Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miten saat sen "kalun" kovaksi?

Vierailija
09.09.2023 |

Miten saat sen miehen elimen kovaksi? Mitä teet että se seisoo, jos ei ole jo valmiina pystyssä. Yllätytkö siitä miten pieneksi jää / isoksi se tulee ? Kerro.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla uusilla tuttavuuksilla on tainnut olla aina pystyssä valmiina. Ystävän miehen kalun näin aikoinaan pitkään vain lepotilassa, kunnes lopulta uskalsi liittyä meidän seuraan eräänä iltana. En yllättynyt kalun koosta mihinkään suuntaan. Minulle myös toimii kaikenlaiset kalut. Isommilla voi tehdä asioita, joita pienemmillä ei voi, mutta se taas ei tarkoita sitä, etteikö niillä lyhyemmillä ja ohuemmilla mikään onnistuisi. Muotojakin on tullut vastaan vaikka millaisia. Kaikki olleet käyttökelpoisia. Erilaisuus on rikkaus.

Vierailija
2/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan sen tukevasti käteen niin että mies tajuaa että todellakin otan otteen. Sitten lypsän sitä erinäisin ottein, lisään liukkaria yms, lypsän ja hieron sitä taidolla, suosittelen muillekkin naisille tutustumaan , netistä löytyy ohjeet ja "maksumuurin" takana olevat videot pariskunnille, miten annettaan pimppi hieronta, ja miten penis hieronta). Miehet pitäneet siitä kovasti ja ihmetelleet miten osaat. Olen vain iskenyt silmää ja sanonut halusin opetella, ovat yllättyneitä olleet siitä että joku nainen näkee vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on miehen homma saada kalunsa kovaksi. Nainen voi kyllä pilata sen.

Vierailija
4/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vaatteet pois. Sen enempää esileikkiä ei ole oma mies vielä tarvinnut. Onneksi, kauhulla olen lukenut tarinoita, joissa vanhempien miesten vehkeitä saa jumputtaa ja vemputtaa kunnon tovin ennen kuin suostuvat nousemaan.

Vierailija
5/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitten naisen homma hoitaa itsensä märäksi?

Vierailija
6/28 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se nainen siinä tulee itsestään märäksi kun vemputtaa ihan joskus hikikin otsalla

Vierailija
7/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sitten naisen homma hoitaa itsensä märäksi?

Jos ei kiihotu niin, että kostuu, ei pidä harrastaa seksiä tai huolehtia liukkarista ihan itse. Eli on naisen homma.

Vierailija
8/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se useimmiten vaadi muuta kuin miehen halun itseäni kohtaan. Jos menisi liian vaikeaksi niin en jaksaisi semmosta.

Oon tottunut että mies kiihottuu ihan itsestään mun kanssa.

Vierailija
9/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron persettäni sornellani ja laitan sittem sormen miehen nenän alle. Jäykistyy sekunneisss

Vierailija
10/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se nainen siinä tulee itsestään märäksi kun vemputtaa ihan joskus hikikin otsalla

Me harrastettiin leikkejä esim. toisen piti totella. Siinä tuli huomattua kuinka nainen voi tulla märäksi ilman että kosketin. Olin alla ja käskin päälle kun imutus alkoi riittää. Sen tunsi kun nesteitä valui. Piti käskeä hitaammin kun hän olisi mennyt heti täysillä. 

Vierailija
11/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieron persettäni sornellani ja laitan sittem sormen miehen nenän alle. Jäykistyy sekunneisss

Mutta sinä oletkin homo.

Vierailija
12/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hiplailen sieltä täältä ja otan käteen, niin aina nopeasti on kovana. 

Vierailija
13/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein puhutaan liukkarin käytöstä, miksi, en ymmärrä ollenkaan. Itse on ole koskaan tarvinnut käyttää missään suhteissa. 

Vierailija
14/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolasen korvasta, sanon haluavani seksiä, vilautan kroppaani, puristan reidestä tai jotain muuta, keinot on helpot. Tykkään siitä. Itsellä halut menee jos ei penistä hieromalla tai suuseksilläkään meinaa heräillä. Miehellä herää vaikka heti seksin jälkeen jos pussaan kullin päätä.

Vierailija
15/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsiä naisia. Tällaista sitten vielä kirjoittelevat muka kiihkeinä rakastajattarinta. Ei jatkoon. MITÄ te oikeasti voisitte tehdä rohkeampaa?

Vierailija
16/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittelen alushousujen läpi mieheni palleja ja jos ei satu olemaan housuja niin kiedon etusormen ja peukalon munien yläpuolelle ja kevyesti rutistan. Muuta ei ole tähän asti tarvittu.

Vierailija
17/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt  hipaisu  välilihaan  ( pussien  taakse ) ,  varmana  nousee .

Vierailija
18/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on aina ollut melko herkkä kihottumaan. Välillä riittää, jos suihkusta tullessani 'viuhahdan' alasti pukemaan, silloin jää rintaliivit pois ohuen topin alta ja ei kestä kauaa kun hän häärii kimpussani. joskus riittää ihan vain katse ( meillä suihkut vastakkain) jos saippuoin ja hän katselee, itse katson vain hänen kaluaan niin nousee. Tästä on hupailtukin.

Takuuvarma seisokki on, jos hän näkee minun pukevan stay-upit jalkaan. Tietää illan jälkeen aina menoa minulle. Herkässä on seisokki hänellä vieläkin, vaikka kohta jo 50 kilahtaa mittariin.

Vierailija
19/28 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu että naapurin Sanna iskee vain silmää ja heti seisoo viikon. Menkää naiset sen oppiin.

Vierailija
20/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me harrastettiin leikkejä esim. toisen piti totella. Siinä tuli huomattua kuinka nainen voi tulla märäksi ilman että kosketin. Olin alla ja käskin päälle kun imutus alkoi riittää. Sen tunsi kun nesteitä valui. Piti käskeä hitaammin kun hän olisi mennyt heti täysillä. 

Naiset tykkää kun niitä vähän komentaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan