Vuokrakaksioissa asuvat!
Kuinka paljon vuokraa, neliömäärä, yksityisen/kaupungin/montako henkilöön?
Mulla 714 e (+ vesi ja autopaikka)/62.5 m2, kaupunki va:na, yksin asun
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista asumista
Niimpä. Mulla Tampereella 80 m2 omistusrivari, yhtiövastike 450 e.
709€ + vesi 25€x2 / 39,5 neliötä / yksityisen / 2 henkilöä.
Ihan saatananmoinen koppi ja ylikallis, aionkin muuttaa pian pois. Viime syksynä oli vain kiire saada jokin asunto tältä tietyltä alueelta. Vuokra myös nousi nyt.
Oulussa omistusrivari, vähän alle 100 m2, vastike vähän yli 200€:a. Tässä asutaan loppuun asti. kohta eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pysyy, 11,42
No ei ainakaan ens vuonna nouse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
1150€/kk, Lumo vuokranantaja, 45 neliötä.
😬 kauhee vuokra
Saunallinen rivari 50m2, kaupunki, vuokra 718 e/kk (sis veden, netin ja autopaikan).
Eikö ihmiset ymmärrä otsikkoa?Siinä kysytään vuokratun kaksion vuokraa, ei omistusasunnon yhtiövastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista asumista
Etkö ymmärrä aloituksen otsikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista asumista
Aika kallista asumista sinullakin. Minulla Kangasalla velaton ok-talo 189 neliötä isolla omalla tontilla. Kuukausittaiset asumiskulut keskimäärin 600 euroa eli noin 3 euroa per asuinneliö.
Pori, 54m2 keskustassa, kerrostalo, lasitettu parveke. 575€/kk + vesi kulutuksen mukaan. Yksityinen vuokranantaja.
No huhuh onpa hurja kaksion vuokra!!! Mulla 56 m2 kaksio 570 €/kk + vesi 20 €/kk + autopaikka lämmityspistokkeella 8 €/kk. Sijainti Vaasa, ihan ydincityä. Asun yksin, lapset jo omillaan ja muualla opiskelemassa.
Vierailija kirjoitti:
No huhuh onpa hurja kaksion vuokra!!! Mulla 56 m2 kaksio 570 €/kk + vesi 20 €/kk + autopaikka lämmityspistokkeella 8 €/kk. Sijainti Vaasa, ihan ydincityä. Asun yksin, lapset jo omillaan ja muualla opiskelemassa.
Sori unohdin: yksityinen vuokranantaja.
kaupungin vuokrayhtiön saunallinen kaksio, 59 neliöö ja vuokra vähän yli 600 €, asunnossa on sauna ja lasitettu parveke, vuokra sisältää myös valokuituyhteyden ja lämmitystolppapaikan, vesimaksu on 18 €
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista asumista
Jos haluat verrata vuokra-asumiseen, niin sinun pitää lisätä asumiskustannuksiisi myös se tuotto, jonka saisit, jos sijoittaisit asunnosta maksamasi hinnan muualle. Esim. 200 000 euron asunnon hinta sijoitettuna 4 % vuosituotolla (netto) tarkoittaisi 8000 €/vuosi eli 666 €/kk yhtiövastikkeen lisäksi.
4O neliöö, vuokra 431,9Oe., sisältyy lämmitys ja pesutupa. asun yksin. 5 km keskustasta Lappeenranta.
Joensuu lähialueella 50 neliötä, 469 e + vesi 19 e/kk josta ei saa takaisin, vaikka käyttäisi vettä säästeliäästi. Sähkön ennakko 39 e, mutta siitä saa kai vähän takaisin, jos elää säästeliäästi. Pörssisähkö, ja vuokranantajan valmiiksi päättämä. Yksityinen vuokranantaja.
Aika kallista asumista