Mitä ruokaa laitatte tänään? Ideoita kaipaisin...
olis kiva vaikka grillata, mutta kaikki ideat loppu.
Kommentit (132)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain punalaputettua pakastimesta.
Mulla ne on jääkaapissa, koska pakastin on täynnä rullattuja seteleitä, you know ;D
Otin salaattia (pussi maksoi 0,08 e, mutta vähänkö harmitti kun edellä tonkinut tunnettu perussuomalainen kansanedustaja ehti ottaa sen, joka maksoi 0,06 e), rasvatonta maitoa, kalkkunaleikkelettä + kasvirasvaa kauraleipäsiivujen päälle, lihamakaroonilaatikkoa, banaani (pussissa oli about 300 kärpästä, mutta yritin olla syömättä niitä, koska luonnonsuojelu), jälkiruokana puolukkavispipuuro.
Ai että, sain vielä alanuoletkin jälkkäriksi 💕
Tähän sopiikin se "don't feed the troll" oikein niinkuin se klassisesti ymmärretään, mutta jotainhan minunkin on syötävä ;D
Mulla tulee Tinder-deitti kylään. Olen aika täpinöissäni. Lupasin tehdä vegaaniruokaa. Ajattelin yllättää ja tehdä hyvin tradionaalista kotiruokaa. Nyhtökaurakaalikääryleitä ja peruna/porkkana survosta, eli muussi. Yrttikastike ja perussalaatti tofulla.
4 pillo viiniä.
On siivottu, vaihdettu lakanat ja laitettu kirja pöydälle ja vinyylit katsottu valmiiksi ja spotify lista. Anteeksi kaikille, mutta en ole pitkään aikaan saanut naista.
Saa kommentoida perus sika-läpän lisäksi ruokavalintaani.
Tekisi tosi paljon mieli kaalilaatikkoa, mutta en voi syödä nyt uuniruokia, koska täällä on niin kuuma eikä uunia voi käyttää.
Perunamuusia + kalapuikkoja ja teen jonkinlaisen raastesalaatin kaalista ja porkkanasta, lisään kurkkuakin ehkä sekaan. Niin ja kalapuikkojen kaverina paistan parsakaalta kans hieman mukaan, tekee kauheasti mieli kasviksia näköjään 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Tinder-deitti kylään. Olen aika täpinöissäni. Lupasin tehdä vegaaniruokaa. Ajattelin yllättää ja tehdä hyvin tradionaalista kotiruokaa. Nyhtökaurakaalikääryleitä ja peruna/porkkana survosta, eli muussi. Yrttikastike ja perussalaatti tofulla.
4 pillo viiniä.
On siivottu, vaihdettu lakanat ja laitettu kirja pöydälle ja vinyylit katsottu valmiiksi ja spotify lista. Anteeksi kaikille, mutta en ole pitkään aikaan saanut naista.
4 pulloa viiniä on ihan hirveästi. Tarvitsetko tosiaan noin paljon rohkaisua (jos, et välttämättä saa tänäänkään)?
Tein ihan perus jauhelihakeittoa tässä juuri.
Vierailija kirjoitti:
4 pillo viiniä.
Oot ilmeisesti tosiaan aika puutteessa, koska "pillo" vaan mielessä ;D
SIKA! yhdessä kuolataan...
SIKA! ja perää maistetaan...
Ai niin... mut ei sittenkään, koska hän on vegaani :(
Vierailija kirjoitti:
4 pillo viiniä.
Jos neljä pulloa viiniä imuroitte naamariin niin tuskin saat naista tänäänkään. Mutta huomiseksi hyvä darra.
Vierailija kirjoitti:
Kanttarellikeittoa
Meillä kanttarellikastiketta ja oman maan perunoita. Kanttarelleja löytyi pieneltä alueelta iso korillinen.
Kaurabollseja ja pikkelöityä punakaalia sekä kermaviilikastiketta.
Pasta bolognese eli tuttavallisemmin jauhelihakastike ja spagettia
Kesäkurpitsa-pekonivuokaa. Ohje Valion sivulla.
Vierailija kirjoitti:
4 pillo viiniä.
Olisin deittinä vaikuttunut. Noita ruokia saa ihan tosissaan väkertää, ei olla lähdetty helpoimman kautta.
Kokeilen noita Litkusta ostettuja juustotäytteisiä perunagnocheja -joo, saa korjata- ja tein jo valmiiksi hautumaan naudanjauheliha-tomaatti-valkosipulisoosin. Kaaliporkkanaomena-raastetta, avomaan kurkkua ja salaattijuustoa. Punajuuria keitin myös.
Keitän pottuja ja teen herkkusienikastikkeen. Mutta koska on krapula, niin keitän pastaa ja teen tonnikalakastikkeen sen kanssa. Valmistuu nopeammin ja krapulasa tekee aina mieli jotain ns "höttöö". Sen sienikastikkeen teen myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Keitän pottuja ja teen herkkusienikastikkeen. Mutta koska on krapula, niin keitän pastaa ja teen tonnikalakastikkeen sen kanssa. Valmistuu nopeammin ja krapulasa tekee aina mieli jotain ns "höttöö". Sen sienikastikkeen teen myöhemmin.
Miten teet tonnikalasoosin?
Kanttarellikeittoa