuo kaatuminen näytti aika kallitulta. Toivottavasti ei päätä lyönyt
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä oon~
Oliko se peräti kesän viimeinen mahdollisuus kaatua sillä mopolla 🤭 Jäljellä enää laiva, missä tuskin on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mukana!
Vierailija kirjoitti:
Oliko se peräti kesän viimeinen mahdollisuus kaatua sillä mopolla 🤭 Jäljellä enää laiva, missä tuskin on mukana.
Taisi olla 😄 nyt ei tarvitse enään pelätä että huristeleeko se sillä lavalta alas..😅
Toi yks Lavonqin stoori, missä TM seisoo takana ja K keikistelee lavalla 🤗🥰
B: Jerc honey are you alright?
J: Are you?
B: Not now Jerc, I'm serious. I saw your fall, it looked bad...
J: I'm fine Bojke, really I am...
B: You better be, I might have to do a thorough check up.
J: I'm fine, but maybe you should check me.
B: Oh you bet I will! I will make sure you won't do anymore of those stunts.
J: Promise?
B: Yes! They end now, even if I have to tie you down.
J: Yes please!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on tylsää ja hiljaista. Jaan ajatuksiani. Olen molempien fani, Käärijän ja Jokereiden. Kärtsää kuumistelen ja ihailen sitä miehenä, se on pelkkää seksiä koko tyyppi, ihana, rakastan hänen ilmeikkäitä kasvojaan ja tapaa olla niin sinut itsensä kanssa, mut omaan makuuni "tosielämätasolla" ei mätsäisi ehkä muuten jutut jne tai tiedätte mitä tarkoitan varmaan. Tai jos ette, ihan sama. Käärijän musiikki on mulle bilemusaa, en ajattele kummoisia esim hänen "laulunäänestään" tms, mut hän on kovan luokan esiintyjä ja huippu hahmo. Arvostan kaikkea mitä hän on tehnyt ja saavuttanut. Ja millainen ihminen hän on.
Sitten on Jokerit, ja erityisesti Bojan. Hän on tietysti myös älyttömän seksikäs ja kuuma pakkaus, ulkonäkö vetoaa minuun lujaa, ruskeat silmät on heikkouteni! ja musiikillisesti todella taitava ja lahjakas. Hänessä on lisäksi sellasta runoutta&nbs
Bojan is mine. All mine.
Saa häntä itselleenkin mielikuvituksessaan haluta, jos siltä tuntuu ilman, että heti tarvii mustiksena kommentoida.
eri
Vierailija kirjoitti:
Ja sen jälkeinen kuva titseistä.
Kiitos hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hei.
Veikko miettinyt kauhuissaan et koska sieltä suusta taas tulee jotain ime mun munaa keikan jälkeen -juttuja ja jotkut hullut kiimaset äijät käy vielä kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva PIKKUVELJESTÄ 💚💚
Ihana kuva ja biisi. Jotain samaa heis on 😔
Äh, piti tulla sydän eikä mikään surunaama.
Samanlaiset ihanat suuret silmät ainakin 💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hei.
Veikko miettinyt kauhuissaan et koska sieltä suusta taas tulee jotain ime mun munaa keikan jälkeen -juttuja ja jotkut hullut kiimaset äijät käy vielä kimppuun.
No huomenna laivalla sit, jos sattuis vaikka longinomies olemaan taas paikalla.
Ne jaksaa edelleen ulista siitä kepparispiikistä jodelissa. 🤯🤡💩 Joku tampio pistänyt iltapäivälehteenkin juttuvinkinkin aiheesta. 😆 Kumma ettei oo tartuttu. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ne jaksaa edelleen ulista siitä kepparispiikistä jodelissa. 🤯🤡💩 Joku tampio pistänyt iltapäivälehteenkin juttuvinkinkin aiheesta. 😆 Kumma ettei oo tartuttu. 🤭
Voi luoja 🙄 Samaan aikaan Suomessa olisi varmaan vaikka huru mykke todellisia epäkohtia, joista vois vinkata medialle
Nace tykännyt Härtsän insta postauksesta 💛