Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
31021/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä shipataan K ja B ja he ovat todistetuksi läheisiä ystäviä ja on nähty useasti yhdessä, eikä ole kielletty että ovat ystäviä. 

Ei kai kukaan kiellä, että K ja B ovat ystäviä. Nämä shipparit väittää täällä, että heillä on romanttinen seurustelusuhde ja että he harrastavat seksiä toistensa kanssa. Siitä ei ole yhtään mitään todisteita!

Ei ole mitään todisteita itselläsikään ja aika kapeaa ajattelua nyt.

No, minå en keksi mitään kiimaisia homoseksijuttuja heistä, koska ei ole todisteita. Shippaajat keksii. Etkö ymmärrä eroa?!

Homoseksi Best!

Hiljasta o

Grinder?

Vierailija
31022/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä shipataan K ja B ja he ovat todistetuksi läheisiä ystäviä ja on nähty useasti yhdessä, eikä ole kielletty että ovat ystäviä. 

Ei kai kukaan kiellä, että K ja B ovat ystäviä. Nämä shipparit väittää täällä, että heillä on romanttinen seurustelusuhde ja että he harrastavat seksiä toistensa kanssa. Siitä ei ole yhtään mitään todisteita!

Ymmärrätkö, että se on shippausta eli mielikuvitusta, ei väitetä totuutena. 

Just näin. Ei olisi mitään shipattavaa edes, jos tätä pidettäisiin todellisuutena.

Minä shippaan tosipohjaisesti kylläkin.

Mutta sekin

Enpä avaa tässä omaa shippaamisen tapaa, pääsee vähemmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31023/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

""The album title does countain letters, yes." Mielenkiintoista kyllä nähdä, mikä lopulta on Joksujen albumin nimi. Tuo lause on siis Joksujen stoorissa. Jotenkin kirje liittyy nimeen 🤔

Mmmmitä? Letters, vai? 😄

Letters from Finland ..🤣🤣 🤣 Tätä en odottanut. 😂

Ai  niinkuin nää kuukausittain Suomesta saapuvat ahdistelukirjeet? Ehkä yksi biisi onkin julkisuuden kiroista ja siitä kun jotkut fanit kadottaa todellisuudentajunsa ja kuvittelee kaikkia höpöjuttuja.

Itseasiassa olet ihan oikeassa.😇 Tosin me ollaan jo se kappale kuultu. Tuli muistaakseni keväällä. Tunnetaan lyhenteellä EW. 🤣

Vierailija
31024/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että se on shippausta eli mielikuvitusta, ei väitetä totuutena. 

Just näin. Ei olisi mitään shipattavaa edes, jos tätä pidettäisiin todellisuutena.

Minä shippaan tosipohjaisesti kylläkin.<

Miksi ketään haittaisi miten toinen shippaa. Jos noudattaa kuitenkin sitä, että ei vie juttuja heidän silmille eikä lähettele viestejä tai kirjeitä, kerro juoruja tai väitä fiktiota todeksi.

Vierailija
31025/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään saavat bändin instan puolelle Kärtsään liittyvää. Kostopitsin ja peniksen lisäksi näytti olleen Cha Cha Cha ja Käärijä muutamassakin kohdassa ehdotuksena uuden albumin nimelle. Ei tavallaan ihmekään jos ärsyttäisi, että vedetään kaikkeen mukaan Kärtsä. Vitsejähän nuo luultavasti ovat mutta siltikin.

En tiedä miksi penis liitetään Käärijään, onhan kaikilla joksuilla tiettävästi myös sellainen. No Käärijä ja CCC ehdotuksista ei tarvitse edes shippaajia syyttää, koska voi olla kuka tahansa. Onhan heillä paljon Käärijää heidän somessaan ollu jopa YouTubessa tagina ja musavideossa. 

Heh nauroin myös tuolle, että miten penis nimiehdotuksena on just Kärtsään liittyvää. 😂

Kato Joksut on jonkun mielestä niin pyhiä ja nuhteettomia, että niillä ei edes ole penistä (vähän kuin mallinukeilla). Kyseessä varmaan sama tyyppi jonka mielestä ne ei juo, polta tai ole koskaan seurustellut. 🤡

Vierailija
31026/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättehän, jokaisen meidän pyykinpesukoneella on oma puheensa. Mun masiina on ennen aina sanonut vedenottovaiheessa, että "tuuvittuu, tuuvittuu, tuuvittuu". Hävytön kone, joo. Mut äsken mä olin pidemmällä istunnolla siinä vieressä, niin se juttelikin hitaalla tempolla, että "naku na, naku na, na, na, nakuna"

Mitä teidän koneet sanoo?

Mun pesukone viheltelee, et aika kesy. Sun pesukone on kyllä tuhma.

Mäkin haluan tuhman pesukoneen. 

Vierailija
31027/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tosipohjainen shippaus on sitä että TOIVOO heidän olevan yhdessä tai päätyvän yhteen, niin se on minusta ok. Koska tiedostaa kuitenkin realiteetit. 

Jos taas OIKEASTI olettaa heidän olevan yhdessä. Niin se ei oo ok. 

Mun mielestä voi vielä vaikka olettaa heidän olevan yhdessä, mutta jos pitää sitä täysin faktana ja vielä jossain julkisesti (vakavissaan eikä omana mielipiteenä) väittää niin, niin se ei todellakaan ole ok. Sehän on juuri sitä juoruilua, josta B puhui.

Vierailija
31028/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

""The album title does countain letters, yes." Mielenkiintoista kyllä nähdä, mikä lopulta on Joksujen albumin nimi. Tuo lause on siis Joksujen stoorissa. Jotenkin kirje liittyy nimeen 🤔

Mmmmitä? Letters, vai? 😄

Letters from Finland ..🤣🤣 🤣 Tätä en odottanut. 😂

Ai  niinkuin nää kuukausittain Suomesta saapuvat ahdistelukirjeet? Ehkä yksi biisi onkin julkisuuden kiroista ja siitä kun jotkut fanit kadottaa todellisuudentajunsa ja kuvittelee kaikkia höpöjuttuja.

Itseasiassa olet ihan oikeassa.😇 Tosin me ollaan jo se kappale kuultu. Tuli muistaakseni keväällä. Tunnetaan lyhenteellä EW. 🤣

Ei kai siinä ole mitään hauskaa, jos B:n paniikkikohtausten syynä on shippaajien ahdistelu.

Vierailija
31029/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään saavat bändin instan puolelle Kärtsään liittyvää. Kostopitsin ja peniksen lisäksi näytti olleen Cha Cha Cha ja Käärijä muutamassakin kohdassa ehdotuksena uuden albumin nimelle. Ei tavallaan ihmekään jos ärsyttäisi, että vedetään kaikkeen mukaan Kärtsä. Vitsejähän nuo luultavasti ovat mutta siltikin.

En tiedä miksi penis liitetään Käärijään, onhan kaikilla joksuilla tiettävästi myös sellainen. No Käärijä ja CCC ehdotuksista ei tarvitse edes shippaajia syyttää, koska voi olla kuka tahansa. Onhan heillä paljon Käärijää heidän somessaan ollu jopa YouTubessa tagina ja musavideossa. 

Heh nauroin myös tuolle, että miten penis nimiehdotuksena on just Kärtsään liittyvää. 😂

Kato Joksut on jonkun

Tai Janilla on sitten penistä muidenkin Joksujen edestä. Ainakin tämän palstan legendan mukaan. 

Vierailija
31030/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tosipohjainen shippaus on sitä että TOIVOO heidän olevan yhdessä tai päätyvän yhteen, niin se on minusta ok. Koska tiedostaa kuitenkin realiteetit. 

Mun mielestä voi vielä vaikka olettaa heidän olevan yhdessä, mutta jos pitää sitä täysin faktana ja vielä jossain julkisesti (vakavissaan eikä omana mielipiteenä) väittää niin, niin se ei todellakaan ole ok. Sehän on juuri sitä juoruilua, josta B puhui.

Tai jos epäilee jotakin olleen tai olevan, muttei parisuhde?

Vierailija
31031/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättehän, jokaisen meidän pyykinpesukoneella on oma puheensa. Mun masiina on ennen aina sanonut vedenottovaiheessa, että "tuuvittuu, tuuvittuu, tuuvittuu". Hävytön kone, joo. Mut äsken mä olin pidemmällä istunnolla siinä vieressä, niin se juttelikin hitaalla tempolla, että "naku na, naku na, na, na, nakuna"

Mitä teidän koneet sanoo?

Mun pesukone viheltelee, et aika kesy. Sun pesukone on kyllä tuhma.

Onko sellaista nokkahuilumaista viheltelyä? 

Vierailija
31032/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Just noin! 

Vierailija
31033/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kuka tahansa haisis jos joutuis oleen jossain keikkabussissa ison äijävoittoisen köörin kanssa. 

Vierailija
31034/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kuka tahansa haisis jos joutuis oleen jossain keikkabussissa ison äijävoittoisen köörin kanssa. 

Älä. Silloin Joksujen kiertueen aikoihin mietin, että bussissa haisee varmaan aika dunkkis aamuisin kun oli ihan täynnä äijiä, jotka polttaa ja juo. 😄

Vierailija
31035/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko miehet sun mielestä pahalle?

Vierailija
31036/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsu 💙 Kärtsä

Kärtsä 💚 Boitsu

Vierailija
31037/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31038/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se leikkaus estä sitä seksiä toisin päin ainakaan.

Vierailija
31039/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kärppy promoaa Autiomaata lautalla!

https://www.tiktok.com/@paidatonriehuja/video/7426794898252205334?is_fr…

Okei okei okei. Oikeesti mitä mun aivoissa on tapahtunut, kun tämä kuulostaa yhtäkkiä tosi hyvältä vaikka en ensin tykännyt??

Vierailija
31040/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toi mies on Härtsän uudessa ig storyssa? Ei ole Kärtsä vaikka blondi onkin.

Ketju on lukittu.