Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä deodoranttia käytätte?

Vierailija
09.09.2023 |

Suositelkaa dödöjä :)

Olen 3-kymppinen (jos nyt ikä vaikuttaa tuoksumieltymyksiin) ja etsin suihkutettavaa dödöä itselleni, mutta tuntuu, että lähes kaikki dödöt on hirvittävän tunkkaisia ja pahanhajuisia.

Doven Pear & Aloe Vera ja Niken Sweet Blossom ovat olleet mieluisia dödöjä.

Just ostin kokeiluun Nivean Fresh Orangen, mutta ei tietoakaan mistään raikkaudesta. Parfyymeja omistan monta ihanaa, mutta niitä en voi työssäni käyttää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Triple Dry, on fresh ja active dödöt, vaihtelen noiden kahden välillä

Tää eka on oma merkkinsä, mut oliko noi jälkimmäiset nivean?

Sama merkki, eri tuoksut

Vierailija
22/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vielä käyttää suihkutettavia deodorantteja!?

Itselläni on Biotherm Body Deo Pure Invisible Roll-On ja olen äärettömän tyytyväinen siihen, käyttänyt jo vuosia.

Minä eli aloittaja, koska en ehdi koko ajan käymään suihkussa ja haluan roll-onin laittaa puhtaalle iholle. Roll-oneja siis toki myös omistan. Töihin mennessä on usein jo hiki pinnassa, niin tykkään suihkuttaa dödöä kainaloon tai esim kuntosalin jälkeen, että kehtaa olla hetken ihmisten ilmoilla ennen kuin pääsee suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mikä on tarjouksessa. Vapaapäivinä jos olen vain kotioloissa en käytä mitään.

Vierailija
24/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitruunanmehua. omenaviinietikkaa  tai peseydyn suolasaippualla.

Vierailija
25/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Biotherm Body Deo Pure Invisible Roll-On ja olen äärettömän tyytyväinen siihen, käyttänyt jo vuosia.

Minä eli aloittaja, koska en ehdi koko ajan käymään suihkussa ja haluan roll-onin laittaa puhtaalle iholle. Roll-oneja siis toki myös omistan. Töihin mennessä on usein jo hiki pinnassa, niin tykkään suihkuttaa dödöä kainaloon tai esim kuntosalin jälkeen, että kehtaa olla hetken ihmisten ilmoilla ennen kuin pääsee suihkuun.

Suihketta likaisen kainaloon? Kuvotus

Vierailija
26/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Black & White roll-on on mun vakiotuote. Mieto tuoksu, kestävä, ei tahraa vaatteita.

Vierailija
27/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä teinit imppaavat nykyisin kaikkea ponneainepurkeista, myös suihkutettavaa deodoranttia. Siihen voi kuolla kun butaani syrjäyttää hapen aivoissa.

Vierailija
28/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti hikoilu ja liikunta on sulle vierasta? :D Juu me jotkut tehdään niin ennen kuin mennään suihkuun. Töissä kyllä pyyhin kainalot hiestä ennen suihkauttamista.

Vierailija
29/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AXE:n Dark Temptation

Vierailija
30/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothermin Roll onia ja Versacen deo stickejä, toinen pinkki ja toinen keltainen. En muista nimiä.

Vierailija
31/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivea Black & White roll-on on mun vakiotuote. Mieto tuoksu, kestävä, ei tahraa vaatteita.

Mulla rexona black and white roll- on

Vierailija
32/32 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti hikoilu ja liikunta on sulle vierasta? :D Juu me jotkut tehdään niin ennen kuin mennään suihkuun. Töissä kyllä pyyhin kainalot hiestä ennen suihkauttamista.

Ihan kuinRanskan hovissa keskiajalla, hajut peitetään tuoksuilla. Yök.