Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
29861/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan selittämässä "me Jercin kanssa...." ja väliin (kyllä silmät loisti) nopeasti et miten hän kutsuu Käärijää siis nimellä Jerci, koska hänen nimensä siis on Jere ... 🥺💙💚 Rakas muru. 

Ja Siddhartan Tomi pyörittelee silmiään epäuskoisena vieressä. Pelkää ehkä, että mitä paljastuksia tältä sydän avoinna puhuvalta kollegalta vielä onkaan tulossa. 

Kyllä se ehkä aidosti hieman ihmetteli, että mistä se Käärijä puheenaiheeksi putkahti. Siksi varmaan haastiksen lopussa heitti, että Bojanin pitäis tulla Kn kanssa haastateltavaksi. Onhan näitä vanhempia silmiä pyöritteleviä kollegoja aikaisemminkin ollut, Kn kohdalle osui viisuissa ne Let3 äijät.

Eikö se haastattelija ihan itse kysynyt Bojanilta Käärijästä? Siitä se tuli puheeksi. 

Vierailija
29862/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siddharta-fanina en kestäisi, jos Kärtsä tapaisi Tomin, vaikka veikkaan kyllä, että hänellä on  Slovenian-reissulla vähän muutakin tekemistä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29863/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan selittämässä "me Jercin kanssa...." ja väliin (kyllä silmät loisti) nopeasti et miten hän kutsuu Käärijää siis nimellä Jerci, koska hänen nimensä siis on Jere ... 🥺💙💚 Rakas muru. 

Ja Siddhartan Tomi pyörittelee silmiään epäuskoisena vieressä. Pelkää ehkä, että mitä paljastuksia tältä sydän avoinna puhuvalta kollegalta vielä onkaan tulossa. 

Kyllä se ehkä aidosti hieman ihmetteli, että mistä se Käärijä puheenaiheeksi putkahti. Siksi varmaan haastiksen lopussa heitti, että Bojanin pitäis tulla Kn kanssa haastateltavaksi. Onhan näitä vanhempia silmiä pyöritteleviä kollegoja aikaisemminkin ollut, Kn kohdalle osui viisuissa ne Let3 äijät.

Minustakin ihmetteli j

Mietti että mitähän veettua, mistä se puhuu. 

Vierailija
29864/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan näytti ihan innostuvan yhteisestä haastattelusta. Itse vaan mietin olisiko sielä Jere vai Käärijä. Viimeksi mainittu toisi lähinnä kaaoksen. 😄

Vierailija
29865/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kuuroille korville kaikui nekin Bojanin pyynnöt olla parittamatta häntä Jeren kanssa. 🤷

Ei hän pyydä sellaista?

Niinhän sun on uskoteltava itsellesi, jotta voit jatkaa shippaamista hyvillä mielin. Selvästi paritus häiritsee Bojania, kun tuo sen ongelmat esiin haastattelussa jopa kaksi kertaa.

Tuo juorut ja vääristeltyjen asioiden silmille tuonnin esim. ne kirjeet.

Vierailija
29866/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan näytti ihan innostuvan yhteisestä haastattelusta. Itse vaan mietin olisiko sielä Jere vai Käärijä. Viimeksi mainittu toisi lähinnä kaaoksen. 😄

Kumpi tahansa toisi kaaoksen. Bojan alkaisi ensimmäisen 5 min sisään katua päätöstään ja pakenisi vessaan sen jäkeen  kun Jere olisi ehtinyt jo puhua ummet ja lammet heidän honeymoonistaan ja Bojanin kuorsaamisesta hänen korvansa juuressa.

Vierailija
29867/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me and the Bojan gou merri. And have romantic. Ja sitten sais taas Boitsu selitellä. 

Vierailija
29868/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi tahansa toisi kaaoksen. Bojan alkaisi ensimmäisen 5 min sisään katua päätöstään ja pakenisi vessaan sen jäkeen  kun Jere olisi ehtinyt jo puhua ummet ja lammet heidän honeymoonistaan ja Bojanin kuorsaamisesta hänen korvansa juuressa.

Jere ei puhuisi ihan noin. Kärtsä hyvinkin voisi ja Härtsä toikkaroisi menemään. 

Vierailija
29869/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haastattelu olisi kyllä hauska nähdä. 

Vierailija
29870/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeestaan tiedä oisko. Siinä he varmaankin jollain tavalla joutuisivat yhdessä ottamaan kantaa huhuihin ja juoruihin yms, en tiedä oisko se kiusallista..? ellei sitten haastattelua tehtäis niin, että siinä puhuttais ihan kokonaan vaan muista asioista, tyyliin mikä kunkin lempiruoka toisen kotimaassa yms. 

Vierailija
29871/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeestaan tiedä oisko. Siinä he varmaankin jollain tavalla joutuisivat yhdessä ottamaan kantaa huhuihin ja juoruihin yms, en tiedä oisko se kiusallista..? ellei sitten haastattelua tehtäis niin, että siinä puhuttais ihan kokonaan vaan muista asioista, tyyliin mikä kunkin lempiruoka toisen kotimaassa yms. 

Kaipa tuon tyylisissä voi sopia ihan aiheet joista keskustellaan. Olihan tuokin selkeästi vähän pohdittu etukäteen 

Vierailija
29872/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen "Kumpi?"-haastattelu olis hauska.

Esim. "Kumpi hyräilee enemmän?" "Kumpi voittais tuijotuskilpailun?" "Kumpi piirtää paremmin?" jne.

Sit aina vastauksena osoittaisivat toista tai itseään.

Vierailija
29873/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mä en usko, että Kärtsä suostuu lomallaan (jos nyt siis sinne Sloveniaan joskus pääsee, tosin nyt pidän sitä huomattavasti todennäköisempänä kuin ennen Kyproksen lomaa) mihinkään tunnin haastatteluihin. Toivottavasti ei. 

Vierailija
29874/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän B sitten oli niin varma suostumisesta

Vierailija
29875/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Bojan kyllä edes sanonut mitään tuollaista. Sehän se tässä keskusteluja aiheuttaakin. 

Vierailija
29876/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka siksi, että tuntee K:n ihan pikkuisen paremmin kuin random kommentoijat palstoilla 🥴

Vierailija
29877/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka siksi, että tuntee K:n ihan pikkuisen paremmin kuin random kommentoijat palstoilla 🥴

Ja onhan ne voineet hyvin puhua että olisi hauskaa tehdä haastattelu kahdestaan tai jopa suunnitelleet sellaista myöhemmälle.

Vierailija
29878/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä tässä yritin vihjata. 

Vierailija
29879/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mä en usko, että Kärtsä suostuu lomallaan (jos nyt siis sinne Sloveniaan joskus pääsee, tosin nyt pidän sitä huomattavasti todennäköisempänä kuin ennen Kyproksen lomaa) mihinkään tunnin haastatteluihin. Toivottavasti ei. 

Bojan tuntui olevan varma, että Jere suostuu. Voi olla, että kokemus on että suostuu lähes kaikkeen mitä B ehdottaa 🥰

Vierailija
29880/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/leopardom/764490196855242753/primo%C5%BE-luke%C5…

Nyt jankkaus seis Joksuista tullut uusia kuvia sen Primozonin tilille! 🤩

Ketju on lukittu.