Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä edes voisi kuvitella syövänsä krapulassa?

Vierailija
09.09.2023 |

Kolmihaaranen Rapala saattaisi pysyä sisällä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paha krapula jos pystyy syömään.

En pystykään. Syöminen on vasta ajatuksen tasolla.

- ap

Vierailija
22/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljaa juo, niin johan olo helpottaa. 

Kaljaa ei pysty juomaan. Kossua on vielä, mutta senkään juominen ei kuulosta hyvältä idealta tai sitten on taas uudelleen kännissä.

- ap

Ota kaksi shottia, niin helpottaa! Ei siitä känniin tule mutta pahoinvointi loppuu, pystyt syömään ja sitten nukahtamaan. Juot vielä vettä ennen nukkumaan menoa. Tsemppiä 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kumminkin selvitä huomiseen puoleen päivään mennessä. Itsepähän olen kumminkin oloni hommannut.

- ap

Vierailija
24/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieneen tehtyä makaronilaatikkoa - on kokemusta. Täti teki sitä maalla: kankkusessa söin ns. näönvuoksi, valehtelin, et pitää lähteä huussiin; tosiasiassa kävin puklaamassa sen aitannurkalla ulos.

Syykin sitten paljastui: alkoi kesäinfluenssa, nosti kuumeen lähes 39 asteeseen - mitään tekemistä ko. ruuan kanssa - kammo vaan jäi. Hänen/miehensä tekemä sienisalaatti, vuosia myöhemmin, oli tosi hyvää.

Sama muuten penskana kesäkeiton kanssa! Ja vielä äidin tekemää eli en kiukutellut ruuasta eikä äiti itse sairastunut, niin oli taas joku "kulkutauti". Meni muuten vuosikausia, et pystyin syömään kesäkeittoa.

Vierailija
25/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kumminkin selvitä huomiseen puoleen päivään mennessä. Itsepähän olen kumminkin oloni hommannut.

- ap

Selviit ihan kevyesti vaikka joisit ne pari shottia. Paremmin sä voit huomenna, jos saat tänään syödyksi ja nukuttua paremmin. Trust me!

Vierailija
26/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Selviit ihan kevyesti vaikka joisit ne pari shottia. Paremmin sä voit huomenna, jos saat tänään syödyksi ja nukuttua paremmin. Trust me!

Ehkä kokeilen niitä shotteja. Huomenna istun seurakuntakodissa tädin 80-vuotispäivillä ja toivoisin olevani ihan jossain muualla.

- ap

Vierailija
27/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieneen tehtyä makaronilaatikkoa - on kokemusta. Täti teki sitä maalla: kankkusessa söin ns. näönvuoksi, valehtelin, et pitää lähteä huussiin; tosiasiassa kävin puklaamassa sen aitannurkalla ulos.

Syykin sitten paljastui: alkoi kesäinfluenssa, nosti kuumeen lähes 39 asteeseen - mitään tekemistä ko. ruuan kanssa - kammo vaan jäi. Hänen/miehensä tekemä sienisalaatti, vuosia myöhemmin, oli tosi hyvää.

Sama muuten penskana kesäkeiton kanssa! Ja vielä äidin tekemää eli en kiukutellut ruuasta eikä äiti itse sairastunut, niin oli taas joku "kulkutauti". Meni muuten vuosikausia, et pystyin syömään kesäkeittoa.

Jos ei jaksa lähteä metsään etsimään sieniä ja kaupassa on makaronihyllytkin tyhjinä niin ei paljoa naurata.

Vierailija
28/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ehkä kokeilen niitä shotteja. Huomenna istun seurakuntakodissa tädin 80-vuotispäivillä ja toivoisin olevani ihan jossain muualla.

- ap

Raportoi tänne, miten olosi kohentuu. Täällä ollaan hengessä mukana 👍

Vierailija
29/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surströmmingiä ja sauerkrautia.

Vierailija
30/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

:))) Hoet vaan itsellesi "en ole täällä, en ole täällä" :)

Kieltämättä: pappavainaata käytiin katsomassa vanhainkodissa, mulla oli kankkunen. Siellä ne hmm.... eteeriset tuoksut :)

Vierailija
31/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Raportoi tänne, miten olosi kohentuu. Täällä ollaan hengessä mukana 👍

Raportoin, mutta ei tässä hyvä heilu kumminkaan.

-ap

Vierailija
32/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellen suolasta ja makeaa, vettä, unta.

Vierailija
33/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolakurkkupurkin neste voisi toimia.

Venäjältä kajahtaa. Siellähän sitä kohmeloon juodaan.

Vierailija
34/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big One -pannupizzaa.

Vierailija
35/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suolakurkkupurkin neste voisi toimia.

Venäjältä kajahtaa. Siellähän sitä kohmeloon juodaan.

Eikö ne vedä siellä hapankaalia tai jotain?

Vierailija
36/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkylmä lonkero ja rasvaista pizzaa. Hitaasti molempia kitusiin vuorotellen.

Vierailija
37/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljaa ei pysty juomaan. Kossua on vielä, mutta senkään juominen ei kuulosta hyvältä idealta tai sitten on taas uudelleen kännissä.

- ap

Määrästähän se on kiinni. Teet eka 2cl paukun ja odottelet 5min. Sitten vähän pizzaa naaman eteen ja toinen pieni 2cl paukku siihen kaveriksi. Et tule känniin ja pystyt syömään.

Vierailija
38/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suolaista pizzaa esim metukka.

Vierailija
39/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Määrästähän se on kiinni. Teet eka 2cl paukun ja odottelet 5min. Sitten vähän pizzaa naaman eteen ja toinen pieni 2cl paukku siihen kaveriksi. Et tule känniin ja pystyt syömään.

Joopa. Veli soitti äsken ja sen autonropposesta on puhjennut rengas. Sillä piti mennä sinne juhliin. Sekin vielä, että olen kuulemma lupautunut pitämään tädille puheen. Ei v*ttu! Oikeasti!

- ap

Vierailija
40/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Joopa. Veli soitti äsken ja sen autonropposesta on puhjennut rengas. Sillä piti mennä sinne juhliin. Sekin vielä, että olen kuulemma lupautunut pitämään tädille puheen. Ei v*ttu! Oikeasti!

- ap

Heh heh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän