Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/Maarikaan/status/1829205175044899206?t=RV43rS4TayzrCpU8mf…
Twitterissä kans uusin tiktok. Jumalauta että voi olla kaunis ja kuuma mies. Ja vähän no, vibes.
Ei minun makuuni yhtään.
Ei minunkaan. Ihmetyttää lähinnä tämä joidenkin hurmos. Mutta makuja on monia, eikä niistä kannata kiistellä.
Vierailija kirjoitti:
postasin jo tämän puutarhalle mutta laitan tännekim:
Keikkarapsaa!
Hikinen ilta! Tulin paikan päälle seiskalta ja pääsin vielä katoksen sisäpuolelle noin kuudenteen riviin, josta oli aivan erinomaiset näkymät. Eturivit oli täynnä jeresus-kultin jäseniä, jotka olivat odottaneet tuntikausia. Itselleni tuo kaksi tuntia odotusta oli tosiaan aika maksimisuoritus.
Keikka alkoi myöhässä, Kärtsän bussi tuli paikalle vasta 20.30 ja tilan järjestelyt alkoivat n 20.45. Paitamyyntiä oli aiemmin jo tarjolla, eli pieni osa crewsta oli tullut aiemmin.
- Yksityistilaisuus oli ollut Sastamalassa, kuulemma it-nörttien tilaisuus
-Kärtsä veti erinomaisen ja hikisen shown ja sai taas kerran kaikki mukaansa. Samoin kuin Tapiolassa hän vaikutta olevan aidosti ihmeissään kun kaikki tanssi ja hyppi. Taisi sanoakin, ettei ymmärrä mikä suomalaisiin on mennyt. On käsittämättömän taitava olemaan läsnä.
-Yleisesti K
Paikalla olleena voin myös vahvistaa, että keikka oli 💯🔥🥵!
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin kestä, että Kärpylle tulee are you huutelun jälkeen mieleen Serbia. Viimeksi tuli Ruisrock.
Tällä mies/poikaoletetulla kroatialaisfanilla, jonka kanssa pidempään keskusteli, oli muuten kiva piikkipanta kaulassa ja ruskeat nappisilmät 😌.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/Maarikaan/status/1829205175044899206?t=RV43rS4TayzrCpU8mf…
Twitterissä kans uusin tiktok. Jumalauta että voi olla kaunis ja kuuma mies. Ja vähän no, vibes.
Ei minun makuuni yhtään.
Ei minunkaan. Ihmetyttää lähinnä tämä joidenkin hurmos. Mutta makuja on monia, eikä niistä kannata kiistellä.
Se on vielä sitä viisuhurmaa. Suomalaiset menee sekaisin kun joku suomalainen jotenkin menestyy ulkomailla. Siitä sitten revitään kaikki irti. Harmi vaan näille yleensä käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin kestä, että Kärpylle tulee are you huutelun jälkeen mieleen Serbia. Viimeksi tuli Ruisrock.
Tällä mies/poikaoletetulla kroatialaisfanilla, jonka kanssa pidempään keskusteli, oli muuten kiva piikkipanta kaulassa ja ruskeat nappisilmät 😌.
Kova Kärtsäfani. Ilmeisesti jo toisen kerran Suomessa 💚🖤https://www.instagram.com/stories/hannibal.letva/3445358045032857226?
Heh. Miksi Käärijäketju on pitänyt naamioida väärällä nimellä 😁
Huomenta, tulin kertomaan et näin unta Bojanista! Olin unessa Serbiassa tai jossain muissa asioissa ja sattumalta Bojan oli painimassa siellä. Painikisoissa siis. Ei kyllä ollut ikäväkseni mitään painitrikoita tms ja kyse oli jostain "joukkopainista" jossa oli itselleni tuttuja ihmisiä ja Jan ja ilmeisesti joku muukin joksuista. Säännöt olivat myös vähintään erikoiset, mut Bojan "tyrmättiin" melko nopeasti ja se joutui jättämään lääkärin lausunnon jälkeen matsin kesken. Mietin myös et voi kun se näyttää pieneltä, ihan lapselta! Unessa muistan ajatelleeksi, et pitäs laittaa Nautadomiin viestiä et mä oon täällä ja Bojankin on! Unessa myös yritin lausua epätoivoisesti "Cvjeticanin" jollekin työhöni liittyvässä puhelussa.
T. Vapaapäiväänsä vasta herännyt nauta
Vierailija kirjoitti:
Heh. Miksi Käärijäketju on pitänyt naamioida väärällä nimellä 😁
On myös Joker Out ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten super söpö 😍
Madame Cykan stoorissa on kyllä niin suloinen Bojan, et voisin tuijottaa tota klippiä vaikka miten kauan!
Vierailija kirjoitti:
Madame Cykan stoorissa on kyllä niin suloinen Bojan, et voisin tuijottaa tota klippiä vaikka miten kauan!
Niin on 🥰!
Vierailija kirjoitti:
Tai noissa kuvissa, ei stoorissa. Korjaan itseäni.
Sitä odotellessa, tykkääkö Kärppy tosta madamen uusimmasta Bojan reelsistä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on 🥰!
Toivottavasti Jerppu näkee tän, kun Madamea seuraa. 🥺
Jaksaako joku olla ihana ja linkata Bojere leffan tai kertoa millä hakusanalla tubesta löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako joku olla ihana ja linkata Bojere leffan tai kertoa millä hakusanalla tubesta löytyy?
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/korvessa/760081366248472576/hello-me-and-dreamin…
Bojanilta kysyttiin Sadiesta jotain tossa radiohaastattelussa, sä sloveenia vähän osaava, mitä se oli? Bojan kuitenkin sanoo "ei" lopuksi.
Kiitos molemmille leffan linkkaajille!
Toivon mukaan saadaan pian käännös tohon Cykan stooriin.
Konsertit ja marraskuun B sanoo, mut kiinnostaa tietää, onko sen marraskuun edessä jokin tarkentava määre, kuten 'lopussa'. Ihan kuin B sanois jonkin sanan, jonka sinnepäin-sloveenillani voisi olla 'lopussa'.