Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kelpaan miehille vain paremman puutteessa

Vierailija
08.09.2023 |

Esim tinderissä jossain vaiheessa sanotaan että halutaan casualia tai suoraan seksiä. Sitte ku nyt netistä löysin ihanan miehen (ei tinder) 3 pv tekstailun jälkeen selviää että miehellä vaimo ja lapsia että musta ois sivusuhteeseen kun mies haluaa seksiä. Oma nainen kun ei halua riittävästi. Ja mies ei halua olla ilman.

Mun pitäis siis piristää heidän liittoa.

Eikä mua haittaisi fwb jos mies ois sinkku ja se mies ei heti ehdottaisi sitä. Vaikka että tapailtais ja sit katsottaisi. Ongelma tässä on että suoraan ilmoitetaan haluavan seksiä.

Olen bmi 21, korkeakoulutettu, nuorekas iho, ei lapsia ja nätti naamasta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama :(

N26

Vierailija
2/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos positiivisen kautta ajattelee niin ainakaan ne ei vedätä sua vaan ovat rehellisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit mällykkeet?

Vierailija
4/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytte liian komeita miehiä. Ovat liian korkealla omaan tasoonne nähden.

Vaikka olette hoikkia ja nuoria, niin teilläkin voi olla puolia jotka vähentävät miesten kiinnostusta. Onko paljon isoja lemmikkejä tai aikaa vieviä harrastuksia?

Vierailija
5/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisin tän "ihanan miehen" fwb olla mut eniten vituttaa että MÄ joutuisin olee se heidän suhteensa piristäjä ja mulle riittää aikaa vaan ku omalta naiselta sitä piisaa.

Eikä se rehellisyyskään auta kun jo monta pv jutteli ja kiinnostui. Alussa tää mies ei maininnut sanallakaan seksistä, mitään.

AP

Vierailija
6/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olette hoikkia ja nuoria, niin teilläkin voi olla puolia jotka vähentävät miesten kiinnostusta. Onko paljon isoja lemmikkejä tai aikaa vieviä harrastuksia?

Komeudesta ei voi kyllä päätellä lainkaan sitä onko mies hyvä mies vai pelaaja. Komein tapaamani mies on osoittautunut myös parhaaksi mieheksi jonka tunnen.

Vierailija
7/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

incel miehet ja naisetkin ajattelee noin, tosielämässä se menee kyllä harmillisesti niin että hyvät ominaisuudet kasaantuu samoihin tyyppeihin

Vierailija
8/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on jo parempi, niin kelpaat vain silloin kun sitä ei ole saatavilla tai siihen on mennyt maku. Tähtää alemmas niin olet parempi kuin mitä yleensä saavat.

Vierailija
9/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa realistinen syy on se että sinua kiinnostaa vain pelimiehet. Kaikki muut syyt on tekosyitä.

Vierailija
10/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri siksi, parempiakin on tarjolla ja huonoon tyydytään kun ei ole muuta tarjolla.

M55

Vierailija
11/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä aloitus? Eikö ole aikaisemmilla kerroilla tullut selväksi?

Vierailija
12/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois sieltä Tinderistä ja mene iskemään lähiökapakassa tuoppiinsa itkeviä inceleitä.

Vierailija
14/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten selität sen kun nuorempana tutustuin kaikilla mittareilla itseäni tasottomampiin miehiin(päihde/elämänhallintaongelmaa jne.) Itsellä kuitenkin oli koulutus ja pidin huolta itsestäni muutenkin, mutten kelvannut muuten kuin yöpaikaksi ja seksiin, tyttöystäviksi kelpasivat rumahkot/lihavat/tyylittömät menoanut.

Vierailija
15/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeudesta ei voi kyllä päätellä lainkaan sitä onko mies hyvä mies vai pelaaja. Komein tapaamani mies on osoittautunut myös parhaaksi mieheksi jonka tunnen.

Samaa mieltä. Kannattaa katsella vain miehiä, jotka ovat kaikin puolin täydellisiä, näillä ei yleensä ole tarvetta pönkittää egoaan pelailemalla naisilla. Ei siis kannata katsella sellaisia, jotka ovat komeita mutta ulkonäössä on jokin selkeä vika, esim. lyhyys. Näillä on yleensä paska itsetunto joka taas purkautuu paskana käytöksenä. Näin yleistäen. Aion itse lähteä seuraavaksi tällä mentaliteetilla deittailemaan.

Vierailija
16/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten selität sen kun nuorempana tutustuin kaikilla mittareilla itseäni tasottomampiin miehiin(päihde/elämänhallintaongelmaa jne.) Itsellä kuitenkin oli koulutus ja pidin huolta itsestäni muutenkin, mutten kelvannut muuten kuin yöpaikaksi ja seksiin, tyttöystäviksi kelpasivat rumahkot/lihavat/tyylittömät menoanut.

Sivusta, olette olleet liian erilaisia. Samanlaiset pariutuvat keskenään, niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
17/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kannattaa katsella vain miehiä, jotka ovat kaikin puolin täydellisiä, näillä ei yleensä ole tarvetta pönkittää egoaan pelailemalla naisilla. Ei siis kannata katsella sellaisia, jotka ovat komeita mutta ulkonäössä on jokin selkeä vika, esim. lyhyys. Näillä on yleensä paska itsetunto joka taas purkautuu paskana käytöksenä. Näin yleistäen. Aion itse lähteä seuraavaksi tällä mentaliteetilla deittailemaan.

juuri näin!

Vierailija
18/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, et taida olla kiinnostunut älykkäistä miehistä. 🤭 Itsellä samat speksit eikä ongelmaa löytää fiksua, minua ihailevaa (tai parhaimmillaan jopa palvovaa) miestä.

Vierailija
19/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeuttaako joku taso tai isot lemmikit tai vaativat harrastukset tuollaisen kohtelun? Että jos naisella on vaikka iso koira tai mies on komea, niin miehellä on lupa halventaa naista ja ehdotella sivusuhteen osaa?

Vierailija
20/27 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Olen bmi 21***

Onkstää niiku 21vee bi-mies ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän