Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vähän sus, että B ei postannut mitään kyproksen lomalta vai haluaako vai pitää välit yksityisinä tai onko heidän välit muuttuneet enemmän. Mä näin jonkun kommentin, että joku sanoi, että' B häpeää K:ta, mutta ilmainen loma kyl kelpaa
Ai on sus, että Bojan, joka harvoin enää postailee yksityiselämästään mitään, ei postaa yksityiselämästään?
Mutta heti perään postaa yksityiselämästään. Ontuu, ontuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vähän sus, että B ei postannut mitään kyproksen lomalta vai haluaako vai pitää välit yksityisinä tai onko heidän välit muuttuneet enemmän. Mä näin jonkun kommentin, että joku sanoi, että' B häpeää K:ta, mutta ilmainen loma kyl kelpaa
Hohhoijaa, tuo häpeäminen oli kyllä jo harvinaisen absurdi väite.
No jep. Kaikki Ruissipostaukset "The King has Arrived" ja miljoonat muut tapaukset osoittaa, että B on ihan saatanan ylpeä Jerpasta ja heidän ystävyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihana 🥺😍
Ukkeli <3
Tuttu sanoo koiraansa ukkeliksi.
Kun mä sanon koiralleni, että istu Käärijä, niin sehän istuu. Hyvä poika.
Okei Bojan, ei tarvi nyt näin tarkkaan laittaa jakoomn kuvailuja teidän makkarielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jep. Kaikki Ruissipostaukset "The King has Arrived" ja miljoonat muut tapaukset osoittaa, että B on ihan saatanan ylpeä Jerpasta ja heidän ystävyydestään.
Halaus kesken biisin..🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihana 🥺😍
Ukkeli <3
Tuttu sanoo koiraansa ukkeliksi.
Kun mä sanon koiralleni, että istu Käärijä, niin sehän istuu. Hyvä poika.
Okei Bojan, ei tarvi nyt näin tarkkaan laittaa jakoomn kuvailuja teidän makkarielämästä.
Saanko olla eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta vähän kukkaruukkuun mutta yhä nauran sitä, kuinka paljon stooreja, kuvia ja julkaisuja kaikilta Joksuilta on tullut Ruissiin liittyen. Ne kiittelyt ei tuntuneet loppuvan ja jälkikäteenkin ovat viittailleet Ruissiin milloin missäkin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä liitän ukkeli nimityksen jotenkin ylhäältä alas. Ihan positiivisessa kyllä sinänsä. Pienistä pojista usein puhutaan pikku ukkeleina ja esim eräs isompi veli puhuu pikkuveljestään joskus ukkelina. Itsekkin käytän sanaa lähinnä lapsista. " Kuules pikku ukkeli nyt saappaat jalkaan"
Tiedän kyllä, että tässäkin merkityksessä jotkut tuota sanaa käyttää, ja jotkut taas puolisostaan puhuessaan. Itse en oikein osaisi käyttää missään merkityksessä. Siihen liittyen tuon sun kommentin jälkeen jostain ihmeen syystä googlasin sanan ukkeli, ja wikisanakirja tarjoaa seuraavia merkityksiä: (joskus halventava) (varsinkin raihnas) vanha mies, jonka synonyymejä ovat käppänä, äijänkäppänä, äijänkääkkä sekä lisäksi diminutiivinen (eli pienennysmuotoinen tai hellittelymuotoinen) johdos sanasta ukko. Ukko sanan merkityksiä taas ovat koirasmetso tai teeri, vanha tai vanhanoloinen mies, isoisä, isä, aviomies tai lelufiguuri :D
Nyt jankkaus seis, Kärtsällä uusi TikTok! Tjäreborg-mainos, jonka on kuvannut B ja tarjoilijapoika B vilahtaa ja katsotaan meffaa vierekkäin ja K laulaa karaokessa Niin hyvää puuta ja B peittelee K:n sänkyyn!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt jankkaus seis, Kärtsällä uusi TikTok! Tjäreborg-mainos, jonka on kuvannut B ja tarjoilijapoika B vilahtaa ja katsotaan meffaa vierekkäin ja K laulaa karaokessa Niin hyvää puuta ja B peittelee K:n sänkyyn!!
Täh?!
Aika pienen näköinen sänky :D
Kärtsän uusi TikTok
https://www.tumblr.com/duekko/763417888741900288/paidatonriehuja-via-ti…
Ainakin B nyt tietää hyvää puuta
Vierailija kirjoitti:
Se finalemente vois hyvinkin tarkoittaa sitä, että Boitsun piti mennä Portugaliin jo paljon aiemmin ja pidemmäksi aikaa, mutta Boitsulle tulikin äkillinen este. 😊 Mikä johtaa spekuloimaan sillä asialla, että olikohan Kärpän lomaseuran alunperin tarkoitus olla joku muu?
Kyllä tämä aika kutkuttava tilanne on kaiken kaikkiaan, ei voi muuta sanoa! Eikä todellakaan ole ohi! Mites ne Bluzan sanat nyt taas menikään
Eihän se nyt niin kauan ennen Kyprosta ollut, kun Bojan totesi, että "can't wait to see you soon" tai jotain vastaavaa. Muistaako kukaan, mikä haastattelu?
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/duekko/763417888741900288/paidatonriehuja-via-ti…
IHANA IHANA IHANA
Vierailija kirjoitti:
Kuolen, niin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Kun luin tämän viestin, niin ensin uskoin 10 sekuntia, sitten ajattelin että nyt on kyllä epäuskottava trollaus, mutta oli se sitten oikea. :D
Tjätjätjäreborg KIITOS kaikesta 🙏🤍
- Nautadom
Vierailija kirjoitti:
Bojan - rakkausasioissa kuin avoin kirja:
Huoneemme on pieni
Hölmöilen kuin humalassa
Mutten ole juonut lasillistakaan
Luulen että olen rakastunut sinuun
Minä, joka en koskaan uskonut hullaantuvani kenestäkään
Vuoksesi, kuin rakkauslauluissa ja elokuvissa, menisin minne vain
Niin. Hänhän oli valinnut itselleen ALKOHOLITTOMAN mojitonkin.
Minä kyllä liitän ukkeli nimityksen jotenkin ylhäältä alas. Ihan positiivisessa kyllä sinänsä. Pienistä pojista usein puhutaan pikku ukkeleina ja esim eräs isompi veli puhuu pikkuveljestään joskus ukkelina. Itsekkin käytän sanaa lähinnä lapsista. " Kuules pikku ukkeli nyt saappaat jalkaan"