Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
20621/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä liitän ukkeli nimityksen jotenkin ylhäältä alas. Ihan positiivisessa kyllä sinänsä. Pienistä pojista usein puhutaan pikku ukkeleina ja esim eräs isompi veli puhuu pikkuveljestään joskus ukkelina. Itsekkin käytän sanaa lähinnä lapsista. " Kuules pikku ukkeli nyt saappaat jalkaan"

Vierailija
20622/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vähän sus, että B ei postannut mitään kyproksen lomalta vai haluaako vai pitää välit yksityisinä tai onko heidän välit muuttuneet enemmän. Mä näin jonkun kommentin, että joku sanoi, että' B häpeää K:ta, mutta ilmainen loma kyl kelpaa

Ai on sus, että Bojan, joka harvoin enää postailee yksityiselämästään mitään, ei postaa yksityiselämästään? 

Mutta heti perään postaa yksityiselämästään. Ontuu, ontuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20623/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vähän sus, että B ei postannut mitään kyproksen lomalta vai haluaako vai pitää välit yksityisinä tai onko heidän välit muuttuneet enemmän. Mä näin jonkun kommentin, että joku sanoi, että' B häpeää K:ta, mutta ilmainen loma kyl kelpaa

Hohhoijaa, tuo häpeäminen oli kyllä jo harvinaisen absurdi väite.

No jep. Kaikki Ruissipostaukset "The King has Arrived" ja miljoonat muut tapaukset osoittaa, että B on ihan saatanan ylpeä Jerpasta ja heidän ystävyydestään.

Vierailija
20624/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihana 🥺😍

Ukkeli <3

Tuttu sanoo koiraansa ukkeliksi.

Kun mä sanon koiralleni, että istu Käärijä, niin sehän istuu. Hyvä poika. 

Okei Bojan, ei tarvi nyt näin tarkkaan laittaa jakoomn kuvailuja teidän makkarielämästä.

Vierailija
20625/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jep. Kaikki Ruissipostaukset "The King has Arrived" ja miljoonat muut tapaukset osoittaa, että B on ihan saatanan ylpeä Jerpasta ja heidän ystävyydestään.

Halaus kesken biisin..🥰

Vierailija
20626/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihana 🥺😍

Ukkeli <3

Tuttu sanoo koiraansa ukkeliksi.

Kun mä sanon koiralleni, että istu Käärijä, niin sehän istuu. Hyvä poika. 

Okei Bojan, ei tarvi nyt näin tarkkaan laittaa jakoomn kuvailuja teidän makkarielämästä.

Saanko olla eri mieltä?

Vierailija
20627/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta vähän kukkaruukkuun mutta yhä nauran sitä, kuinka paljon stooreja, kuvia ja julkaisuja kaikilta Joksuilta on tullut Ruissiin liittyen. Ne kiittelyt ei tuntuneet loppuvan ja jälkikäteenkin ovat viittailleet Ruissiin milloin missäkin yhteydessä.

Vierailija
20628/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä liitän ukkeli nimityksen jotenkin ylhäältä alas. Ihan positiivisessa kyllä sinänsä. Pienistä pojista usein puhutaan pikku ukkeleina ja esim eräs isompi veli puhuu pikkuveljestään joskus ukkelina. Itsekkin käytän sanaa lähinnä lapsista. " Kuules pikku ukkeli nyt saappaat jalkaan"

Tiedän kyllä, että tässäkin merkityksessä jotkut tuota sanaa käyttää, ja jotkut taas puolisostaan puhuessaan. Itse en oikein osaisi käyttää missään merkityksessä. Siihen liittyen tuon sun kommentin jälkeen jostain ihmeen syystä googlasin sanan ukkeli, ja wikisanakirja tarjoaa seuraavia merkityksiä: (joskus halventava) (varsinkin raihnas) vanha mies, jonka synonyymejä ovat käppänääijänkäppänääijänkääkkä sekä lisäksi diminutiivinen (eli pienennysmuotoinen tai hellittelymuotoinen) johdos sanasta ukko. Ukko sanan merkityksiä taas ovat koirasmetso tai teeri, vanha tai vanhanoloinen mies, isoisä, isä, aviomies tai lelufiguuri :D 

Eihän noista nyt tähän tapaukseen mitenkään sovi mikään muu kuin hellittelymuotoinen johdos aviomiestä tarkoittavasta sanasta :D

Vierailija
20629/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jankkaus seis, Kärtsällä uusi TikTok! Tjäreborg-mainos, jonka on kuvannut B ja tarjoilijapoika B vilahtaa ja katsotaan meffaa vierekkäin ja K laulaa karaokessa Niin hyvää puuta ja B peittelee K:n sänkyyn!!

Vierailija
20630/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jankkaus seis, Kärtsällä uusi TikTok! Tjäreborg-mainos, jonka on kuvannut B ja tarjoilijapoika B vilahtaa ja katsotaan meffaa vierekkäin ja K laulaa karaokessa Niin hyvää puuta ja B peittelee K:n sänkyyn!!

Täh?!

Vierailija
20632/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienen näköinen sänky :D

Vierailija
20633/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20634/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin B nyt  tietää hyvää puuta

Vierailija
20635/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se finalemente vois hyvinkin tarkoittaa sitä, että Boitsun piti mennä Portugaliin jo paljon aiemmin ja pidemmäksi aikaa, mutta Boitsulle tulikin äkillinen este. 😊  Mikä johtaa spekuloimaan sillä asialla, että olikohan Kärpän lomaseuran alunperin tarkoitus olla joku muu? 

Kyllä tämä aika kutkuttava tilanne on kaiken kaikkiaan, ei voi muuta sanoa! Eikä todellakaan ole ohi! Mites ne Bluzan sanat nyt taas menikään 

Eihän se nyt niin kauan ennen Kyprosta ollut, kun Bojan totesi, että "can't wait to see you soon" tai jotain vastaavaa. Muistaako kukaan, mikä haastattelu? 

Vierailija
20636/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20637/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolen, niin ihana. 

Vierailija
20638/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luin tämän viestin, niin ensin uskoin 10 sekuntia, sitten ajattelin että nyt on kyllä epäuskottava trollaus, mutta oli se sitten oikea. :D

Vierailija
20639/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjätjätjäreborg KIITOS kaikesta 🙏🤍

- Nautadom

Vierailija
20640/31974 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan - rakkausasioissa kuin avoin kirja:

Huoneemme on pieni

Hölmöilen kuin humalassa

Mutten ole juonut lasillistakaan

Luulen että olen rakastunut sinuun

Minä, joka en koskaan uskonut hullaantuvani kenestäkään

Vuoksesi, kuin rakkauslauluissa ja elokuvissa, menisin minne vain

https://lyricstranslate.com/en/joker-out-bluza-finnish

Niin. Hänhän oli valinnut itselleen ALKOHOLITTOMAN mojitonkin. 

Ketju on lukittu.