Aiotteko juopotella tänään?
Onhan se suomalaista perinnekulttuuria sentään, perjantaikännit.
Kommentit (89)
Olen jo aloittanut. Tätä iloa ei demariyhteiskunta minulta vie...
Vierailija kirjoitti:
En saa ostaa niin en voi
Kyllä se 18 vuotta sieltä vielä koittaa, nauti nyt vaan nuoruudesta!
Voisi vaikka muutaman oluen ottaa. Pari lyhyttä dokumenttia pitäisi vielä kirjoittaa asiakkaalle ja taidankin avata Sandelsin saman tien, niin helpommin menee tuo kirjoittaminen.
Kaksi viikkoa sitten juopottelin liikaa. Kyllä tässä ainakin kuun loppuun mennään ilman suun kostuttamista.
Itse asiassa ajattelin. Hiukan ruohonleikkausta, kaupassakäyntiä. Kotitöitä ja viiniä/muuta... Pitäiskö katsoa mielikuvitustöitä näin pitkäaikaistyöttömänä? Ihan turhaahan se on, mutta voi olla huvittavaa viihdettä!
Vai on työttömillä muka varaa ostaa alkoholia, kun ei edes työssäkävijöillä ole siihen varaa.
On oikein ja hyvä ratkaisu, kun asukistukia sun muita tukia lasketaan ja vähennetään heiltä.
Tässä on nyt mennyt muutama päivä reissussa kännätessä. Enää ei pysty vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vai on työttömillä muka varaa ostaa alkoholia, kun ei edes työssäkävijöillä ole siihen varaa.
On oikein ja hyvä ratkaisu, kun asukistukia sun muita tukia lasketaan ja vähennetään heiltä.
Lisäksi näkyy ok-talokin, kun nurmikkoa kerran ajavat. On kyllä Suomessa kovat tuet kun talojakin ostellaan!
Sandelsia täälläkin kohta nautitaan ja lätkää telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet huonopalkkaisessa työssä?
Mikä on asukistuki? Ehkä tuo huono kirjoitustaito selittää matalapalkkaisen työsi.
Vierailija kirjoitti:
Menikö tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ajattelin. Hiukan ruohonleikkausta, kaupassakäyntiä. Kotitöitä ja viiniä/muuta... Pitäiskö katsoa mielikuvitustöitä näin pitkäaikaistyöttömänä? Ihan turhaahan se on, mutta voi olla huvittavaa viihdettä!
Tuohan kuulostaa hyvältä, että touhuilut kotona, ruohonleikkuussa ja muissa hommissa.
Moni etenkin nuoret työttömät eivät tee yhtään mitään, päiväkausiin. Eivät viitsi edes suihkussa käydä, eikä ruokaa laittaa, saati sitten siivota.
Istuvat tai makaavat perse ruvella sohvalla, ja kaivavat nettiä.
Ei ihme ettei rahat riitä, kun he toilailevat hampurilaisia ja pizzoja kotiin.
Ja kaupasta ostavat vain eineksiä.
Koko kämppä heillä haisee paskalle.
En. Eiliseltä jäi valkoviiniä, ehkä otan lasillisen.
En aio. Sunnuntaina täällä on otsikko "Miten lopettaa juominen?" :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan kuulostaa hyvältä, että touhuilut kotona, ruohonleikkuussa ja muissa hommissa.
Moni etenkin nuoret työttömät eivät tee yhtään mitään, päiväkausiin. Eivät viitsi edes suihkussa käydä, eikä ruokaa laittaa, saati sitten siivota.
Istuvat tai makaavat perse ruvella sohvalla, ja kaivavat nettiä.
Ei ihme ettei rahat riitä, kun he toilailevat hampurilaisia ja pizzoja kotiin.
Ja kaupasta ostavat vain eineksiä.Koko kämppä heillä haisee paskalle.
Itse olen keski-ikäinen työtön. Ehkä tuo nuorten homma johtuu siitä, että ovat koko ikänsä olleet työttöminä, eli jääty tyhjän päälle pelaaamaan tai pudottu jostain lukiosta/amiksesta.
T: eri
En. Siitä seuraavasta väsymyksestä on tullut niin pitkäkestoista ja ikävää vanhemmiten, ettei maksa vaivaa.
Juu, kun on varmaan pakko katsoa Vain Elämää iltasella.
Kallista lystiä. Ei ollutarkotus mutta se pullo ikäänkuin tarttuu huiviin tai lahkeeseen. Jännä ilmiö.
En saa ostaa niin en voi