Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa airfryer?

Vierailija
09.09.2023 |

En tiedä, mitä se on suomeksi. Onko sitä edes käännetty? Mutta siis, onko teillä kokemuksia? Kannattaako ostaa?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Tekisi mieli hankkia, mutta sen sijoittaminen keittiöön pitää miettiä. Sit pitäis lämmitellä myös mies ajatukselle..

Ap

Vierailija
22/40 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut yksin se voi olla ihan kiva. Ei tarvitse lämmittää aina uunia. Mutta useammalle hengelle se taitaa olla liian pieni ja sähkösyöppö.

Mieti myös missä säilytät sitä, pöydällä vai kaapissa? Miten se mahtuu keittiöösi? Aika isoja kolosseja ovat ulkomitoiltasn, vaikka muuten tilavuus on pieni.

Aivan totaalista paskapuhetta. Airfryer ei todellakaan ole mikään sähkösyöppö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjaritilä on kyllä veemäinen pestävä.

Onko ritilä tiskikonepesun kestävä?

Mulla on. Laitan lähes kaiken lämmitettävän/ kypsennettävän ruoan airfryerissä.

Vierailija
24/40 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille! Tekisi mieli hankkia, mutta sen sijoittaminen keittiöön pitää miettiä. Sit pitäis lämmitellä myös mies ajatukselle..

Ap

Ei se nyt niin iso ja kallis ostos ole että miehen mielipide estää hankkimisen.

Vierailija
25/40 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole miestä niin sillä saa kyllä nopeat orkut.

Sairas. 

Vierailija
26/40 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suosituksia merkistä. Mahdollisimman iso saisi olla.

Vierailija
27/40 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Philipsin isoin malli ja käytössä useamman kerran viikossa. Minulle on tärkeää, että saa pestä koneessa ja pn riittävän iso.

Tällä viikolla olen valmistanut sillä:

-lämpimiä voileipiä aamupalalle (mruisleipä, mozzarella, tomaatti)

-rapsakoita kasviksia lisukkeeksi (kukkakaalia, parsakaalia, porkkanaa)

-kypsentänyt kirjolohifileen

-paistanut ranskalaisia

-valmistanut raakapakasyeruisleivän

-friteerattuja kanapaloja (kanan sisäfilettä, kananmunaa, vehnä- ja pankojauhoja)

Vie vähemmän sähköä kuin uuni, koska on nopeampi, eikä tarvitse esilämmittää. Arvostan myös rasvatonta friteerausta.

Vierailija
28/40 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuumennan siinä kananugetit, lihapullat, kanat yms. hyvää tulee... ja on terveellisempää kun rasvaa ei ole käytössä.

Vierailija
29/40 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole miestä niin sillä saa kyllä nopeat orkut.

Mielenkiintoista. Kaikenlaisia fetissejä sitä ihmisillä onkin.

Vierailija
30/40 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja hyödyllinen laite. Uuni on jäännyt minulla turhaksi tämän myötä, se on uunin korvike mutta lämpiää nopeammin ja vie vähemmän sähköä kuin uuni.

Onnistuu samat asiat kuin uunissa paitsi että se ei ole yhtä iso kuin uuni.

Älkää ostako kaikkein pienintä mallia koska sinne ei sitten mahdu oikeastaan mitään.

M32

Vierailija
31/40 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kehutte vehjettänne, pistäkää ihmeessä tyyppinumero mukaan.

Vierailija
32/40 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uunimallin Princess, ja eilen oli ensimmäinen kerta vuoteen, kun lämmitin perinteisen uunin (valtaisa kaalilaatikko). 2 hengen ruoat ainakin tulevat komeasti, niin paistit, laatikot kuin kappaleruoatkin. Slowcookerin lisäksi toinen kapine, josta en enää luovu.

Vierailija
33/40 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt käyttämättä. Jos on kiertoilmauuni se ajaa saman asian.

Vierailija
34/40 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks toi miniuuni mikron sijaa ole aivan yhtä hyvä? no vähän isompi eikä ehkä niin nopea mutta varmaan halvempi kaikin puolin?

Vierailija
35/40 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kans airfryer on kyllä kätevä. Toki sen oman talouden koko pitää huomioida laitetta hankkiessa, että tulee riittävän suuri. Mä asun yksin ja mulla on pieni malli, joka riittää mulle täysin. Saa siinä vaikkapa kuitenkin 400g jauhelihapaketista tehdyt lihapullat paistettua tai samankokoisesta lihapaketista lihat jne. Usein käytän sitä myös esim. ranskalaisten tai lohkoperunoiden (ihan tuoreista perunoista tai sitten pakasteesta valmiit) paistamiseen tai laitan viereen jonkun pakastekalaleikkeen, makkaraa, lihaa tms. ja saan nopeasti yhden annoksen ruokaa eikä tarvitse tätä yhtä annosta varten lämmittää uunia.

Vierailija
36/40 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
37/40 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin just samaa. Pari kaveria on kovasti kehunut mutten haluaisi yhtään turhaketta nurkkiin pyörimään. Toisaalta rapea ruoka houkuttaa.

Ilmafriteerattuja ? Aika jännä ,näin eräässä perheessä jossa 14 vuotias nuori laittoi itse ruoan tällä väkätyksellä.Usein ranskalaisia ja kanaa. Jos on kiire on hyvä olemasda.Itse en suostu syömään valkoisia ei valmiita perunoita esim. Eli ei friteeraa niinkuin öljykeitin. Ja toisaalta vähän kaloreja. 

Vierailija
38/40 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa. Sähköä säästyy ja et periaatteessa tarvi mikroa etkä uunia. Uunia lämmität turhat tilat ja pistät pienen paketin kypsyyn sinne .turhaa tilaa lämmität kun fryerillä lämmittää saman nopeammin ja sähköä säästyy . Ruokia pystyt tekeen kuten ennenkin . Mutta kun ekan airfryerin ostatte ja ekan kerran käytätte  niin parvekkeella tai liesituulettimen alla . Tulee meinaan karmea haju kun tehdasmömmöt palaa pois vaikka pesin astianpesuaineella koko kattilaston joka sisällä oli ja pyyhin sisätilan kunnolla. Erittäin hyvä ostos . Määkin laihduin airfryerin eessä kun rasvaa joutui käyttään ...vai joutuiko . 90% vähemmän kuin hellan kans

Vierailija
39/40 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cosori 583S ja osta amazon.de suomessa nyt 229e tarjous ja amazoneilla 169e. +lisäkupit tuolla yhteensä 207e ..täällä pelkästään maksaa lisäosat 99-100€. 

Vierailija
40/40 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cosori 583S on 6.4l eli mahtuu kanaki kypsennettäväksi .tilava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi