Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Hyväntuulinen ja helvetin hyvännäköinen Kärppä. Micmacit ja Yhtä vailla nähtiin livessä. Ihmetteli mukamas Härtsän pottatukkaa et kellä tämmönen on, mut silitti sitä sitten ja sanoi et kaunis 😂
Faneja Suomen ja Saksan lisäksi Venezuelasta ja Jenkeistä ainakin.
Yleisöstä löytyi saksalaisten, suomalaisten ja perus puolalaisten lisäksi myös mm. Venezuelasta ja Amerikasta/Californiasta ihmisiä 😊
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuulinen ja helvetin hyvännäköinen Kärppä. Micmacit ja Yhtä vailla nähtiin livessä. Ihmetteli mukamas Härtsän pottatukkaa et kellä tämmönen on, mut silitti sitä sitten ja sanoi et kaunis 😂
Kyseli että moniko yleisöstä on aiemmin nähnyt Häärijän "alive", ja kun tajusi miltä se kuulostaa, vitsaili siitä että huomenna ei oo enää elossa. Sitten tajusi miltä se taas kuulostaa, ja pyysi anteeksi huonoa vitsiä ja selitti suomalaisten huumorintajusta 😄
Chachachatytön liven jatkumista odotetaan 💗
Tänäänkö malttaa olla puhumatta Boitsusta 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä näe liveä seuraajista kuin ihan kourallisen mut kiva jos muut näkee.
Joskus näkyy että henkilöt x, y ja z liittyivät liveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä näe liveä seuraajista kuin ihan kourallisen mut kiva jos muut näkee.
Vas yläkulmasta tilin nimeä painamalla näkee livessä olijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan myös se, että Jerpalla on todella hyvä elekieli ja Bojan taas on oppinut ymmärtämään känglishiä
Sekä myös Suomea, kun on opiskellut ahkerasti.
Siis mikä juttu tämä B:n suomen opiskelu on kun jo useammin mainittu. Siis opislellut todistetusti vai palstan läppää? Sori, mennyt ohi koko juttu 😀
Discordin Q&A:ssa Mark vastasi, että Boitsu opiskelisi suomea. Mitä siinä oikein edes kysyttiin?
Kysyttiin, et mistä Boitsun Independent Finnish Projectissa on kyse. Vastaus: learning Finnish at he moment.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, täytyypä koittaa seuravalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ketäs siellä sit oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää udella ketkä liveä katsoo? Eikö riitä et itse näet sen kun joku kiva ihminen pitää kiveä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ketäs siellä sit oli?
Minä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla toi ei ees toimi. Näen korkeintaan 20-30 nimeä listassa, mut kai mulla on vaan poikkeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan myös se, että Jerpalla on todella hyvä elekieli ja Bojan taas on oppinut ymmärtämään känglishiä
Sekä myös Suomea, kun on opiskellut ahkerasti.
Siis mikä juttu tämä B:n suomen opiskelu on kun jo useammin mainittu. Siis opislellut todistetusti vai palstan läppää? Sori, mennyt ohi koko juttu 😀
Discordin Q&A:ssa Mark vastasi, että Boitsu opiskelisi suomea. Mitä siinä oikein edes kysyttiin?
Kysyttiin, et mistä Boitsun Independent Finnish Projectissa on kyse. Vastaus: learning Finnish at he moment.
Toi on siis niin hot 🔥 Jotenkin mä uskon, että Bojan rakastuneena opiskeleekin suomea. Projektin ehtii keksiä siihen sit myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää udella ketkä liveä katsoo? Eikö riitä et itse näet sen kun joku kiva ihminen pitää kiveä?
Miksi se olisi salaisuus? Näynhän siellä minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ketäs siellä sit oli?
Minä ainakin.
Ja mä.
Eikö kukaan muu pitele kusisia kiviä? Iskee kohta hirveä fomo kun jää kaikki välispiikit kuulematta!
Jos youtubeen myöhemmin tipahtelee jotain keikkavideoita, niin harvat tajuavat niitä välipuheita kuvata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi salaisuus? Näynhän siellä minäkin.
Ei ole kyse siitä. Raivostuttaa tuollainen käytös. Saadaan live keikalta ja tyyppejä kiinnostaa lähinnä ketä on liveä seuraamassa. Jotenkin käsittämätöntä.
Vaatteet on samat. Sai Bulbasaur-selkärepun ja kommentoi lähinnä tuttuja naamoja yleisöstä.