Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sinkkunaiset, mitä teette tänä iltana?

Vierailija
09.09.2023 |

Ite oon yksin kotona :(

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona ja mietin miesystävääni. Tai oikeastaan hänen tekosiaan. Olen ihan varma, että hän on pettänyt minua, mutta en saa häntä myöntämään mitään. Ollaan oltu pitkään yhdessä, joten ei huvittaisi heittää hanskoja tiskiin. Eniten tässä ehkä mietityttää se, että miksi TAAS. Kaikki aiemmatkin pitkät suhteeni ovat kaatuneet miehen pettämiseen. Mikä minussa on vikana, kun tuntuu että miehet oikein haluavat satuttaa minua.

Tämä kysymys oli sinkkunaisille.

Vierailija
22/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken ja pelaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän kotona pohjia, jossain kohtaa lähden kantabaariini tapaamaan ihmisiä. Olen laittautunut persoonallisen nätisti. Pubissa on aina kavereita, joiden seuraan lyöttäytyä. Olisi kiva, jos joku kaveri olisi seurana aloittelemassa, mutta menee tämä yksikseenkin Masked Singeriä katsellessa. Kiva fiilis.

Hauska ja oon iloinen sun puolesta! Miten osaisinkin laittautua persoonallisesn nätisti :)

Vierailija
24/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin kotona, ja kohta aion katsoa Englanti-Argentiina -rugbyottelun. Mm-kisat alkoivat eilen joten ihana kuukausi tiedossa vaikka en tunnekaan ketään muuta rugbyfania.

Mä olen joskus katsonut rugbyottelua vain siksi että ne pelaajat on kuumia :D

Vierailija
25/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No söin jätskiä sen verran, ettei tullut lähdettyä iltakävelylle ja mitäpä ihmettä pystyy tekemään, kun on ollut liikaa sisällä ja huono olo siitä. 

Ei ihme, että suominaiset ovat läskejä kun jäätelöä ahmitaan syksylläkin...

Se on sitä kehopositiivisuutta, että lihotetaan itsensä läskiksi ja haukutaan miehiä, kun huomauttavat siitä. :D

Vierailija
26/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No söin jätskiä sen verran, ettei tullut lähdettyä iltakävelylle ja mitäpä ihmettä pystyy tekemään, kun on ollut liikaa sisällä ja huono olo siitä. 

Oonko ainoa jota ei yhtään kiinnosta jäätelö kesällä, mutta syksyn tullessa välillä tulee kauhea jätskin himo?

-eri

Vierailija
27/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minun olinpaikassani oli tänään 32 astetta lämmintä eli kai jäätelö sallitaan. T. eri

Vierailija
28/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiltä ei kysytä? Ollaan mekin vapaaehtoisesti sinkkuja. Ja vietämme iltaa. M28

Hain kai vähän vertaistukea, mutta saa miehetkin kertoa :)

Vierailija
29/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona ja mietin miesystävääni. Tai oikeastaan hänen tekosiaan. Olen ihan varma, että hän on pettänyt minua, mutta en saa häntä myöntämään mitään. Ollaan oltu pitkään yhdessä, joten ei huvittaisi heittää hanskoja tiskiin. Eniten tässä ehkä mietityttää se, että miksi TAAS. Kaikki aiemmatkin pitkät suhteeni ovat kaatuneet miehen pettämiseen. Mikä minussa on vikana, kun tuntuu että miehet oikein haluavat satuttaa minua.

Tämä kysymys oli sinkkunaisille.

Joo. Anteeksi, unohdin täsmentää. Meillä on nyt siis taukoa miehen kanssa. Eli olen sinkku. Ei vaan huvita sinkkuilla, vaan haluaisin selvittää asiat miehen kanssa.

Vierailija
30/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiltä ei kysytä? Ollaan mekin vapaaehtoisesti sinkkuja. Ja vietämme iltaa. M28

Voit aloittaa oman keskustelun miehille vaikka heti.

Vierailija
31/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa vain mitä varatut miehet tekevät.

Vierailija
32/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin kotona, ja kohta aion katsoa Englanti-Argentiina -rugbyottelun. Mm-kisat alkoivat eilen joten ihana kuukausi tiedossa vaikka en tunnekaan ketään muuta rugbyfania.

No ne on :D. Semmoisia komeita vompatteja - lihaksikkaita, tiiviitä ja hyviä puskemaan 😂.

Tosin oikeassa elämässä tykkään hoikista miehistä mutta tällä kentällä ei heitä näy :).

Vierailija
33/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minun olinpaikassani oli tänään 32 astetta lämmintä eli kai jäätelö sallitaan. T. eri

Sallitaan vaikka olisi -32. Nauti lämmöstä!

Vierailija
34/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit aloittaa oman keskustelun miehille vaikka heti.

Mieslangu tulille vaan.

Tosin voi olla että se poistetaan heti palstan luonteesta johtuen.

M46

Vierailija
35/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on :D. Semmoisia komeita vompatteja - lihaksikkaita, tiiviitä ja hyviä puskemaan 😂.

Tosin oikeassa elämässä tykkään hoikista miehistä mutta tällä kentällä ei heitä näy :).

Vompatteja 😂 ihana

Vierailija
36/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä putsaan kahvinkeitintä, pesin sen etikalla, ja pesen pyykkiä. Aikaisemmin imuroin.

Pyykit on kohta kuivat ja laitan puhtaat petivaatteet sänkyyn. Sitten katson eilen illalla aloittamani leffan loppuun.

Vierailija
37/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän kotona pohjia, jossain kohtaa lähden kantabaariini tapaamaan ihmisiä. Olen laittautunut persoonallisen nätisti. Pubissa on aina kavereita, joiden seuraan lyöttäytyä. Olisi kiva, jos joku kaveri olisi seurana aloittelemassa, mutta menee tämä yksikseenkin Masked Singeriä katsellessa. Kiva fiilis.

Naisilla on helppoa.

Yksinäiselle miehelle ei pubissa puhuisi kukaan. Korkeintaan joku paikallinen deeku, ja sekin vain siksi koska sai lähdöt pöydästä jossa oli naisia. Yksinäinen mies on ylipäätään lähtökohtaisesti epäilyttävä.

Vierailija
38/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla ja hioin ja maalasin yhden lipaston. Nyt syön pizzaa peiton alla ja katon joululeffoja. Kiva päivä.

Vierailija
39/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallitaan vaikka olisi -32. Nauti lämmöstä!

Kiitos - tosin alkaa jo riittää kun lähes koko kesä toukokuusta asti on ollut kuumaa. Jatkuva 28-38 on vähän liikaa mulle ja asun kuitenkin vaan Keski-Euroopassa eli en sen etelämmässä sentään. Ens viikolla viilenee - siis peräti 23 asteeseen 😅. Jäätelöä ajattelin syödä silloinkin.

Vierailija
40/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi negatiiviset miehet tulee tännekin riehumaan?