Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisällöntuotanto ilman naaman tai muun paikan näyttämistä, tarve päätyön oheisiin lisätuloihin asuntoloukun takia. Asiallinen kysely.

Vierailija
09.09.2023 |

Olen ihmisten parissa työskentelevä ja laaja-alainen osaaminen vuorovaikutuksesta, niin joku tapa täytyy olla saada lisätuloja

Ostaisiko joku esim
ennustuksia, meediolta... siis kaikkea rakentavaa ja positiivista ainoastaan

personoituja rakkauskirjeitä, tekstareita, tinderprofiileita
deittailuvalmennusta
kaveritekstailua

siis rahaa vastaan jonkun alustan kautta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikea saada käyntiin jos ei ole nimeä tai kokemusta osoittaa, kuka maksaa vasta-alkajalle

Vierailija
2/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveritekstailua ostopalveluna? Ymmärsinkö oikein että sinä "esität" kaveria ja sulle tekstaillaan maksua vastaan? Nyt on erikoista mutta varmasti menestyy 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnlyFans pystyyn ja joku säkki päähän. Siel on ruudun ääressä monta odottavaa ystävää tarvitsevaa.

Vierailija
4/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Våähän huuhaaltahan nuo suunnitelmasi vaikuttavat mutta saattanhan niillekin olla kysyntää, vaikka Maria Nordinin seuraajissa.

Vierailija
5/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveritekstailua ostopalveluna? Ymmärsinkö oikein että sinä "esität" kaveria ja sulle tekstaillaan maksua vastaan? Nyt on erikoista mutta varmasti menestyy 😆

Kyllä, on jo AI kavereita. Mutta olen nähnyt alustoilla että myydään palveluna. Maailma on laaja ja englanniksi toimien maailman yksinäiset miehet rajana. 

Vierailija
6/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OnlyFans pystyyn ja joku säkki päähän. Siel on ruudun ääressä monta odottavaa ystävää tarvitsevaa.

Onhan seillä muutakin kuin alapää esillä, jos olisi jotain uutta ja erilaista tarjolla.

Vierailija
7/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on jo AI kavereita. Mutta olen nähnyt alustoilla että myydään palveluna. Maailma on laaja ja englanniksi toimien maailman yksinäiset miehet rajana. 

Ai, itse en ole tuollaisesta kuullut. Voisi olettaa että tulee paljon häiriköiltä ja pervoilta "kivoja" viestejä. Mutta mikäs siinä.

Vierailija
8/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarokkikorteilla ennustusta mutta paljonkoha siitä jää jos se alusta ottaa puolet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi