Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin eron jälkeen tyhjin käsin lasten kanssa (6 v sitten) ja kävin Ikeasta hakemassa astiat, peitot ja tyynyt.

Vierailija
09.09.2023 |

Exälle jäi astiat ym. - enkä niitä olen kaivannut, mutta mietin, että olisi kiva hankkia kivoja astioita päivittäiseksi iloksi, kun lapset jo lähes aikuisia eikä astioita juuri rikkoonnu.

Mietin mustavalkoista Paratiisi-sarjaa - tai jotain yksinkertaista mutta kaunista. Edellisessä elämässä meillä oli Alessin / italialaisia astioita, joten ei ehkä niitä!

Suosittele jotain kivaa, kaunista ja silmää arkisin ilahduttavaa :) Kiitos paljon!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään simppelistä teemasta vaaleansinisenä, tummansinisenä ja jotain tarjoiluastiaa voi olla muussakin värissä, joka sopii sinisen kanssa.

Vierailija
42/46 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeroy & Boch French Garden on söpö astiasto <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekko siirtolapuutarhaa miettinyt myös.

ap

Se Ilves ja kettumuki on näyttäviä luonnossa. Kävin juuri katselemassa. Kuvissa ei näytä niin hyviltä mutta Ilves jo näköjään myyty loppuun Verkkokaupassa.

Vierailija
44/46 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kipot kupit jne, ei tarvi hankkia yhtään lisää

Niin meilläkin mutta kun niin kyllästyttää.

Vierailija
45/46 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kotimaiset firmat tuppaa olemaan enää design in Finland -firmoja. Tuotanto siirretty jonnekin.

Niinpä minäkin annan ääneni kirppareille ja vanhalle Arabialle.

Vierailija
46/46 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Jos lähtisin nyt etsimään uutta astiastoa, suunnistaisin kierrätyskeskukseen. Ostaisin vanhaa arabiaa.

Vanhaa arabiaa ym ei kyllä enää suositella arkikäyttöön niiden sisältämän lyijyn ym raskasmetallien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä