Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
29701/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavonq ig Bananas! Macarena tuli mieleen? 

Vierailija
29702/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun tuo Autiomaan soundi ei harmillisesti kyllä iskenyt yhtään, vaikka itse biisi vaikuttaa kiinnostavalta. No, katsotaan miltä koko kappale lopulta kuulostaa.

Sama. Sanat kuulostaa todella mielenkiintoisilta ja koskettavilta, mutta toi soundi ei ton lyhye pätkän perusteella napannut.

Mä en pysty kuuntelemaan sen autotunen takia, kuin robottia kuuntelisi. Olisi ihanaa kuulla Kärppä laulamassa ilman sitä.

Livenä laulaa sitten tämänkin livenä. Melkein kaikissa levytetyissä biiseissä käytetään nykyään autotunea enemmän tai vähemmän. Välttis kuitenkaan tuossa biisissä ei sitten oo muualla kuin tossa kohdassa. Onhan CCCssä myös käytetty, mutta paljon kevyemmin. Ylipäänsä räppigenressä sitä käytetään paljon ja monesti vielä paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29703/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deeämmät tukossa 🍆 🍆 🍆 

Vierailija
29704/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun tuo Autiomaan soundi ei harmillisesti kyllä iskenyt yhtään, vaikka itse biisi vaikuttaa kiinnostavalta. No, katsotaan miltä koko kappale lopulta kuulostaa.

Sama. Sanat kuulostaa todella mielenkiintoisilta ja koskettavilta, mutta toi soundi ei ton lyhye pätkän perusteella napannut.

Mä en pysty kuuntelemaan sen autotunen takia, kuin robottia kuuntelisi. Olisi ihanaa kuulla Kärppä laulamassa ilman sitä.

Livenä laulaa sitten tämänkin livenä. Melkein kaikissa levytetyissä biiseissä käytetään nykyään autotunea enemmän tai vähemmän. Välttis kuitenkaan tuossa biisissä ei sitten oo muualla kuin tossa kohdassa. Onhan CCCssä myös käytetty, mutta paljon kevyemmin. Ylipäänsä räppigenressä sitä käytetään paljon ja monesti vie

Joo, liveä odotan. Minua autotune tympii lähes aina, jos sen selvästi kuulee biisissä (siis efektimäisesti eikä vain hienovaraisesti korjattu laulutaidon puutteita). Kärtsän joissain biiseissä häiritsee, onneksi monissa ei. Tykkään balkanilaisesta räpistä, mutta esim. serbialaisista räpbiiseistä 90 % joudun skippaamaan välittömästi tosi hallitsevan autotunen takia. Sloveniassa onneksi eivät käytä juuri ollenkaan.

Vierailija
29705/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei paras keikka ikinä!! Raporttia tulossa huomenna

Vierailija
29706/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/DBKCOskNnNd/

Bananas kokonaan. Kuulostaa samalta kuin tumpun klipissä eli melodia taitaa olla tuollainen eikä mikään ig:n glitsi.

Vierailija
29707/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livenä laulaa sitten tämänkin livenä. Melkein kaikissa levytetyissä biiseissä käytetään nykyään autotunea enemmän tai vähemmän. Välttis kuitenkaan tuossa biisissä ei sitten oo muualla kuin tossa kohdassa. Onhan CCCssä myös käytetty, mutta paljon kevyemmin. Ylipäänsä räppigenressä sitä käytetään paljon ja monesti vie

Diskomusassa ja elektronisessa genressä käytetään myös. Plus vielä yleensä nopetetaan ja nostetaan äänensävyä kaiken kukkuraksi niin että artistin ääni muuttuu täysin. 

Vierailija
29708/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joostilta uudessa instastoorissa yhteiskuva Kärtsän kanssa Amsterdamin bäkkäriltä, ja musiikkina Another day in paradise 😊

Onhan se aika paratiisi kun pääsee viettämään aikaa meidän Kärden kanssa 🥰

Vierailija
29709/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29710/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joostilta uudessa instastoorissa yhteiskuva Kärtsän kanssa Amsterdamin bäkkäriltä, ja musiikkina Another day in paradise 😊

Toivottavasti Mikke on himmannut ja antanut sille tilaa kameransa kanssa, tuossakin kun piilottelee. 

Vierailija
29711/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/DBKCOskNnNd/

Bananas kokonaan. Kuulostaa samalta kuin tumpun klipissä eli melodia taitaa olla tuollainen eikä mikään ig:n glitsi.

No ei sykähdytä tämäkään. Tosin sanoista ei saa mitään selvää.

Vierailija
29712/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mikke on himmannut ja antanut sille tilaa kameransa kanssa, tuossakin kun piilottelee. 

Tuo kasvojen piilottelu on vähän trendi hänellä, en ihan tiedä mistä siinä on kyse, mutta usein joko peittää tai blurraa kasvonsa ihan itsekin ottamistaan selfieistä instassa. Joten eiköhän oo ihan sovussa kuvattu.

Vierailija
29713/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan liekeissä eilisestä. Bananas on NIIN kreisi 🔥💚🔥💚. Tykkään tykkään tykkään! Ihanan pöhköä ja kuumaa samaan aikaan.

Ja vielä autotunesta: Jos katsoo tän hetken Suomen top-listaa niin se on autotune joka siellä on vahvasti mukana. Esim Turisti ja Lauri Haav, Ege Zulu on niitä, joiden musassa autotunella on aivan keskeinen osuus. Mä itse ajattelen, että nää on eri lajeja ja eri tarkoituksia, kaunis ja oikein menevä laulu on mahtavaa ja hienoa, mutta sitten taas tää elektroninen genre on energiaa, biittejä, tunnelmia. Molemmille on paikkansa. Jos joku hallitsee molemmat niin hienoa mutta ei ollenkaan välttämätöntä.

Vierailija
29714/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriä tarvii vahvat autotunet ja vahvan kuvankäsittelyn. Mammuliinit tykkää.

Vierailija
29715/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vähän muutkin tykkäävän.

Vierailija
29716/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vähän muutkin tykkäävän.

No kyllä. "Mammuliinit" taitaa olla kohtalaisen pieni osa "tykkääjistä". On tää suomalainen kateus kamalaa 🤭

Vierailija
29717/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa keikkaraportti eiliseltä Pariisin keikalta.

Koko päivän keikkaa jännittäen ja instastooreja seuraten, en meinannut uskoa silmiä kun näin sen porofleecen livenä kävelevän vastaan. Eli oltiin kävelemässä keikkapaikalle meitä vastaan käveli K, H ja turvamies. En häirinnyt heitä kun en ole oikeen yhteiskuvaihmisiä eikä mulla olisi ollut mitään järkevää sanottavaakaan. Mut hienot kiiltävät korvikset jäi mieleen. :D

Keikkapaikka oli kuuluisan Moulin Rougen viereisen irkkupubin perällä. Tosi tunnelmallinen pieni tila, jossa lämpötila tosin nousi keikan aikana melkein sietämättömäksi. Lava oli niin pieni, ettei aiemmilta keikoilta tutut taustascreenit mahtunut, joten setup oli vaatimattomampi.

Yleisö oli alusta alkaen heti messissä ja lauloi kovaan ääneen kaikki biisit. Yleisöstä suomalaisia oli vain kourallinen ja selvä enemmistö ranskalaisia. Miehiäkin oli yllättävän paljon, ehkä 40% yleisöstä. Enemmistölle tämä oli myös ensimmäinen keikka.

Paljon kuvia ja videoita löytyy jo netistä, joten kaikki varmaan tietää että kuultiin uusi Bananas biisi kertaa. Uskomaton bilebiisi jota pystyi laulamaan mukana jo ekaa kertaa kuultuna.

Kärtsä sai eturivistä (cancel-Emilyltä) karkkibikinit, joita yritti Veikon kanssa asettaa päällensä ja lopulta joku toinen eturiviläinen sai solmia ne kiinni. Ja nämä päällä veti S=M, joka sekin mahtava livebiisi.

Ja mahtavista livebiiseistä puheenollen Ruoska Erikan kanssa oli uskomattoman kuuma. Molemmilta niin mahtavaa heittäytymistä lavalla ja yleisö rakasti Erikaa. Ruoskan heilutus pikkulavalla oli rohkea valinta ja en ihmettele jos se hipaisi eturiviäkin jossain vaiheessa. 

Rakastan Kärtsän lavakarismaa ja niin rakasti yleisökin. Sai olla Vantaan pojasta taas niin ylpeä ja hän itsekin vaikutti vilpittömästi onnelliselta. Sanoi että rakastaa näitä pieniä keikkapaikkoja. Flirttiä riitti tuttuun tapaan, mm. Paidattoman riehujan alkaessa kehui jonkun miehen vatsalihaksia ja bikineitä poistaessa (eturivin fani sai ottaa ne myös pois jolloin ne meni rikki ja karkit levisi pitkin lavaa) sanoi fanille et saat syödä nämä karkit ja minä syön sut. Sanoi että kävivät Eiffel-tornilla ja vitsaili että myös Vantaalta löytyy rautaa. Puhui nätisti Joostista ja kehotti kaikkia menemään hänen keikalle (mutta älkää vielä lähtekö :D)

Keikkaseurana mulla oli kaveri, joka ei niinkään välittänyt Käärijästä ennen tätä keikkaa, mutta hänkin lopulta tanssi ja lauloi mukana. Lähtee keikalle jatkossakin :) Kuulemma 100 kertaa parempi livenä kuin Spotifyssä. Minkä itsekin allekirjoitan.

Vierailija
29718/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotunesta oot oikeassa, mutta K on itsekin sanonut ettei laulaminen ole hänen vahvuus. Mutta kuvankäsittelystä oot väärässä. Ei tarvii ja hän on just täydellinen tuollaisena pötsinsä kanssa, ihana mies. Eikä hän itsekään häpeä eikä peittele kehoaan. SE on kuumaa.

Vierailija
29719/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa keikkaraportti eiliseltä Pariisin keikalta.

Koko päivän keikkaa jännittäen ja instastooreja seuraten, en meinannut uskoa silmiä kun näin sen porofleecen livenä kävelevän vastaan. Eli oltiin kävelemässä keikkapaikalle meitä vastaan käveli K, H ja turvamies. En häirinnyt heitä kun en ole oikeen yhteiskuvaihmisiä eikä mulla olisi ollut mitään järkevää sanottavaakaan. Mut hienot kiiltävät korvikset jäi mieleen. :D

Keikkapaikka oli kuuluisan Moulin Rougen viereisen irkkupubin perällä. Tosi tunnelmallinen pieni tila, jossa lämpötila tosin nousi keikan aikana melkein sietämättömäksi. Lava oli niin pieni, ettei aiemmilta keikoilta tutut taustascreenit mahtunut, joten setup oli vaatimattomampi.

Yleisö oli alusta alkaen heti messissä ja lauloi kovaan ääneen kaikki biisit. Yleisöstä suomalaisia oli vain kourallinen ja selvä enemmistö ranskalaisia. Miehiäkin oli yllättävän paljon, ehkä 40% yleisöstä. Enemmistöl

Kiitos kiitos kiitos 💚

Vierailija
29720/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika unelma, nähdä Kärppy Pariisissa 🥺🤗🤩🥰 Kuulosti upeelta rapsa! 

Ketju on lukittu.