Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa tieto että keikka alkaa vasta klo 22 Suomen aikaan. Lorenzokin tais just postata että klo 21 paikallista aikaa
Täh? Mikke kuitenkin striimaa jo ja yleisökin selvästi odottaa keikan jo alkavan.
Vierailija kirjoitti:
Jodelin mukaan europassissa mikke sanonut keikan alkavan tunnin myöhässä
Kunkku ei ehdi paikalle ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jodelin mukaan europassissa mikke sanonut keikan alkavan tunnin myöhässä
Oho? Mikähän juttu nyt.
Keikka myöhässä koska Kärtsä iski Belgian kuninkaan.
Ehkä Kärpsy on oikeasti päässyt tapaamaan kuninkaallisia ja keikka sen takia myöhässä
🤩👑
Miten te jaksatte joka ilta kattoo noita livejä 😳? Ja joo, oon käynyt Kärtsän keikoilla 5 kertaa viime vuonna (enää en mene) ja ei en jaksa kattoo joksujenkaan keikkoja livenä joka ilta, vaikka kovasti heitä fanitankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passissa liveä!
Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).
Ärsyttästi mulla lykkää nykyään vaan tämän tekstin kun klikkaan sitä liveä 😖
Refreshaa sivu! Mullakin aluksi näyttää tuota mutta sivun uudelleen lataus auttaa.
Ootteleeko ne kunkkua siellä vai mitä? 😏
Vierailija kirjoitti:
Kärtsästä tulee oikea slay queen. :D
Vierailija kirjoitti:
Lorenzolla ei liveä?
Ei sielä ole mitään livetettävää vielä. Lorenzo ei varmaan halua hukata akkuaan tyhjän lavan kuvaamiseen
Vierailija kirjoitti:
Nyt saadaankin vähän tasokkaampaa shippiä. Mutta siis voisko oikeesti liittyä kunkkuun, siis jos on ollut siellä huudeilla ja tarvittu jotain turvatoimia sen liikkumiseen tms
Ei vttu, Mikke ilmoiti just europassiin että kaikka alkaa myöhässä. Jos tajusin oikein niin 21 paikallista aikaa, eli tunnin myöhässä. Mitä ihmettä? Mistä tuommoinen johtuu?
Tunti myöhässä aika paljon, täytyy olla joku erityinen syy. Ehkä ne kuninkaan lapset tosiaan halusi tapaamaan Käärijää tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tunti myöhässä aika paljon, täytyy olla joku erityinen syy. Ehkä ne kuninkaan lapset tosiaan halusi tapaamaan Käärijää tai jotain.
Tai jotain tekniikkaan liittyvää yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passissa liveä!
Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).
Refreshaa sivu! Mullakin aluksi näyttää tuota mutta sivun uudelleen lataus auttaa.
Ei auta vaikka kuinka yritän päivittää, kirjautua uudestaan, vaihtaa selainta 😵
King of Finland ja King of Belgium oikea kuninkaallisten kohtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passissa liveä!
Ei auta vaikka kuinka yritän päivittää, kirjautua uudestaan, vaihtaa selainta 😵
Oletko kokeillut Chrome, Mozilla, Firefox, jos Mac niin Safari? Ja onhan selaimen versio itsessään ajan tasalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passissa liveä!
Ja mites se sitten tehdään🙈?
Jos on tekniikkaan liittyvää niin se kyllä pyritään aloittamaan heti kuin homma selviää eikä siirretä tunnilla eteenpäin.
Ei se kauheasti zoomautunut vaikka joku jotain sähläsi. Kävi jonkun peukalo kuvassa