Mihin s-ryhmän ravintolaan menisit 100e lahjakortilla
Kommentit (45)
Antaisin lahjakortin tutulle yh-äidille. Saisi käydä lasten kanssa vaikka Buffassa tai Rossossa. Kovin paljon muita vaihtoehtoja täällä ei ole S_ryhmän paikoissa.
Käyttäisin ruokakaupassa tai Prismassa, ne ravintolat ei oo sellasia, että vartavasten yhteenkään menisin. Mielummin toi raha tarpeisiin ja sillö säästöllä joka tosta jää tilille johki muuhun ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään. Ostaisin sillä kaupasta ruokaa.
Ravintolalahjakortilla?
S-ryhmän lahjakortti ei ole pelkästään ravintoloihin.
Ap tarkentaa, S-ryhmän ravintolalahjakortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolalahjakortilla?
Sellaista ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin ruokakaupassa tai Prismassa, ne ravintolat ei oo sellasia, että vartavasten yhteenkään menisin. Mielummin toi raha tarpeisiin ja sillö säästöllä joka tosta jää tilille johki muuhun ravintolaan.
Sama. Mutta kun lahjaksi annetaan noin kohdennettuja lahjakortteja niin ei auta itku markkinoilla.
Boikotoin nykyään S-ryhmää, joten antaisin lahjakortin jollekin toiselle.
Antaisin kortin lahjaksi sen antajalle. En tekisi itse tuollaisella mitään, jos ei kauppaan saa käyttää. S-ryhmän ravintolat ovat puhdasta kuraa.
On erikseen ravintolalahjakortti. Itse menisin Grill Itiin.
https://www.raflaamo.fi/fi/uutinen/302-yllata-laheisesi-ravintolalahjak…
Heseen, pizza buffaan, rossoon. Tuolla summalla kävis muutamankin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Hese ei ole S-ryhmän ravintola.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin kortin lahjaksi sen antajalle. En tekisi itse tuollaisella mitään, jos ei kauppaan saa käyttää. S-ryhmän ravintolat ovat puhdasta kuraa.
Olet käynyt kaikissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet käynyt kaikissa?
Ei niitä kovin montaa ole suurimmalla osalla paikkakunnista. Itselle ei täältä paikkakunnalta tule mieleen kuin Rosso, Buffa ja Amarillo.
t, eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Löytyy luettelosta mihin s ryhmän lahjakortti käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Löytyy luettelosta mihin s ryhmän lahjakortti käy.
Lisäksi hesessä kysytään otatko bonukset klubikortille vai s-kortille. Nih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolalahjakortilla?
Ravintolalahjakortit käyvät myös muissa S-ryhmän toimipaikoissa, sama juttu hotellilahjakorttien kanssa. Että ihan voit kauppaostoksetkin sellaisella maksaa.
T. S-kaupan myyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet käynyt kaikissa?
Ei niitä kovin montaa ole suurimmalla osalla paikkakunnista. Itselle ei täältä paikkakunnalta tule mieleen kuin Rosso, Buffa ja Amarillo.
t, eri
Facepalm jos noiden perusteella tekee päätelmät s-ryhmän ravintoloista eikä ole testannut esim. Belgeä, Vltavaa, Stonesia, Kappelia ja Salvea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet käynyt kaikissa?
Ei tarvitse käydä kaikissa tietääkseen, että ketjuravintola on samaa paskaa joka paikassa. Ei niillä ole vapauksia tehdä ravintoloistaan kunnollisia, vaan pitää pysyä ketjun konseptissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet käynyt kaikissa?
t, eri
Facepalm jos noiden perusteella tekee päätelmät s-ryhmän ravintoloista eikä ole testannut esim. Belgeä, Vltavaa, Stonesia, Kappelia ja Salvea.
Kannttaa opetella lukemaan ennen kuin naamapalmuttelee. Katsos kun kaikki meistä eivät asu siellä Helsingissä. Eikä vaikkapa Kuusamosta ole mitään järkeä yhden lahjakortin takia lähteä Kappeliin syömään.
t. sama
Tietysti. Eihän sitä toisten juhliin mennä tyhjin käsin.