Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
29941/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta H soitti siinä livessä sinnepäin. Toki pelleillen, mutta kyllä hänellä tuntui joku säveltaju ja soiton ymmärrys olevan. En usko esiintyessä soittavan vaan keskittyvän viihdyttämiseen 

Jos soittais sinne päin ni kuuluis varmaan ikävästi, kun eikö se baila-huudonkin huuda livenä.

Luetun ymmärtäminen. 🤣

Vierailija
29942/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huilu stoori jos kiinnostaa se ei ollut mikään ihmeellinen.  Siinä vaan näkyi kahdessa osassa oleva nokkahuilu keikan jälkeen ja siitä näki ettei huilu ollut katkennut väkivaltaisesti vaan lähti kahteen osaan. Tottakai jotta voi puhdistaa sen suukappaleen 

Okei. Soittaako se muuten oikeesti siinä esityksessä?

Ei soita. Ei taida edes osata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29943/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi joillakin on jatkuvasti tärkeää miettiä joidenkin fanien tekemisiä? Asiat on heidän asioita ei täällä niitä kuulu arvostella ja ihmetellä

Ehkä kateus siitä, että jotkut pääsee kiertämään noin monilla keikoilla? Henkilökohtaisesti en edes jaksaisi käydä kenenkään artistin keikoilla 40 kertaa vuodessa, mut nää jotka käy näyttää olevan kaikki ihan työtätekevää väkeä, joilla on sen verran joustava työ, et onnistuu vapaat tai etätyö ja käyttävät sit kaikki ylimääräisen rahan tähän fanitus- ja keikkaharrastukseensa.

Vierailija
29944/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo hottis on Boitsun stoorissa? Sanalla Ikuisesti.

Vierailija
29945/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä ihan velimerkityksessä on. 

Toiset puhuu miten se oma rakas on rakkain ystävä. Ikävää jos itse et koe niin. 

Siis tajuaako täällä ihmiset itsekään mitä ne kirjoittelee. Minä en tosiaan väittänyt missään että oma rakas ei voi olla rakkain ystävä, mutta ystävä ei tarkoita samaa kuin oma rakkain. Sitähän siinä kirjoituksessa väitettiin johon kommentoin. tai sitten kirjoittaja ei osaa kirjoittaa ollenkaan suomea eikä hänen tarkoituksestaan saa yhtään mitään tolkkua. 

Vierailija
29946/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin ilmaista, että kun siinä vitsikkäässä levynjulkistus livessä H soitti soitti sinnepäin saattaa hyvinkin voida osata oikeasti soittaa nokkahuilua. 

Vierailija
29947/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huilu stoori jos kiinnostaa se ei ollut mikään ihmeellinen.  Siinä vaan näkyi kahdessa osassa oleva nokkahuilu keikan jälkeen ja siitä näki ettei huilu ollut katkennut väkivaltaisesti vaan lähti kahteen osaan. Tottakai jotta voi puhdistaa sen suukappaleen 

Okei. Soittaako se muuten oikeesti siinä esityksessä?

Ei soita. Ei taida edes osata.

Eiks se jollekin fanille ollut paljastanut, et ite soittanut nuo kohdat biisiin.

Vierailija
29948/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl ite kehtais kiertää ympäri eurooppaa keikoilla, jotka kaverit on maksanu😆 sen verran kyllä häpyä

Vierailija
29949/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, mitä nämä shippareille nalkuttajat tekee shippaus-keskustelussa.

Perustakaa oma anti-shippaus keskustelu jonnekin muualle.

Sitten ihmettelette, että niitä poistuu täältä.

Itse ohittelen ne sujuvasti, mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa ne pänniä, kun kolmatta päivää putkeen marmatetaan täällä. Varsinkin, kun sillä ei mitään vaikutusta edes ole.

Vierailija
29950/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tajuaako täällä ihmiset itsekään mitä ne kirjoittelee. Minä en tosiaan väittänyt missään että oma rakas ei voi olla rakkain ystävä, mutta ystävä ei tarkoita samaa kuin oma rakkain. Sitähän siinä kirjoituksessa väitettiin johon kommentoin. tai sitten kirjoittaja ei osaa kirjoittaa ollenkaan suomea eikä hänen tarkoituksestaan saa yhtään mitään tolkkua. 

En edes kirjoittanut noin. Menepä lukemaan ihan ajatuksella ja mieti omaa lukutaitoasi jatkossa ensin.

Vierailija
29951/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toše Proeski. 16.10.2007 auto-onnettomuudessa kuollut laulaja.

Vierailija
29952/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toše Proeski, Bojanin suosikkilaulaja, jonka kuolemasta on tänään 17 vuotta.

Vierailija
29953/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta B antoi ymmärtää ettei poikaystävä puheet olleet totta kun niitä oli ja, että se että olisi huono poikaystävä koska ei ole K kanssa yhteydessä ei myöskään ole totta ja on paljon yhteydessä. 😄

Se, että onko taustalla jotakin enemmän kuin ystävyys ei käsitelty sanallakaan. Mutta K tärkeyttä tuotiin kyllä esiin. Myös silloin kun Baby Lasagnaa yritettiin ottaa puheeksi. 

Näin se meni. K taas on korostanut enemmän kuin tarpeeksi ja moneen kertaan, että suhde on "something more" kuin pelkkä ystävyys.

En tajua miksi tohon K:n something more -läppään aina vedotaan ,se oli niin lavashowta kun olla ja voi, ja siitähän B.kin puhui että pitää osata erottaa show ja todellisuus.  Ei se nyt mitään tuollaista sanoisi, jos se oli

No Janin kohdalla se something more tarkoitti, että saadaan jotain lisää tähän liveen sisältöä siis ja Bojanin kohdalla sitä ihmistä, tunnetta häneen. Ettekö osaa eleitä tai englantia?

Vierailija
29954/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, mitä nämä shippareille nalkuttajat tekee shippaus-keskustelussa.

Perustakaa oma anti-shippaus keskustelu jonnekin muualle.

Sitten ihmettelette, että niitä poistuu täältä.

Itse ohittelen ne sujuvasti, mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa ne pänniä, kun kolmatta päivää putkeen marmatetaan täällä. Varsinkin, kun sillä ei mitään vaikutusta edes ole.

Varsinkin kun näillä on joku luetun ymmärtäminen ihan hukassa ja tekstiä vääristellään ja muita haukutaan surutta. 

Vierailija
29955/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin ilmaista, että kun siinä vitsikkäässä levynjulkistus livessä H soitti soitti sinnepäin saattaa hyvinkin voida osata oikeasti soittaa nokkahuilua. 

Joo ja tuskin live-esityksissä soittaa oikeesti, vaikka osaisikin.

Vierailija
29956/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ollut ihan kuka tahansa laulaja, sillä hän sai valtiolliset hautajaiset Pohjois-Makedoniassa ja maahan julistettiin maansuru hänen kuoltuaan.

Vierailija
29957/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes kirjoittanut noin. Menepä lukemaan ihan ajatuksella ja mieti omaa lukutaitoasi jatkossa ensin.

Ei ole taidettu missään vaiheessa sanoa "vain ystävä". Nykyään ystävä osio on samaa kuin mitä jotkut sanoo kumppanista (en silti väitä heidän olevan suhteessa tmv) ja veli nimityskin on siirtynyt koskemaan muita Kärtsällä ja jäänyt Bojanilta kokonaan pois. Viimeksikin Bojanilta taisi tulla pelkkä punainen sydän 

Tässä on alkuperäinen kommentti johon vastasin, ihan h*lvetin huonoa suomea ja tuossa lukee että ystävä osio on samaa kuin mitä jotkut sanoo kumppanista. Eli ystävä tarkoittais samaa kuin kumppani. Daa?

Vierailija
29958/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ollut ihan kuka tahansa laulaja, sillä hän sai valtiolliset hautajaiset Pohjois-Makedoniassa ja maahan julistettiin maansuru hänen kuoltuaan.

No sekin, mutta tuskin tuolla Tošen kansallisikoniasemalla olisi Bojanille noin ei-makedonialaisena niinkään erityismerkitystä jollei hän itse pitäisi Tošesta paljon.

Vierailija
29959/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyl ite kehtais kiertää ympäri eurooppaa keikoilla, jotka kaverit on maksanu😆 sen verran kyllä häpyä

Minulla sama ja en kyllä itse edes lainaisi rahaa yhdellekään kaverille. Mutta se olenkin vain minä.

Vierailija
29960/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sekin, mutta tuskin tuolla Tošen kansallisikoniasemalla olisi Bojanille noin ei-makedonialaisena niinkään erityismerkitystä jollei hän itse pitäisi Tošesta paljon.

Joo, mutta hän ei ollut myöskään vain kansallisikoni, vaan rakastettu ympäri Balkania. Levytti useilla alueen kielillä, muistaakseni myös sloveeniksi. Kun tietää kontekstia, niin on helpompi ymmärtää myös somemuistelut, koska kaikki balkanilaiset seuraajat tietävät tyypin.

Ketju on lukittu.