Lähdin eron jälkeen tyhjin käsin lasten kanssa (6 v sitten) ja kävin Ikeasta hakemassa astiat, peitot ja tyynyt.
Exälle jäi astiat ym. - enkä niitä olen kaivannut, mutta mietin, että olisi kiva hankkia kivoja astioita päivittäiseksi iloksi, kun lapset jo lähes aikuisia eikä astioita juuri rikkoonnu.
Mietin mustavalkoista Paratiisi-sarjaa - tai jotain yksinkertaista mutta kaunista. Edellisessä elämässä meillä oli Alessin / italialaisia astioita, joten ei ehkä niitä!
Suosittele jotain kivaa, kaunista ja silmää arkisin ilahduttavaa :) Kiitos paljon!
Kommentit (46)
Villeroy & Boch French Garden on söpö astiasto <3
Vierailija kirjoitti:
Marimekko siirtolapuutarhaa miettinyt myös.
ap
Se Ilves ja kettumuki on näyttäviä luonnossa. Kävin juuri katselemassa. Kuvissa ei näytä niin hyviltä mutta Ilves jo näköjään myyty loppuun Verkkokaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kipot kupit jne, ei tarvi hankkia yhtään lisää
Niin meilläkin mutta kun niin kyllästyttää.
Nää kotimaiset firmat tuppaa olemaan enää design in Finland -firmoja. Tuotanto siirretty jonnekin.
Niinpä minäkin annan ääneni kirppareille ja vanhalle Arabialle.
Kaffebulla kirjoitti:
Jos lähtisin nyt etsimään uutta astiastoa, suunnistaisin kierrätyskeskukseen. Ostaisin vanhaa arabiaa.
Vanhaa arabiaa ym ei kyllä enää suositella arkikäyttöön niiden sisältämän lyijyn ym raskasmetallien takia.
Itse tykkään simppelistä teemasta vaaleansinisenä, tummansinisenä ja jotain tarjoiluastiaa voi olla muussakin värissä, joka sopii sinisen kanssa.