Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sinulle jolla on kaapissa ylimääräisiä vaatteita. Miksi et luovu niistä?

Vierailija
09.09.2023 |

Miksi et luovu niistä vaatteista jotka ovat esim väärän tyylisiä tai kokoisia tai joita ei muuten tule käytettyä? Tai jos vaatteita on yksinkertaisesti liikaa? Etkö jaksa? Puuttuuko kierrätysmahdollisuus? Ajatteletko että nämä nykyiset riittää loppuiäksi? Kiinnostaa mitä palstalaiset miettii.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Kirppikset on mt-ongelmaisia naisia varten.

Joo, joko valkoinen kämppä tyyliin maisa torppa, emännällä on kaikki mahd kauneudenhoito mitä pikkurahalla saa, kulmat, ripset, huultentäytöt, kynnet, hiukset, jotka vie vähintään 200-300 kuussa. Käy kirppiksellä samanhenkisten kanssa. Valittaa kuinka ei oo rahaa lasten harrastuksiin ym. Toinen kirpparityyppi on tyyliin manuela bosco, hippityyli, tekee shamppoot saippuat ja deodorantit itse. Ei oo koskaan käynyt töissä koska käsittää itsensä taiteilijaksi. Lapsille vegaania. Myy kirpparilla käsitöitä ym. Katsoo tarotkorteista, uskoo enkeleihin, myy posetiivarikortteja joissa elämänfilosofia tyyliin Mustimmankin pilven takana paistaa aurinko.

Tai sitten on ihan tavallinen nainen jota vaan sattuu huvittamaan säästää rahaa ja luontoa ja siksi käy kirppiksellä. En minä ainakaan mene lähellekään kumpaakaan noista kuvauksista. 

Vierailija
102/105 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai luovun mutta en ilmaiseksi. Mulla on kerran käytettyjä laatuvaatteita jotka myyn mielelläni 5-50e kpl (ostohinnat 50-200e)

Ongelma on vain se ettei me mene. Facen merkkivaateryhmässä on vain huijarikontakteja, kirppiksellä ihmiset varastaa vaatteet mieluummin kuin maksaa 5e. 

Lisäksi vaatteet on kokoa 38 joten käyttäjiä ei enää löydy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan toki vien kierrätykseen, esim. jos ei mahdu päälle. Nuukuus iskee muiden kohdalla, haluan välttää ostamista ja käyttää vanhat ensin loppuun. Kun omassa kaapissa on vaihtelun varaa, niin on helpompi välttää turhaa ostamista. Kalliita vaatteita (esim. takit ja kengät)haluan pitää varalla myös siksi, että rikki menevän voi korvata toisella omasta kaapista.

Vierailija
104/105 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse juuri myytyä torissa muutaman mekon 5-10e hintaan. Oli ihme että ne menivät kaupaksi, koska toriin tulee jatkuvasti isoja määriä vaatteita myyntiin. Alkuperäinen hinta oli 50 molemmilla. 

Torissa myyn kaiken muunkin, ne jotka ei mene kaupaksi menee suoraan spr konttiin. 

Merkkivaatteet menee hyvin kaupaksi torissa, koska moni etsii nimenomaan merkin perusteella. 

Kirpputorille en vie enää mitään, koska tulee tappiota. Liian randomia olettaa että viikon aikana joku samankokoinen käy siellä ja ihastuu juuri kyseisiin vaatteisiin. 

Vierailija
105/105 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulleko ne pitäis ilmaseks antaa, niinkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi