Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
30261/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä huutelemassa vip-aitioon tietämättä että siellä on nyt astetta isommat vipit. 

Oletettavasti kuninkaallisen aition erottaa, niin ei mene sentään vahingossa pokailemaan kunkkua. :)

Vierailija
30262/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Bojan itseasiassa ilmaissut että saman sukupuoliseen yhdistäminen olisi se ongelma varsinaisesti tai edes Kärtsään vaan se valeiden levittely totena. 

Täällä on nyt kolmatta päivää tämä keskustelu/väittely käynnissä aiheesta mitä Bojan oikeesti  sanoi tai tarkoitti ja veikkaan että yksimieliseen lopputulokseen ei päästä. Katellaan nyt vaan mitä tulemaan pitää koska kaikkea kivaa vielä tapahtuu, joka lämmittää niin shippareita kuin ei-shippareitakin, uskokaa mua, mulla on vahva intuitio siitä, olen ennenkin tiettyjen asioita alla tuntenut saman ja sen pari kertaa tännekin kirjoittanut. Ja ollut oikeassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30263/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi spekulointihan on vielä pahempaa, juuri tätä juorujen levittämistä, josta B puhui.

Niin ja trueshipparit eivät ikinä ole luulleet, että K ja B on pari... Eiku. :D Tuo shippi on mennyt niin vakavaksi joillakin, että osa oikeasti luulee et ne on yhdessä ja täällä heitetään bensaa liekkeihin. 

Henkilökohtainen luulo ei ole ongelma kunhan ei aleta ympäriinsä levittelemään tietona kuten sitä tyttö rannalla bojanin kanssa juttua

Vierailija
30264/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se huvittavaa että täällä esim on täysin totena kirjoitettu että joku Jokereitten kappaleista kertoo B.n ja K.n suhteesta. Aivan ilman mitään muuta todistetta kuin oma mielikuvitus ja halu uskoa että heillä on joku rakkaussuhde.

Vierailija
30265/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt loppuu toi twitteristien vitseihin uskominen, ei se kuningas tai kukaan muukaan kuninkaallinen siellä ole. Kaikki toi tieto jostain privaattiboksista on samalta käyttäjältä joka selvästi vaan heittää läppää sen jälkeen kun ne oli nähneet mustat auton kadun toisella puolella 😅

Vierailija
30266/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee sekaisin shippaus ja spekulointi. B:tä harva siellä shippaa kenellekään, vaan spekuloidaan asioilla, joista täällä ei saa puhua. Noh kenties tässä pata kattilaa soimaa.

nyt oli ehkä epätoivoisin oman pesän puhdistusyritys🤣. Se spekulointi on käytännössä juorujen puimista ja levittelyä ja juuri sitä B inhoaa. Kyllähän sanoja voi väännellä ja voidaan sanoa vaikka että täällä spekuloidaan Kärtsän ja Boitsun suhteella. Eikö? Ai ei? Hmmm.

Nämähän ketjut perustuvat K:n ja B:n suhteen spekuloimiselle, sen stalkkaukselle, missä ovat yhdessä ja mitä kenties siellä tekevät. :D

Edelleen, pata kattilaa soimaa. 

Vierailija
30267/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Bojan itseasiassa ilmaissut että saman sukupuoliseen yhdistäminen olisi se ongelma varsinaisesti tai edes Kärtsään vaan se valeiden levittely totena. 

Täällä on nyt kolmatta päivää tämä keskustelu/väittely käynnissä aiheesta mitä Bojan oikeesti  sanoi tai tarkoitti ja veikkaan että yksimieliseen lopputulokseen ei päästä. Katellaan nyt vaan mitä tulemaan pitää koska kaikkea kivaa vielä tapahtuu, joka lämmittää niin shippareita kuin ei-shippareitakin, uskokaa mua, mulla on vahva intuitio siitä, olen ennenkin tiettyjen asioita alla tuntenut saman ja sen pari kertaa tännekin kirjoittanut. Ja ollut oikeassa. 

Ihan selkeästihän asia on kuten sanoin ja tämä sinun julistuksesi on itsestäänselvyyksiä. Ei tarvitse mitään tietämisiä 

Vierailija
30268/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä huutelemassa vip-aitioon tietämättä että siellä on nyt astetta isommat vipit. 

Oletettavasti kuninkaallisen aition erottaa, niin ei mene sentään vahingossa pokailemaan kunkkua. 

se oiskin kun vetäisis perinteiset vippiroustit kunkulle ja rouvalle😅

Vierailija
30269/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se huvittavaa että täällä esim on täysin totena kirjoitettu että joku Jokereitten kappaleista kertoo B.n ja K.n suhteesta. Aivan ilman mitään muuta todistetta kuin oma mielikuvitus ja halu uskoa että heillä on joku rakkaussuhde.

Jep ja stalkataan jatkuvasti, missä ovat kenties yhdessä. Ihan samaa juorujen levittämistä sekin.

Vierailija
30270/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti kuninkaallisen aition erottaa, niin ei mene sentään vahingossa pokailemaan kunkkua. 

Anna mennä Kärppy!

Vierailija
30271/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne Belgian kuninkaan lapset on ihan Kärtsä iässä eikä haittaisi kappaleiden sanaakaan käsittääkseni. Tämä nuorin on jollain vastaavillq keikoilla yleisesti käynytkin. Mutta luulisi että ei sentään tuonne menisi kun se on aina iso kunnia jos perhe johonkin menee ja miettivät tarkkaan 

Tuskin ne suomenkieliset sanat haittaisi vaikka olis minkä ikäisiä lapsia paikalla🙄 Eiköhän niitä sanoja tartte miettiä vain suomen keikoilla. Henk. koht. oon kyllä sitä mieltä ettei tarttisi olla mitään eri sanoja sallituilla iltakeikoilla. Ei sinne tartte alle 19v viedä. Eri asia sit lasten keikat.

Sex, money ja vaikkapa very sexual esim eivät ole suomea. 

Niin että pitäisi biisin

Jos se kunkku sinne tulee niin kai se nyt sitten tietää millaiselle keikalle tulee. Ei kai artisti lähde esiintymistään muuttamaan tuob takia😳

Vierailija
30272/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passissa liveä!

Vierailija
30273/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappaleet on aina jonkun tulkinta mistä kertoo, ei mitään totuuksien etsimistä, eikä joksut niistä tule tarkasti kertomaan kuitenkaan.

Vierailija
30274/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan rehelliseksi aletaan niin syy miksi minua ärsyttää tietynlainen homopakottaminen yleensäkin nykyään, on se että sillä pilataan jotenkin ystävyyden merkitys.

Nykyään jos olet läheinen ystävä jonkun kanssa ja teet asioita yhdessä niin se aletaan seksualisoida.

Vierailija
30275/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee sekaisin shippaus ja spekulointi. B:tä harva siellä shippaa kenellekään, vaan spekuloidaan asioilla, joista täällä ei saa puhua. Noh kenties tässä pata kattilaa soimaa.

nyt oli ehkä epätoivoisin oman pesän puhdistusyritys🤣. Se spekulointi on käytännössä juorujen puimista ja levittelyä ja juuri sitä B inhoaa. Kyllähän sanoja voi väännellä ja voidaan sanoa vaikka että täällä spekuloidaan Kärtsän ja Boitsun suhteella. Eikö? Ai ei? Hmmm.

No juuri näin päin. Mä tunnustan, että olen täällä 1,5 aikana muutaman kerran sortunut spekuloimaan tosielämään jollain lailla liittyviä asioita, mutta tuon B:n viimeisen haastattelun jälkeen voin vaikka vannoa, että tästä lähtien en enää ikinä tule niin tekemään. Edes silti, vaikka aina olen korostanut, että kaikki on ollut omaa spekua enkä oikeasti näistä ihmisistä ja heidän elämästään mitään tiedä.

Sen sijaan shippauksen lopettamiselle en näe tuon haastattelun ja B:n juttujen perusteella tarvetta, vaikka tietysti on hyvä harkita myös sitä, millä tavalla missäkin ympäristössä on hyvä shipata.

Vierailija
30276/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin helposti jopa nähdä näin käyvän, jos kuningaspari sinne olisi oikeasti mennyt 😂

Vierailija
30277/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passissa liveä!

Niinpäs onkin :)

Vierailija
30278/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passissa liveä!

Minulle vain application erroria, blaa.

Vierailija
30279/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekuloidaan, missä B on muiden kuin K:n kanssa hdessä = juorujen levittämistä

Spekuloidaan, missä K ja B ovat yhdessä ja stalkataan somet läpi ja tehdään siitä johtopäätöksiä = ei juoruamista 

Shippari-logiikka vauhdissa. 

Vierailija
30280/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passissa liveä!

Ja nyt se näyttää toimivan! Ja just tietty keikalta, josta muutenkin on varmaan liveä tulossa :D

Ketju on lukittu.