Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
CCC tytön stoorissa näkyy Berliinin jono, jossa näkyy paljon nuoria miehiäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nyt puolestaan ilmestynyt Bojanin kirjoittama ficci ao3 😉 Selvästi joku duolingolla suomea opiskellut kirjoitellut tuon uusimman.
Harmi et se Thaimaa ficcin tekijä ei ole tehnyt uusia samanlaisia.
No ei vitsejä kannata kierrättää, ei ne montaa kertaa naurata. Eihän se sisällöllisesti ollut kuitenkaan hyvä, että sellaista siksikään kannattaisi toivoa lisää.
Ei se kielellisen antinsa vuoksi hyvä ollutkaan vaan ihan muiden syiden takia.
Niin, kerran jaksaa olla hauska juttu. Mut tokihan te täällä jaksatte nauraa samoille miljoonaan kertaan veivatuille jutuille muutenkin.
Olet täysin oikeassa 😃! Meillä on täällä sellainen yhteinen juttu, jota on hauska kerrata ja fiilistellä. Ihan samalla tavalla kuin kaveriporukassa kerrataan yhdessä koettuja juttuja tai kun inttikaverit muistelee legendaarisia maastoharjoituksia.
Jančilla ne samat kissat stoorissaan, mitä Joksujen stoorissa oli pari päivää sitten
Vierailija kirjoitti:
Ccc tytön stoorissa pitkät jonot. Meidän Jertsu 💚
Europassissakin kiva huomata, kuinka kansainvälinen K:n fandomi on. Porukkaa joka puolelta maailmaa, Australiasta, Jenkeistä, Etelä-Amerikasta, Japanista, eri Euroopan maista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ccc tytön stoorissa pitkät jonot. Meidän Jertsu 💚
Europassissakin kiva huomata, kuinka kansainvälinen K:n fandomi on. Porukkaa joka puolelta maailmaa, Australiasta, Jenkeistä, Etelä-Amerikasta, Japanista, eri Euroopan maista jne.
Ihan vain viisujen takia.
Nyt on Bojanillakin vihdoin aikaa reippaasti jakaa noita stooreja 😄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se seiska vielä joskus jonkun saa puhumaan jotain paskelia Kärdestä lehteensä. Varmasti ovat jo yrittäneet monta kertaa. Oli syytä tai ei. Paskan määrä on silti yleensä vakio ennemmin tai myöhemmin
Käärijä ei ehkä niin kauheasti enää kiinnosta. Seksin myymistä alemmas ei enää ihminen voi paljon vaipua.
Mä oon kuullu noita juttuja ton K.n keikoilta sen verran että ihmettelen porukkaa joka niillä käy....Niistä puhutaan eikä mitään nostavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se seiska vielä joskus jonkun saa puhumaan jotain paskelia Kärdestä lehteensä. Varmasti ovat jo yrittäneet monta kertaa. Oli syytä tai ei. Paskan määrä on silti yleensä vakio ennemmin tai myöhemmin
Käärijä ei ehkä niin kauheasti enää kiinnosta. Seksin myymistä alemmas ei enää ihminen voi paljon vaipua.
Mä oon kuullu noita juttuja ton K.n keikoilta sen verran että ihmettelen porukkaa joka niillä käy....Niistä puhutaan eikä mitään nostavaa
Nousee kuitenkin😉
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Bojanillakin vihdoin aikaa reippaasti jakaa noita stooreja 😄.
Se mistään ajasta ole kiinni
Ihanaa saada nähdä kohta miten keikka menee! Ja mitkä vaatteet Kärpyllä on! JA soiko S=M jo siellä!!!
Vierailija kirjoitti:
Aah Stožicen novi valia Joksujen stoorissa 🥰
Miten siitäkin on jo vuosi... aika menee niin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kyllä niin 🤡
Toivottavasti Mikke muistaa sen "pääjobinsa" myös eli Europassin päivittelyn. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah Stožicen novi valia Joksujen stoorissa 🥰
Miten siitäkin on jo vuosi... aika menee niin nopeasti.
No sitä tässä olen kans miettinyt. Aika menee niin nopeasti!
Tänään, niin kuin joka päivä, paikalla on tää Hertta-jankkari ja Sillanpää-jankkari.
Ohi vaan! Taitaa olla yks ja sama vielä kaiken lisäks.