Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sinkkunaiset, mitä teette tänä iltana?

Vierailija
09.09.2023 |

Ite oon yksin kotona :(

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No söin jätskiä sen verran, ettei tullut lähdettyä iltakävelylle ja mitäpä ihmettä pystyy tekemään, kun on ollut liikaa sisällä ja huono olo siitä. 

Vierailija
2/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytän itseäni Satisfyerilla ja haaveilen leveäleukaisesta miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään hassumpi idea.

Vierailija
4/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kohta nukkumaan, että jaksan aamulla lähteä tallille.

Vierailija
5/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä.

Vierailija
6/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona, teinipoikia ei paljon kotona enää näy. Olen juonut pari siideriä...Yksinäistä.

Vierailija
7/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, homoseksuaalisuus on nykyään ihan ok.

Vierailija
8/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona ja mietin miesystävääni. Tai oikeastaan hänen tekosiaan. Olen ihan varma, että hän on pettänyt minua, mutta en saa häntä myöntämään mitään. Ollaan oltu pitkään yhdessä, joten ei huvittaisi heittää hanskoja tiskiin. Eniten tässä ehkä mietityttää se, että miksi TAAS. Kaikki aiemmatkin pitkät suhteeni ovat kaatuneet miehen pettämiseen. Mikä minussa on vikana, kun tuntuu että miehet oikein haluavat satuttaa minua.

Vierailija
9/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhöilen sohvalla.

Vierailija
10/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No söin jätskiä sen verran, ettei tullut lähdettyä iltakävelylle ja mitäpä ihmettä pystyy tekemään, kun on ollut liikaa sisällä ja huono olo siitä. 

Ei ihme, että suominaiset ovat läskejä kun jäätelöä ahmitaan syksylläkin...

Vierailija
11/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kotona pohjia, jossain kohtaa lähden kantabaariini tapaamaan ihmisiä. Olen laittautunut persoonallisen nätisti. Pubissa on aina kavereita, joiden seuraan lyöttäytyä. Olisi kiva, jos joku kaveri olisi seurana aloittelemassa, mutta menee tämä yksikseenkin Masked Singeriä katsellessa. Kiva fiilis.

Vierailija
12/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona ja mietin miesystävääni. Tai oikeastaan hänen tekosiaan. Olen ihan varma, että hän on pettänyt minua, mutta en saa häntä myöntämään mitään. Ollaan oltu pitkään yhdessä, joten ei huvittaisi heittää hanskoja tiskiin. Eniten tässä ehkä mietityttää se, että miksi TAAS. Kaikki aiemmatkin pitkät suhteeni ovat kaatuneet miehen pettämiseen. Mikä minussa on vikana, kun tuntuu että miehet oikein haluavat satuttaa minua.

Mukava rauhallinen ilta kotona meinaa mennä pilalle tällä murehtimisella. Pitää varmaan katsoa josko YouTube tarjoilisi mielenkiintoista katsottavaa, että saa ajatukset pois huonoilta raiteilta.

Vierailija
13/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän kotona pohjia, jossain kohtaa lähden kantabaariini tapaamaan ihmisiä. Olen laittautunut persoonallisen nätisti. Pubissa on aina kavereita, joiden seuraan lyöttäytyä. Olisi kiva, jos joku kaveri olisi seurana aloittelemassa, mutta menee tämä yksikseenkin Masked Singeriä katsellessa. Kiva fiilis.

Hyvä suunnitelma siellä.

Vierailija
14/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pidät itseäsi sinkkuna, niin ehkäpä mieskin pitää itseään sinkkuna ja käyttäytyy sen mukaan 🤔

Vierailija
15/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailen Baldur's Gate kolmosta. 

Vierailija
16/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen seuraavaksi sänkyyn lukemaan kirjaa, ja sitten alan nukkua.

Vierailija
17/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona, ja kohta aion katsoa Englanti-Argentiina -rugbyottelun. Mm-kisat alkoivat eilen joten ihana kuukausi tiedossa vaikka en tunnekaan ketään muuta rugbyfania.

Vierailija
18/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiltä ei kysytä? Ollaan mekin vapaaehtoisesti sinkkuja. Ja vietämme iltaa. M28

Vierailija
19/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta. Onko lähibaari? Mun lähipubissa on niin pelottavaa porukkaa, ettei huvita käydä siellä. Pitäisi lähteä keskustaan asti viihteelle.

Vierailija
20/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on elämän suola ja pettäjän tärkein sääntö on: Älä ikinä myönnä.