Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
26221/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti pitänyt inspiroivia välispiikkejä K eilen 🥺 Mm. siitä miten ulkonäöllä ei ole väliä vaan tärkeintä on mitä on korvien välissä, ja siitä miten kannattaa oikeasti tavoitella unelmiaan ja luottaa siihen että hyvin käy.

Onpas todella ainutlaatuista ja spessua. Ei oo kukaan kyllä ennen keksinyt käyttää noita spiikkejä.

Vierailija
26222/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole vielä auennut mikä tän sexmoneyn sanoma on. Vai onko sitä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26223/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tiisauksien perusteella hahmotellut omaan päähän, et musiikkivideossa Kärtsä alkaa kuuntelemaan S=M ja musiikki tempaisee mukaan ja omiin kuvitelmiin. Ja niissä on joku punainen lanka ja loppuu, kun Härtsä kummastelee parvekkeella hilluvaa ihmistä. Voin olla totaalisen väärässä :D

Vierailija
26224/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole vielä auennut mikä tän sexmoneyn sanoma on. Vai onko sitä ollenkaan.

Hesarin jutun otsikkossa lukee "Käärijä haluaa ottaa kantaa musiikin markkinointiin seksillä"

Vierailija
26225/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on raadollisen rehellinen kuvaus siitä, että nykymaailmassa aika paljon myydään kaikkea seksin avulla. Pitää olla seksikkyyttä, jotta huomataan. Esiintyvä artisti saattaa jäädä huomaamatta, vaikka olisi kuinka lahjakas, jollei ole jollakin tavalla mediaseksikäs.

Vierailija
26226/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti pitänyt inspiroivia välispiikkejä K eilen 🥺 Mm. siitä miten ulkonäöllä ei ole väliä vaan tärkeintä on mitä on korvien välissä, ja siitä miten kannattaa oikeasti tavoitella unelmiaan ja luottaa siihen että hyvin käy.

Tuo ei vaan valitettavasti pidä paikkaansa, että ulkonäöllä ei ole väliä. Kyllä kauniin ja vähemmän kauniin lähtökohdat on erilaiset, vaikka ulkonäkö ei suoraan kenenkään elämänkulkua ratkaise. Itsekään K ei väsy kehumaan kuinka kaunis Bojan on. Olisiko sekään suhde nyt noin syvä, jos Bojan ei olisi niin kertakaikkisen kaunis. Väheksymättä sitä että B on paljon muutakin, mutta myös kaunis.

Vierailija
26227/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että jossain vaiheessa Käärijä sanoi, ettei levy-yhtiö halua edes julkaista Peoples Championia, mutta nyt se on kuitenkin koko uuden levyn nimi.

Vierailija
26228/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei vaan valitettavasti pidä paikkaansa, että ulkonäöllä ei ole väliä. Kyllä kauniin ja vähemmän kauniin lähtökohdat on erilaiset, vaikka ulkonäkö ei suoraan kenenkään elämänkulkua ratkaise. Itsekään K ei väsy kehumaan kuinka kaunis Bojan on. Olisiko sekään suhde nyt noin syvä, jos Bojan ei olisi niin kertakaikkisen kaunis. Väheksymättä sitä että B on paljon muutakin, mutta myös kaunis.

Ikävää, että Kärtsä oikeesti puhuu tosi nätisti ja tekee selväksi et hänen keikoille on kaikki tervetulleita, ja sit on näitä saakelin pahanilmanlintuja puuttumassa kaikkeen. 

Vierailija
26229/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmän, että sinulla on ongelma sen kanssa, miltä muut näyttävät, jos ajatuksesi kulkevat tätä kautta. 

Vierailija
26230/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas todella ainutlaatuista ja spessua. Ei oo kukaan kyllä ennen keksinyt käyttää noita spiikkejä.

Ei kai kukaan oo ainutlaatuisiksi väittänytkään. Voi kai puhe silti olla inspiroiva. K oli nyt esittänyt oman tulkintansa, ei se vähennä ajatuksen voimaa vaikka siitä olisi usein puhuttu. 

Vierailija
26231/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että jossain vaiheessa Käärijä sanoi, ettei levy-yhtiö halua edes julkaista Peoples Championia, mutta nyt se on kuitenkin koko uuden levyn nimi.

Itselleni kun kuulin tuosta ensivaikutelma oli, että oliko se juttu kuitenkin koko ajan läppää kuten alun perin ajateltiin.

Vierailija
26232/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kun kuulin tuosta ensivaikutelma oli, että oliko se juttu kuitenkin koko ajan läppää kuten alun perin ajateltiin.

En usko ja olisi kyllä saanut jäädäkin pois.

Vierailija
26233/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, riippunee kontekstista ja näkökulmasta muutenkin. Mä olen usein huomannut itse alkavani ihastua johonkin ihmiseen sen persoonallisuuden takia, vaikka ulkonäön puolesta ei ole mitenkään kiinnostellut. Ihan oikeasti olen. Samoin hyvin usein ei kiinnosta joku ihminen ollenkaan, vaikka olisi kuinka hyvän näköinen, jos on muuten kusipää tai muuten vaan ei henkilökemiat kohtaa.

Että kyllä siinä mielessä "ulkonäöllä ei ole väliä", siinä millaisten ihmisten kanssa haluaa aikaansa viettää.

Vierailija
26234/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että Kärtsä oikeesti puhuu tosi nätisti ja tekee selväksi et hänen keikoille on kaikki tervetulleita, ja sit on näitä saakelin pahanilmanlintuja puuttumassa

Ennenkuin vain haukut pahanilmanlinnuksi, kerro mieluummin mikä mun kommentissa on väärin. K n ajatus on tosi kaunis, olisipa vaan maailma sellainen. Ja uskon kyllä, että hänen keikoilleen ovat kaikki tervetulleita. En minä siitä asiasta kirjoittanutkaan, vaan vähän muusta mitä tuli mieleen K n sanoista.

Vierailija
26235/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinpä itsekin mietin. Ei K:n jupinoita tarvi aina ottaa tosissaan, itsekin on näin hän sanonut.

Vierailija
26236/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan tuntui olevan + tavallaan hakevan fanien tukea sen julkaisupäätöksen saamiselle. Onko sitä edes vielä julkaistu, vaikka on ollut jo kauan keikkaohjelmistossa?

Vierailija
26237/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten K sai tahtonsa läpi vetämällä asian julkiseksi ja painostamalla näin levy-yhtiötä. 

Vierailija
26238/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Jaa, riippunee kontekstista ja näkökulmasta muutenkin. Mä olen usein huomannut itse alkavani ihastua johonkin ihmiseen sen persoonallisuuden takia, vaikka ulkonäön puolesta ei ole mitenkään kiinnostellut. Ihan oikeasti olen. 

Jaa, riippunee kontekstista ja näkökulmasta muutenkin. Mä olen usein huomannut itse alkavani ihastua johonkin ihmiseen sen ulkonäön takia, vaikka persoonan puolesta ei ole mitenkään kiinnostellut. Ihan oikeasti olen

Vierailija
26239/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa kuittia ruotsalaisille😁

T. Edelleen katkera

Vierailija
26240/31974 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa kuittia ruotsalaisille😁

T. Edelleen katkera

En näe tätä kyllä kuittina juuri ruotsalaisille eikä välttämättä kenellekään, mutta jos nyt olisi jokin kuitti, niin varmaan tuota Euroviisujen pistelaskusysteemiä vastaan. Muutenhan se vain kuvaa K:ta sellaisena kuin hän on. Hän oli yleisön ylivoimainen suosikki. Jos Loreen laittaa levynsä nimeksi Euroviisu-voittaja, niin en usko, että kukaan ajattelee sen olevan kuitti suomalaisille, kun se nyt vain on fakta ihan samalla tavalla kuin se, että K on yleisön suosikki.

Ketju on lukittu.