Tänä vuonna kastetun Hippu-tytön äiti/isä?
Tietääkö tai tunteeko ketään tänä vuonna kastettua Hippu-nimistä tyttöä tai hänen vanhempiaan? (Voi olla myös toinen tai kolmas nimi.) Onko joku nähnyt kasteilmoitusta tms. tällä nimellä jossain lehdessä? Tärkeää!
Kommentit (15)
Vierailija:
no nyt en tajua.. tuossahan joku ilmoitti olevansa jo monta kertaa ja kysyi mitä asiaa.. etkä kommentoinut mitenkään..
Kakkonen ilmoitti olevansa Hipun äiti ja häneltä kysyin, milloin hänen Hippunsa on kastettu / viety väestörekisteriin ja hän ei ole vastannut eli ei liene ollut oikeasti Hipun äiti. (Posti 4) Muita ei ole ilmaantunut vai menikö minulta jotain ohi?
Mä näin kerran Keiju nimisen teinin, oli húvittavaa kun hän oli pikkasen ylipainoinen ;)
Aika helppoa jäljittää toinen tänä vuonna kastetuista Hipuista ja sitten... köh. Omituista toimintaa, kun palsta on näinkin julkinen. Miksi luulet toisen äidin haluavan tulla havaituksi/tunnistetuksi täällä? Ei teillä ole mitään yhteistä, vaikea käsittää miksi haluat yhteyden.
Vierailija:
Aika helppoa jäljittää toinen tänä vuonna kastetuista Hipuista ja sitten... köh. Omituista toimintaa, kun palsta on näinkin julkinen. Miksi luulet toisen äidin haluavan tulla havaituksi/tunnistetuksi täällä? Ei teillä ole mitään yhteistä, vaikea käsittää miksi haluat yhteyden.
En minä ole Hippu-nimisen lapsen äiti. Ap
Vierailija:
ap on pönttö.
Valitettavasti provosointisi ei nyt onnistu.
Esittäytyy uudessa työpaikassa.
" Olen Hippu ja toinen nimeni on Keiju" kansa repee.
En siis ollut aiemmin kommentoinut tähän ketjuun.
19
Hippuja on tänä vuonna kastettu vain kaksi. Milloin teidän Hippunne on kastettu?
..ihan oikeastiko se on teistä kiva nimi? Kaikkee sitä ihmiset keksii...
Tänä vuonna on siis 2 Hippu-nimistä tyttöä saanut nimen.
Ap (joka siis etsii edelleen)
Suomessa näkyy noita Hippuja olevan enemmänkin.
...Hipulla vois olla sit veli, jonka nimi olis Heppu! (Tai Heppi...;-))
etkä kommentoinut mitenkään..