Tapailua 3kk. Naisystävä on muuten täydellinen, mutta hän on 182cm pitkä..
Olen itse 197cm. Hieman mietityttää, että kannattaako noin pitkän naisen kanssa alkaa suhteeseen? Mitä jos menemme naimisiin, saamme lapsia ja ne ovat tyttöjä? Olisivat varmaan jotain 185-190 senttisiä.. En haluaisi tuomita heitä tuollaiseen julmaan elämään.
M32
Kommentit (18)
Hyi. Nainen ei saa olla yli 165cm.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Nainen ei saa olla yli 165cm.
Ukkeli ei saa olla yli 170
Teillä ei sitten taida olla paljoa roikkuvia valaisimia.
V***u kuin hirvellä, ei yhtä suuri mutta yhtä korkealla.
Olit täällä jo aamulla, kun kävin tsekkaamassa palstan meining, ap...
Nyt vasta mietit, 3kk olet sentään reikää saanut. 🤣
Kiitti kun pidätte mun puolia, minulla ei ole ketään, mutta minulla on palsta<3
-puutarhatonttu 150cm
Onhan yli 165cm automaattisesti hieman miesmäinen.. No ehkä voi pelata korista ammatikseen? Toki sieltäkään ei ihan hirveästi palkkaa saa. Katselisin sinuna alle 160cm naisia, jotta jälkikasvullasi olisi edes jonkinlaiset mahdollisuudet normaaliin elämään.
"No ehkä voi pelata korista ammatikseen? Toki sieltäkään ei ihan hirveästi palkkaa saa."
Paitsi jos pelaa jenkeissä ja menestyy siellä.
Minä 162, mies 183, tytär yli 175
Vierailija kirjoitti:
Minä 162, mies 183, tytär yli 175
Laitatko kuvia vielä?
Mies
Olette skandinaaviset uljaita ihmisiä, hienoa! Suomalaiset ovat vähän lyhyenläntää kansaa, missitkin ovat jotain lilliputtiporukkaa. Pitkät ihmiset ovat uskottavia ja arvostettuja, pienet hukkuvat harmaaseen massaan.
Vierailija kirjoitti:
Olette skandinaaviset uljaita ihmisiä, hienoa! Suomalaiset ovat vähän lyhyenläntää kansaa, missitkin ovat jotain lilliputtiporukkaa. Pitkät ihmiset ovat uskottavia ja arvostettuja, pienet hukkuvat harmaaseen massaan.
Keskipituuksissa mitattuna suomalaiset ovat kylläkin yksi maailman pisimmistä kansoista.
Sinä ylet ylläpidon maksama provoilija
Naisilla on easy mode.
Pitkät tytöt tulevat tuntemaan ylemmyyttä ja paremmuutta; eivät huonommuutta. Moni pitkä nainen haluaa korostaa pituuttaan ja tekee voitonvarmoja virnistyksiä tavallisia miehiä kohtaan.
Naiset laittavat aina naislisän kaikkeen, mitä omaavat tai tekevät ja vaativat mieheltä enemmän.
Jätä se pystyynpaskannettu lapamato
Ei ole tähän ikään naisten pituus vaivannut mutta lyhyemmät ovat toki hiukan kätevämpiä. Yhden kauniin käteenkäyvän pidemmänkin aikanaan tavannut, hänessä oli paljonkin käsiteltävää josta en yhtään pahastunut :)
M60
Jep. 0/5