Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viisikymppinen nainen ja odotan että haluni loppuvat

Vierailija
09.09.2023 |

Mieheni ei seksiä kanssani halua. Ahdistuu, jos mainitsen asiasta. Nyt odotan että tulisi vaihdevuodet ja haluni loppuisivat. Talous ( yhteinen pienyritys) velat, pieni omaisuus ja yhteinen lapsi pitävät yhdessä. Riitoja ei ole. Töitä emme vieraalta saa se on vuosikymmenten saatossa huomattu. Mies ei halua avointa suhdetta. Miten eteenpäin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytettävissä toimintapainotteiseen salasuhteeseen.

Vierailija
2/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei halua seksiä ?

Itse en alkaisi elämään ilman seksiä.Mies 45 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi edes ole teidän suurin ongelmanne. Eiköhän se ole elämän huono laatu kokonaisuudessaan. Mutta itsepähän olet sitä mieltä ettet voi erota/muuttaa mitään. Selityksiä ainakin näyttää riittävän. Onneksi itse olen muuttanut elämääni niin, että jokainen päivä on mielenkiintoinen seikkailu ja tunnen itseni täydeksi naiseksi. Ei tarvi katua vanhana.

Vierailija
4/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittaa väsymystä. Joutuu toki ainoana ns työntekijänä tekemään pitkiä päiviä vähillä lomilla. On fyysisesti raskas työ. Mieheni on 46v. ap

Vierailija
5/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi edes ole teidän suurin ongelmanne. Eiköhän se ole elämän huono laatu kokonaisuudessaan. Mutta itsepähän olet sitä mieltä ettet voi erota/muuttaa mitään. Selityksiä ainakin näyttää riittävän. Onneksi itse olen muuttanut elämääni niin, että jokainen päivä on mielenkiintoinen seikkailu ja tunnen itseni täydeksi naiseksi. Ei tarvi katua vanhana.

En kyllä keksi, miten elämäämme voisi muuttaa. Työttömäksikän ei nykypäivänä uskalla jäädä.

Vierailija
6/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittaa väsymystä. Joutuu toki ainoana ns työntekijänä tekemään pitkiä päiviä vähillä lomilla. On fyysisesti raskas työ. Mieheni on 46v. ap

Itse sairastelen, krooninen sairaus tavallaan vakava , mutta ihan hyvinkin hoidettavissa teen paljon hommia myös työni ulkopuolella ja hoidan monia monia asioita, mitä en nyt tässä avaa, elämään kuuluvia mutta surullisia asioita ja seksiä tekee kumppanini kanssa mieli joka päivä.

Joten väsymys ei ole syy

Vierailija
7/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastelen, krooninen sairaus tavallaan vakava , mutta ihan hyvinkin hoidettavissa teen paljon hommia myös työni ulkopuolella ja hoidan monia monia asioita, mitä en nyt tässä avaa, elämään kuuluvia mutta surullisia asioita ja seksiä tekee kumppanini kanssa mieli joka päivä.

Joten väsymys ei ole syy

Niin no ,kai mies enemmän meni aikanaan yhteen ja kanssani naimisiin, kun halusi perheen. Tiedän, etten ole ulkoisesti viehättävä. Hänen puoleltaan suhde on enemmän ns vanhemmuutta, työkaveruutta ja kaveruutta

Vierailija
8/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten väsymys ei ole syy

Niin no ,kai mies enemmän meni aikanaan yhteen ja kanssani naimisiin, kun halusi perheen. Tiedän, etten ole ulkoisesti viehättävä. Hänen puoleltaan suhde on enemmän ns vanhemmuutta, työkaveruutta ja kaveruutta

Kiihko puuttuu ?

Miehesi ei ns syö sinua kun laitat minihameen päällesi tai seksikkään yöasun ?

Kumppanuudessa täytyisi pystyö säilyttämään himo ja se ,ettei toinen ole itsestään selvyys .Ja kiihko.Seksin ei saa mennä aina samaa kaavaa.Mielikuvitus.

Vierailija
9/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten väsymys ei ole syy

Kiihko puuttuu ?

Miehesi ei ns syö sinua kun laitat minihameen päällesi tai seksikkään yöasun ?

Kumppanuudessa täytyisi pystyö säilyttämään himo ja se ,ettei toinen ole itsestään selvyys .Ja kiihko.Seksin ei saa mennä aina samaa kaavaa.Mielikuvitus.

Kyllä. Se on aina miehen puolelta mua kohtaan puuttunut.

Vierailija
10/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yleistä mutta siitä ei kehdata puhua. Ihmiset enemmin puhuu että kaikki on normaalisti tai hyvin ja mielellään vähän yliampuukin niitä seksijuttujaan. Itse lähdin vastaavanlaisesta tilanteesta. En tiedä teinkö oikein kun oikeesti seksi ei ole sitä kaikkea mutta on kai jonkinasteen mittari.

Vierailija
11/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä.

Vierailija
12/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa jokin dildo, ota se aina olohuoneeseen mukaan asettaudu sohvalle alasti ja ala työntelemään sitä itseesi. Varmasti toimii tai ei ole hetero mies.

Vierailija
13/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäitä alus asuja hommaat, ja sukkanauhat. Sellaisia haaroista auki olevia pikkupöksyjä. Lisäksi alat didoa työntämään itseesi, tai jos haluat ihan pisimmälle vetää ostat fuckmachinen sinfulilta. Se nai sua pidempään ja kovempaa kuin mies, siihen saa kaksi dildoa kerralla. 

Ihme jos ei ala mies syttymään.

Kokeile ainakin , alastomuus,avoimmuus(kun tyydytät ) itseäsi miehen edessä varmaan alkaa himot nousemaan.

Miehesi on 46 kannattaa mitata testot. Jos ne alhaalla, alaston nainen on sama kuin katsoisi simpsoneita televisiosta.

Vierailija
14/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu komppaan dildoilla itsetyydytys auttaa sinua siihhen että miehesi syttyy. Jos ei tosiaan testot alhaalla.

Voihan se olla mies joka enemmän saa tyydytystä fyysisestä työstä tai haaveilee ns sala panosta navetassa yms.

Vierailija
15/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti teillä on maatila. Ehkä jopa lehmiä. Kuulostaa niin tutulta.. Meillä mies kans haluaa niin harvoin. Mä haluisin usein. Kai se stressi ja pitkät päivät vie mehut..

Vierailija
16/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti teillä on maatila. Ehkä jopa lehmiä. Kuulostaa niin tutulta.. Meillä mies kans haluaa niin harvoin. Mä haluisin usein. Kai se stressi ja pitkät päivät vie mehut..

Ei ole maatila. Ihan muun alan yritys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan