Nainen miten saat sen "kalun" kovaksi?
Miten saat sen miehen elimen kovaksi? Mitä teet että se seisoo, jos ei ole jo valmiina pystyssä. Yllätytkö siitä miten pieneksi jää / isoksi se tulee ? Kerro.
Kommentit (28)
otan kullin suuhun ja hieron palleja, aina on noussut pystyyn ja kivikovaksi, ja ikähaitari on ollut 15 - 83 v miehet,
itse olen myös mies
Yleensä tiukka hali ja muutama pusu riittää, että jotain kovaa tuntuu alavatsaa vasten.
Vierailija kirjoitti:
otan kullin suuhun ja hieron palleja, aina on noussut pystyyn ja kivikovaksi, ja ikähaitari on ollut 15 - 83 v miehet,
itse olen myös mies
Hieno juttu sun kohdalla, mutta tätä ei nyt kysytty, niin olisit voinut jättää vastaamatta. Ihme homma, että pitää monessa ketjussa vastailla kysymättömiin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Riisun housut (ei tartte jos on hame), pikkarit, ja työnnän miehen pään jalkojeni väliin. Minuutin nuolemisen jälkeen kalu on jo kivikova.
Uskon, että toimii. Mutta ehkä vielä varmemmin toimii toisinpäin, eli vie suusi kalun eteen, ja imaise se suuhusi. Kun imuttelet sitä edestakaisin jonkon aikaa, niin varmasti alkaa seisomaan jos yleensä on edes seisomaan kykenevä kalu. Saatat itsekin kostua siinä sopivasti, vaikkakaan et ehkä niin tehokkaasti kuin omalla menetelmälläsi.
samalla kun imetään munaa tullaan hoidelleeksi omaa toosaa siihen kuntoon että kun yhdyntä alkaa niin molemmat saa orkut samaan aikaan, mikäli naisella jää vajaaksi setti tarkoittaa se sitä että ensi kerralla räpläät kusiränniäsi tarmokkaammin jotta yhtäaikainen orkku on mahdollista
Kyllä kaikilla on seisonut ihan ilman että teen mitään..
Orvokki__ kirjoitti:
Kyllä kaikilla on seisonut ihan ilman että teen mitään..
Ensimmäinen järkevä kommentti.
Helposti. Riisun housut (ei tartte jos on hame), pikkarit, ja työnnän miehen pään jalkojeni väliin. Minuutin nuolemisen jälkeen kalu on jo kivikova.