Naiset, mitä deodoranttia käytätte?
Suositelkaa dödöjä :)
Olen 3-kymppinen (jos nyt ikä vaikuttaa tuoksumieltymyksiin) ja etsin suihkutettavaa dödöä itselleni, mutta tuntuu, että lähes kaikki dödöt on hirvittävän tunkkaisia ja pahanhajuisia.
Doven Pear & Aloe Vera ja Niken Sweet Blossom ovat olleet mieluisia dödöjä.
Just ostin kokeiluun Nivean Fresh Orangen, mutta ei tietoakaan mistään raikkaudesta. Parfyymeja omistan monta ihanaa, mutta niitä en voi työssäni käyttää.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä käyttää suihkutettavia deodorantteja!?
Itselläni on Biotherm Body Deo Pure Invisible Roll-On ja olen äärettömän tyytyväinen siihen, käyttänyt jo vuosia.
Minä eli aloittaja, koska en ehdi koko ajan käymään suihkussa ja haluan roll-onin laittaa puhtaalle iholle. Roll-oneja siis toki myös omistan. Töihin mennessä on usein jo hiki pinnassa, niin tykkään suihkuttaa dödöä kainaloon tai esim kuntosalin jälkeen, että kehtaa olla hetken ihmisten ilmoilla ennen kuin pääsee suihkuun.
Sitä mikä on tarjouksessa. Vapaapäivinä jos olen vain kotioloissa en käytä mitään.
Käytän sitruunanmehua. omenaviinietikkaa tai peseydyn suolasaippualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on Biotherm Body Deo Pure Invisible Roll-On ja olen äärettömän tyytyväinen siihen, käyttänyt jo vuosia.Minä eli aloittaja, koska en ehdi koko ajan käymään suihkussa ja haluan roll-onin laittaa puhtaalle iholle. Roll-oneja siis toki myös omistan. Töihin mennessä on usein jo hiki pinnassa, niin tykkään suihkuttaa dödöä kainaloon tai esim kuntosalin jälkeen, että kehtaa olla hetken ihmisten ilmoilla ennen kuin pääsee suihkuun.
Suihketta likaisen kainaloon? Kuvotus
Nivea Black & White roll-on on mun vakiotuote. Mieto tuoksu, kestävä, ei tahraa vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on Biotherm Body Deo Pure Invisible Roll-On ja olen äärettömän tyytyväinen siihen, käyttänyt jo vuosia.
Ikävä kyllä teinit imppaavat nykyisin kaikkea ponneainepurkeista, myös suihkutettavaa deodoranttia. Siihen voi kuolla kun butaani syrjäyttää hapen aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on Biotherm Body Deo Pure Invisible Roll-On ja olen äärettömän tyytyväinen siihen, käyttänyt jo vuosia.Minä eli aloittaja, koska en ehdi koko ajan käymään suihkussa ja haluan roll-onin laittaa puhtaalle iholle. Roll-oneja siis toki myös omistan. Töihin mennessä on usein jo hiki pinnassa, niin tykkään suihkuttaa dödöä kainaloon tai esim kuntosalin jälkeen, että kehtaa olla hetken ihmisten ilmoilla ennen kuin pääsee suihkuun.
Ilmeisesti hikoilu ja liikunta on sulle vierasta? :D Juu me jotkut tehdään niin ennen kuin mennään suihkuun. Töissä kyllä pyyhin kainalot hiestä ennen suihkauttamista.
Biothermin Roll onia ja Versacen deo stickejä, toinen pinkki ja toinen keltainen. En muista nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Nivea Black & White roll-on on mun vakiotuote. Mieto tuoksu, kestävä, ei tahraa vaatteita.
Mulla rexona black and white roll- on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hikoilu ja liikunta on sulle vierasta? :D Juu me jotkut tehdään niin ennen kuin mennään suihkuun. Töissä kyllä pyyhin kainalot hiestä ennen suihkauttamista.
Ihan kuinRanskan hovissa keskiajalla, hajut peitetään tuoksuilla. Yök.
Sama merkki, eri tuoksut