Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain 65 kansanedustajaa äänesti hallitusta, Rydmania ja Purraa vastaan. Hallitus sai murskaäänin luottamuksen.

Vierailija
08.09.2023 |

Mitäs siihen sanotte?

Kommentit (247)

Vierailija
221/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, rasismin vastainen taistelu on siis tältä erää ohi. 

Seuraavaksi sitten siirrytään lakkoihin kun heikennykset alkaa. Silloin ei taida enää esim vihreitä niin paljoa kiinnostaakaan.

Vierailija
222/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi käsitellään Keskisarjan lausunnot.

Jokainen joka tuntee historiaa tietää, ettei Keskisarjan sanonut MITÄÄN rasistista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, tästäkin on jo useampi ketju. Onko tämä nyt se OFFICAL?

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että kokoomus, persut, Keskusta kristilliset ja RKP ovat rasisteja, eihän tätä muuten voi tulkita. Surullinen päivä.

Mikkel Näkkäläjärvi murtautui kavereidensa kanssa romanitaustaisen naisen taloon tämän 50-vuotissynttäreitä edeltävänä yönä. He kiduttivat kissanpentuja ainakin spreimaalaamalla heitä silmiin sekä hakkaamalla lapiolla. Kituvat kissanpennut ja pentujen emo heitettiin nuotioon, jossa he olisivat palaneet elävältä, ellei Mikkel olisi laittanut nuotioon spraypurkkeja, joiden räjähtäessä kissat pamahtivat kappaleiksi. Ainoastaan emokissa oli yhä hengissä aamulla, mutta kuoli pian tuskiinsa. Mikkel jätti kaasuhellan päälle asuntoon pyrkimyksenään saada talo palamaan. Jätkät spreimaalasi naisen seinään: "ME TAPETTIIN SUN KATIT "

Sitten nainen saapui kotiinsa ajatuksenaan viettää 50-vuotissynttärijuhlat. Sanomattakin on selvää, että kemut peruuntuivat.

Nyt SDP:n uusi puheenjohtaja nosti Mikkel Näkkäläjärven puoluesihteeriksi.

"Mikkel ei ole missään vaiheessa syyllistynyt rasismiin."

- Antti Lindtman

Tämä selvä.

Mä en ole koskaan ollut nk puolueuskollinen. Olen äänestänyt sen mukaan, mitkä vaalit (eduskunta-, kunta- vai aluevaalit) ja mistä asioista valitut tulevat päättämään. Olen äänestänyt myös demareita, mutta kyllä tuon tyypin nostaminen SDP:n puoluesihteeriksi aiheutti mun kohdalla sen, että en enää koskaan äänestä SDP:n ehdokasta. En missään vaaleissa. En edes presidentinvaaleissa. 

Vierailija
225/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se Riikka hajottaa hallituksen kuten lupasi jos hänen ministerit eivät saa täyttä tukea ja luottamusta? Tänään vai vasta maanantaina?

Koskas se Lindman hajottaa hallituksen niinkuin lupasi että pääsevät itse hallitukseen? Hihhihhii...

Vierailija
226/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppositio pehmeni kun Sanna luovutti miekan. Nyt pulinat pois vihervasemmisto!

Vierailija
227/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasismi hössötys on näköjään vähemmistön kiljuntaa. Hyvä niin.

Jotenkin niin tekaistua koko rasismikohu. Missäs se oli lista, johon on koottu maailman rasistisimmat valtiot? Siinä ei ole Suomi eikä muutkaan pohjoismaat pinnalla. Kaivakaa se esiin niin saa jotain tolkkua asiaan.

On muutama yksinkertainen testi jotka näyttävät itsekullekin oletko itse rasisti. Uskon, että meistä kaikista löytyy tuo ominaisuus joissakin tilanteissa. Ihan kaikista.

Älä valehtele! Itse on ole enkä ikinä tule olemaan rasisti tai nasse. Tuo on vain tekosyy omalle huonolle käytöksellesi.

Vierailija
228/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä äänestystulokset vain kertovat ja alleviivata sen kuinka pieni se älämölöryhmä loppujenlopuksi on.

Kaikenlainen vasemmistoliberaali paska omaa saman piirteen. Kauhea ulina ja medianäkyvyys saa aikaan vaikutelman, että kyseessä on jopa vallalla olevia näkemyksiä, mutta totuus tulee aina ilmi kun asia mitataan äänestämällä..

Vierailija
229/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto mitä pzkaa.

Mikä se kalju Ylen toimittaja, sehän syyllistyi ra sismi keskusteluun julistaessaan ettei vastakkainasettelun aika todellakaan ole ohi. Ja kuinka nyt kaikkien pitää suurennuslasilla kuunnella tarkkaan mitä nat sis mia persut puhuu.

Kyllä ottaa koville kun hallitus sai luottamuksen eikä demarit vieläkään pääse vallankahvaan.

Ovat huonoja häviäjiä.

Vierailija
230/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on tosiaan palstalla hiljentyneet ne aiemmat jatkuvat "hähää, mä NIIN nautin kun hallitus kaatuu 100% varmasti"-viestit. 😂

Vierailija
231/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suatana Riikka Purra siis sanoi median edustajille että hänellä on kyllä nyt tosi kiire.

Tyhmä. Sen työ on kertoa median kautta asioita median kautta työnantajilleen ja sillon ei livistetä muka tärkeänä johonki kabinettien suojiin.

Vierailija
232/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarisaastanpaskoja v i t u t t a a kuin "pientä eläintä" 😂

Vierailija
233/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kuin vassarinpaskat ois laitettu polvilleen ja ammuttu lastit naamaan 😁

Vierailija
234/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi käsitellään Keskisarjan lausunnot.

Ei käsitellä,odotan Tiitisen listan julkaisua vesi kielellä.Avoimuuden aika koittaa vielä.

Mitä erityisesti odotat sieltä? Lista on laadittu 90-luvulla. Nykyisistä päättäjistä iso osa oli tuolloin lapsia ja teinejä. Toisaalta ovat hyvinkin silloin voineet suunnitella erilaisia jänniä Suomen varalle.

Vierailija
235/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä nyt sitten? Tuon p -hallituksen alaisuudessa olemme ja menemme. Taaksepäin.

Vierailija
236/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassarisaastanpaskoja v i t u t t a a kuin "pientä eläintä" 😂

Miten typerä persu voikaan olla!

Vierailija
237/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kuin vassarinpaskat ois laitettu polvilleen ja ammuttu lastit naamaan 😁

Persunpaska turvautui jälleen kuvakirjoitukseen.

Vierailija
238/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on tosiaan palstalla hiljentyneet ne aiemmat jatkuvat "hähää, mä NIIN nautin kun hallitus kaatuu 100% varmasti"-viestit. 😂

Sellainen pikku persuliressukka!

Vierailija
239/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppositiopuolueiden toiminta pitäisi kieltää, niistä on vain haittaa maan edulle.

Vierailija
240/247 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, tästäkin on jo useampi ketju. Onko tämä nyt se OFFICAL?

PLÄÄH -ketju tämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä