Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nettipokeri huijausta?

Vierailija
09.09.2023 |

En ikinä voita vaikka olen hyvä pelaaja.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy ihmisiä jotka luulevat tienaavansa nettipokerilla. Itsellänikin vuosien pelikokemus ja koskaan en ole saanut yli kolminkertaistettua pokerikassaa vaikka pelata osaankin. Alussa aina tule nousut, sitten ei tule mitään ja sitten lähtee badbeat eikä taskuparit AA QQ tai KK ole enään mitään, häviät niillä ja millä tahansa muullakin varmasti. Lopetan koko paskan, ja vedän välittömästi turpaan saittien ylläpitäjiä jos satun tapaamaan.

AA häviää satunnaista kättä vastaan yli 20 % todennäköisyydellä, hyviä kräkkäyskäsiä vastaan joka kolmas kerta. Lisäksi kun kaltaisesi paistit ylipelaa ne 100 % kerroista on ässien kräkkääminen todella +EV.

Niin AA:lla itse lähtisin lähinnä tuplaamaan yhtä pelaajaa vastaan all in ennen floppia pelillä. Ei ole kuitenkaan kun 2 korttia pakassa, jotka voi parantaa kättä flopissa. Useampaa pelaajaa vastaan se todennäköisyys hävitä alkaa olemaan liian suuri.

Vierailija
82/86 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä ole aina joku amattilainen putsaamassa rahat aloittelijoilta.

Miksi pro olisi mikroissa tai aloittelija highstakesissa?

Kyllä mikroissakin tienaa jos osaa pelata.

Olen aikaisemmin tienannut alkukassa juuri mikroissa, kun en halunnut hävitä. Pelasin mikroista rahat turnauksiin ja kun niistä tuli joskus voittoja, niin lopulta ei enää tarvinnut pelailla mikroja lainkaan. Tästä on aikaa. Nykyään siellä saattaa olla jotain intialaisia ja ihmisiä köyhistä kehitysmaista pelaamassa mikroja. Matalan tulotason maissa mikrotkin saattavat antaa jo suhteellisen hyvän tulotason.

Lisäksi monilla on apuohjelmat käytössä antamassa tiedot muista pelaajista ja laskemassa todennäköisyyksiä. En tiedä pystytäänkö bottejakaan estämään. Ei se ole niin helppoa kun joskus aikaisemmin pokeri hypen alkuvuosina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.5k voitto turnauksesta tänään

Vierailija
84/86 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy ihmisiä jotka luulevat tienaavansa nettipokerilla. Itsellänikin vuosien pelikokemus ja koskaan en ole saanut yli kolminkertaistettua pokerikassaa vaikka pelata osaankin. Alussa aina tule nousut, sitten ei tule mitään ja sitten lähtee badbeat eikä taskuparit AA QQ tai KK ole enään mitään, häviät niillä ja millä tahansa muullakin varmasti. Lopetan koko paskan, ja vedän välittömästi turpaan saittien ylläpitäjiä jos satun tapaamaan.

AA häviää satunnaista kättä vastaan yli 20 % todennäköisyydellä, hyviä kräkkäyskäsiä vastaan joka kolmas kerta. Lisäksi kun kaltaisesi paistit ylipelaa ne 100 % kerroista on ässien kräkkääminen todella +EV.

Niin AA:lla itse lähtisin lähinnä tuplaamaan yhtä pelaajaa vastaan all in ennen floppia pelillä. Ei ole kuitenkaan kun 2 korttia pakassa, jotka voi parantaa kättä flopissa. Useampaa pelaajaa vastaan se todennäköisyys hävitä alkaa olemaan liian suuri.

Jos ei osaa pelata isoa paria niin silloin toki on noin. Itse olen nelinkertaistanut voitit nauloilla sen jälkeen, kun olen alkanut slowaamaan ne. Ne vaan pitää ymmärtää heittää pois oikeassa kohtaa.

Vierailija
85/86 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 mies kirjoitti:

Ei se ole. Paffin turnauksessa voitin kerran 25000 euroa. Osallistujia oli tuhat. Sen turnauksen jälkeen en ole oikeastaan pelannut edes. Turnauksissa on osallistuja maksut jotka voi olla 5-20 euroa.

Eli Paff maksoi ulos enemmän kuin sai turnauksesta osallistujamaksuja. En tiennytkään että ne tekee hyväntekeväisyystyötä.

Vierailija
86/86 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Veikkaus pokerin villit päivät jatkuvat. Yksi talon vakio agro pelaaja voitti kolme  peräkkäistä kättä nelosilla. Siis sai neloset kolme kertaa peräkkäin vakio Omahassa. Helppoa agroilla ja kymmnenkertaistaa sisäänosto hetkessä, kun tuollaisiakäsiä tulee yksi toisensa jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän