Mies jolle aikaisemmin käynyt vain panoksi onkin nyt kiinnostunut minusta.
Tämä sama äijä tuli vastaan uudelleen eräässä deittiäpissä ja kun nyt oon laihtunut ja äijä eronnut puoli vuotta sitten niin nyt kelpaa seura. En tiedä oliko sillä silloin joku avoin juttu. Kysyi mua jos halusin nähdä joku päivä. sanoin että joo voin joku päivä. Mutta se joku päivä aina siirtyy vaan ja siirtyy vaan.
En tiedä tunnistaako tuo äijä mua kun en ole vielä kuvaani laittanut (ekalla kerralla laitoin), tämä sama äijä on laittanut nyt ja silloin 3 v sitten kuvan ja sama äijä on ja muutkin speksit sen äijän elämästä täsmäävät. Ei tinderissä siis.
Kommentit (16)
Missä itsearvostus? Älä ole halpa ja helppo viemäri!
Miksi luulet että se nytkään olisi kiinnostunut muusta kuin panosta?
Annat miehelle mahdollisuuden. Katso nyt itseäsi. Olet lauantaina jollakin hikisellä foorumilla. Ei näytä olevan kysyntää sinulla. -nuori mies
Mistä tiedät että nyt haluaa yhtään mitään muuta kuin sen panon. Et mistään. Et varsinkaan siitä mitä se sanoo.
...kunnes taas löytää naisen josta on oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Annat miehelle mahdollisuuden. Katso nyt itseäsi. Olet lauantaina jollakin hikisellä foorumilla. Ei näytä olevan kysyntää sinulla. -nuori mies
Mielummin hikisellä foorumilla kuin viemärinä
Tuskinpa! Taas rallattelet omiasi.
Mutta ketään muuta mies vaihtoejtoa ei ole olemaasa linkaan vaan haluat ehdottamsti jatkaa tyrkyttää itseäsi just tuolle, jonka uskot mahd halunneen sinusta aiemmin vain panoseuraa?
Nyt ei kannata nirsoilla, kilot tulee helposti takaisin.
Se ei pane jonka valkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että nyt haluaa yhtään mitään muuta kuin sen panon. Et mistään. Et varsinkaan siitä mitä se sanoo.
Eihän hän ilm tiedäkään, vaan tulee todistaneeksi vain kirjoituksellaan sitä, mihin monet haluavat uskoa. Osalle miehistä naiset suorastaan tyrkyttävät itseään kun taas osalle edes mahd. vapaille, joita treffipalvelimelle luulsi olevan - siis ihan fiksujakin ja yleisesti miellyttävän oloisi tarjolla ei lähetytä lainkaan.
Ap on tehnyt miehestä aika paljon oletuksia, kun tekstistä käy ilmi faktoina, että
-ap ja mies eivät ole panneet, joten ap ei voi tietää, miten paljon mies olisi ollut ennen kiinnostunut, jos he olisivat panneet
-ap ei ole laittanut edes kuvaa, eikä tavannut miestä nyt, joten eihän hän voi tietää, olisiko mies hänestä kiinnostunut nyt vai ei.
Ps. Tuo äijä ei ole siis mun pano, koska en halunnut panna sen kanssa :D
ap