Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa nukuttua kun kämppäkaverin hengitys vinkuu

Vierailija
09.09.2023 |

Olen viikot keikkatyössä ja nukun vuokramajoituksessa. Ongelma on se, että kämppäkaverin henki vinkuu yöllä. Siis se ei kuorsaa, vaan se hengitys on kuin pilliin viheltäisi. Tulee korvatulppie läpi ja jostakin syystä edes asennon vaihto ei auta vaikka olen ravistellut sitä hereille. Helevetin rasittavaa ja huomenna taas sitä pihinää ja vinkumista kuuntelemaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se nenästä vai suusta se ääni? Jos tulee nenästä, niin pyydä häntä ostamaan nenää avaava suihke esim merisuolaliuos. Sano että laittaa nenään sitä ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
2/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko se nenästä vai suusta se ääni? Jos tulee nenästä, niin pyydä häntä ostamaan nenää avaava suihke esim merisuolaliuos. Sano että laittaa nenään sitä ennen nukkumaan menoa.

Suusta se kai tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut kuorsaajan kanssa vähän samoissa olosuhteissa ja se korina oli jotakin ihan sairasta. Siis oikeasti sairasta, olin varma että mies ei ole terve. No yksi yö se sitten korahti ja kun menimme katsomaan niin mies oli kuollut eikä elvytys auttanut. Kuulin siis kirjaimellisesti, miten ne tupakan tuhoamat keuhkot pettivät. Tuossa vinkumisessa on varmaan sama. Olisiko keuhkoahtauma eikä enää happi kulje.

Vierailija
4/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sen nenään pyykkipoika ja jos ei sillä hiljene niin kokeile painaa tyyny naamalle. Hiljenee jossain vaiheessa.

Vierailija
5/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita muovikassi sen päähän ja vedä jeesusteippiä rulla ympäri.

Vierailija
6/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus opettelin nukkumaan ulkomailla korvatulpat korvissa kun oli kova liikenne. Nyt pidän niitä kun mies kuorsaa. Suosittelen.

Vierailija
7/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä vastaus.

Vierailija
8/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma taitaa olla. Toivottavasti ei tupakoi.

Vierailija
9/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvatulpat taikka kuulokkeista jotain valaan rääkymistä

Vierailija
10/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mitään mahdollisuutta saada omaa huonetta? Ihan hirveää olisi elää kaikki arkipäivät noin.

Vierailija
11/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä vastaus.

Ainoa tehokas keino joka ratkaisee ongelman lopullisesti.

Vierailija
12/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastamelukuulokkeet ja jotain rauhallista musiikkia.

Vierailija
13/13 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tuo vinkuja intissä. Siirsivät minut lopulta tuvasta pois itsekseni nukkumaan jonnekin varaston nurkkaan. Itse en hengityksen vinkumista tajunnut, enkä voinut sille mitään tehdä. Astmaa ei löydetty, kaikenlaisia allergioita kylläkin. Olisiko ollut Prednisolon joka auttoi.