Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Muuten B ei enään käyttänyt brother mainintaa tossa mainoksessa
Anna mennä Bojan! 🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan loistavaa, Twitter sai kyytiä 😂. CMOON Kärtsä.
Mä arvasin että sillä menee toi Miken kimppuun hyökkäys tunteisiin. Kyse kuitenkin jostain hänen läheisestä.
Joo ja kun se ei ole vaan Mikke, vaan myös Härtsä, jota siellä canceloidaan äänekkäästi.
Täh, mitä Härtsä nyt on tehnyt? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin että sillä menee toi Miken kimppuun hyökkäys tunteisiin. Kyse kuitenkin jostain hänen läheisestä.
Joo ja kun se ei ole vaan Mikke, vaan myös Härtsä, jota siellä canceloidaan äänekkäästi.
Toki, mutta veikkaan että nää syytökset siitä, kuinka Mikke pelkästään käyttää veljeään hyväkseen ja on ihmisenä sysipaska, saattaa vähän osua Jeren vttuhermoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 17-vuotiaan pojan ja hänen tyttöystävän mielestä Kärtsän asut on upeita.
Ketä he on sanomaan?
Kuka sinä olet sanomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baila biisistä jotkut kitisee. Musta nää on kyllä eri asia, kun Häärijän hahmosta ei kaikki pidä mut kaikki sanoo et pitävät ihmisestä hahmon takana, ja Mikkeen taas käydään suoraan kiinni ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin Jere on kadottanut röllykkänsä!? 😮🤩 Hyvältä näyttää.
Treenasi niin kovasti kyrpoksella😁
Johan se sanoikin et me and bojan not talk much🤭
Suut oli kiireisiä...joo menen kylmiöön!
Joo porkkana suussa ei puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 17-vuotiaan pojan ja hänen tyttöystävän mielestä Kärtsän asut on upeita.
Ketä he on sanomaan?
Kuka sinä olet sanomaan?
Mä en ole sanonut siitä asusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin Jere on kadottanut röllykkänsä!? 😮🤩 Hyvältä näyttää.
Treenasi niin kovasti kyrpoksella😁
Johan se sanoikin et me and bojan not talk much🤭
Suut oli kiireisiä...joo menen kylmiöön!
Joo porkkana suussa ei puhuta.
Ettei mene väärään kurkkuun 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtas tekaista Bailan. Siellä on ihan käsittämätöntä Härtsä-vihaa, nehän masinoi siellä muka jotain buuaus-kamppanjaakin.
Nyt on kovat 3,5 viikkoa edessä! Meillä kaikilla!
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin tuon passin ja sain kuitin, mutta nyt en osaa mennä sinne enää! Miten löydän helpoimmin. On lukittu tai sitten en vaan osaa mennä😠🙃
Toimisko tää. Siis jospuhelin on Android pitää käyttää selaimella tai sit vaikka läppärillä. Kannattaa lisätä kirjanmerkiksi niin löydät sen ensi kerralla.
Tuolta meet sit sinne kruunun kautta (holders area) ja jos et ole kirjautunut ulos edellisellä kerralla, pitäis aueta suoraan. Tai sitten kirjaudut samalla tunnuksella kuin viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tota että K ei halua saada uusia faneja ulkomailla. Kyllähän keväällä vielä K sanoi jotain että yritetään tää Eurooppa-juttu kunnolla miten se menee. Ei kai jo vielä ole päädytty siihen lopputulokseen että ei kannata panostaa enään kunnolla ja esiinnytään vain vähän vanhojen fanien iloksi?
Kesällä on ollut sen verran kaikkea että on voinut hyvinkin muuttaa mielensä. Että ei ole sen vaivan väärti vaan nyt nautitaan vaan siitä mitä on jo saavutettu eikä yritetä saada jotain kuuta taivaalta työllä jossa menee hermot ja terveys.
Luulen tämä olisi K:lle ihan hyvä. Yksi tän kokoinen Eurokiertue vuodessa, pari ulkkarifestaria silloin tällöin, miksi pitäisi olla enempää?
Siellä on kuulkaa body bumpattu!.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin bodybumpattu
Vierailija kirjoitti:
*Boitsua.
Mikähän on saanut B:nin enään käyttämään brother sanaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta veikkaan että nää syytökset siitä, kuinka Mikke pelkästään käyttää veljeään hyväkseen ja on ihmisenä sysipaska, saattaa vähän osua Jeren vttuhermoon.
Tää vain vahvistaa mun käsitystä siitä, että Twitteri on fandomin likakaivo ja siellä on typerimmät fanit. Ikään kuin Mikke tekisi yhtään mitään ilman Jeren suostumusta tai tietämistä asioiden oikeasta laidasta.
Ketä he on sanomaan?